abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 15 april 2025 @ 15:47:40 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_217376842
Het RIVM zegt vandaag dat je beter geen eieren kan eten van hobby-boeren

Volgens de wappies kan je beter juist wel deze eieren eten
Zeg het maar BNW-ers wie hebben er gelijk

twitter

twitter

twitter

twitter
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 15 april 2025 @ 16:23:43 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217377133
Man man man.

Als we tegenwoordig asbest zouden verbieden, dan zou er binnen no-time een pro-asbest groepering zijn. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Mikeytt op 15-04-2025 17:51:06 ]
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 15 april 2025 @ 16:37:58 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_217377215
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 16:23 schreef Mikeytt het volgende:
Man man man.

Als we tegenwoordig asbest zouden verbieden, dan zou ik er binnen no-time een pro-asbest groepering zijn. :')
deze man _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 15 april 2025 @ 16:40:44 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217377224
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 16:23 schreef Mikeytt het volgende:
Man man man.

Als we tegenwoordig asbest zouden verbieden, dan zou ik er binnen no-time een pro-asbest groepering zijn. :')
Nou ja, zoiets als amfetamine is ook verboden terwijl dat gewoon aantoonbaar goed werkt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217377486
Geïnjecteerde eieren uit de winkel smaken niet naar eieren als je alleen maar zuiveren eieren van de boer doet eten.

Zodra de terroristische organisatie rivm iets adviseert moet je juist het tegenovergestelde doen.
pi_217377496
En dit vlak voor Pasen allemaal
pi_217377597
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:18 schreef PSVCL het volgende:
Geïnjecteerde eieren uit de winkel smaken niet naar eieren als je alleen maar zuiveren eieren van de boer doet eten.

Zodra de terroristische organisatie rivm iets adviseert moet je juist het tegenovergestelde doen.
Waar heb je het in godsnaam over ?
- "geinjecteerde" eieren?
- smaken niet 'naar eieren', wat bedoel je daarmee?
- "Eieren van de boer'" wat zijn dat volgens jou
- RIVM 'terroristisch' noemen

is dit vooral een roept-U-maar om te bewijzen dat je werkelijkd e ballen verstand hebt van eieren, van de boeren die deze produceren (zowel grootschalig voor de handel als bepaalde hobbyisten die dat in eigen tuin doen) ?

verder, los wat wat je allemaal loopt te ratelen... het gaat om een "advies"...
het is aan jezelf te doen wat je verder het beste vind ... net zoals het RIVM ook 'adviseert' om niet zomaar rauw vlees te eten omdat daar ziektekiemen in zitten... als jij het echter een goed idee vind je kippenvlees geheel rauw te eten, is dat je eigen keuze
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_217379098
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Waar heb je het in godsnaam over ?
- "geinjecteerde" eieren?
- smaken niet 'naar eieren', wat bedoel je daarmee?
- "Eieren van de boer'" wat zijn dat volgens jou
- RIVM 'terroristisch' noemen

is dit vooral een roept-U-maar om te bewijzen dat je werkelijkd e ballen verstand hebt van eieren, van de boeren die deze produceren (zowel grootschalig voor de handel als bepaalde hobbyisten die dat in eigen tuin doen) ?

verder, los wat wat je allemaal loopt te ratelen... het gaat om een "advies"...
het is aan jezelf te doen wat je verder het beste vind ... net zoals het RIVM ook 'adviseert' om niet zomaar rauw vlees te eten omdat daar ziektekiemen in zitten... als jij het echter een goed idee vind je kippenvlees geheel rauw te eten, is dat je eigen keuze
Aldus eierenkenner RM-rf :')

Had laats bij mn moeder een supermarkt eitje gegeten (eet zelf alleen maar verse eieren van hobbyboer) , na 1 hap weggegooid omdat het naar plastic smaakte. JIj zit toch al vol met mrna nano troep vandaar dat je het verschil misschien niet meer proeft.

Adviezen van een misdadige (terror) organisatie als het RIVM vertrouwen we niet. Werkt alleen maar averechts.
pi_217379415
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:19 schreef Cupfighter het volgende:
En dit vlak voor Pasen allemaal
Ik bespeur een complot :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_217379452
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik bespeur een complot :P
Die gedachte heb ik ook
pi_217379458
Ik stap over op chocolade eieren.

:9
pi_217380153
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Had laats bij mn moeder een supermarkt eitje gegeten (eet zelf alleen maar verse eieren van hobbyboer) , na 1 hap weggegooid omdat het naar plastic smaakte. JIj zit toch al vol met mrna nano troep vandaar dat je het verschil misschien niet meer proeft.

Adviezen van een misdadige (terror) organisatie als het RIVM vertrouwen we niet. Werkt alleen maar averechts.
Ik neem dan aan dat je dat eitje dat je bij je moeder at en dat de basis van je enorme expertise op eier-gebied is;
Dan ook rauw gegeten hebt, het RIVM adviseert je namelijk eieren te koken voor consumptie en dat is volgens jou dan gelijk een terreurdaad
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_217416500
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 22:10 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ik neem dan aan dat je dat eitje dat je bij je moeder at en dat de basis van je enorme expertise op eier-gebied is;
Dan ook rauw gegeten hebt, het RIVM adviseert je namelijk eieren te koken voor consumptie en dat is volgens jou dan gelijk een terreurdaad
Hij at mama’s eitje. Jonge moeder wel, als ze nog steeds eitjes afscheidt
pi_217419735
Steeds meer mensen kopen eten direct bij de boer of hebben zelf een moestuin met wat kippen.
Dat gaat ten koste de kapitalisten die de boel runnen in Nederland.
En het past niet bij de agenda die alle boeren weg wilt hebben.
Dus er zullen nog wel meer van dit soort onzin berichten komen.
pi_217420879
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Sowieso als je eten direct van de boer of eigen tuin gewend bent dan proef je echt wel verschil als je die bewerkte rommel uit de supermarkt voorgeschoteld krijgt.
pi_217423268
Het staat dat goedgelovige volk vrij om lekker de eieren van buurman Henk te eten hoor.
Conscience do cost.
  zondag 20 april 2025 @ 18:14:25 #17
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217423348
quote:

Waar zijn eieren uit de winkel volgens jou met geïnjecteerd dan?
quote:
8s.gif Op zondag 20 april 2025 18:04 schreef ems. het volgende:
Het staat dat goedgelovige volk vrij om lekker de eieren van buurman Henk te eten hoor.
Nou, goedgelovigheid kun je deze mensen dan ook weer niet van betichten, dan zou men wel meteen meegaan in het advies van een instituut zoals het RIVM. Goedgelovigheid is dan ook juist een probleem bij een andere groep mensen. De contreien waar men nu soms nog altijd met een mondkapje oploopt, denkt dat het menselijk geslacht een keuze is, ervan overtuigt is dat er iets bestaat als 'wit privilege' en de Islam een 'religie van de vrede' vindt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217423500
Lekker, vandaag weer een extra eitje er bij! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_217423652
quote:
10s.gif Op zondag 20 april 2025 18:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Nou, goedgelovigheid kun je deze mensen dan ook weer niet van betichten, dan zou men wel meteen meegaan in het advies van een instituut zoals het RIVM. Goedgelovigheid is dan ook juist een probleem bij een andere groep mensen. De contreien waar men nu soms nog altijd met een mondkapje oploopt, denkt dat het menselijk geslacht een keuze is, ervan overtuigt is dat er iets bestaat als 'wit privilege' en de Islam een 'religie van de vrede' vindt.
:')
Conscience do cost.
  zondag 20 april 2025 @ 20:19:58 #20
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_217425041
quote:

Klopt, het RIVM heeft al bloed aan zijn handen door de mRNA-gentherapie met genocidale intenties.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_217425097
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 15:47 schreef Paul het volgende:
Het RIVM zegt vandaag dat je beter geen eieren kan eten van hobby-boeren

Volgens de wappies kan je beter juist wel deze eieren eten
Zeg het maar BNW-ers wie hebben er gelijk

[ x ]
[ x ]

[ x ]

[ x ]
Nog altijd bang gemaakt door de overheid schaapie.

twitter

https://x.com/WMPost/status/1913529917536440765
  donderdag 24 april 2025 @ 12:39:04 #22
503746 Hogwarts
School of swag
pi_217455239
Wappies :r

Teringvolk dat graag mensen ziet lijden en de bevolking wilt uitmoorden. Radicaal Islam is er niets bij.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_217461639
Mensen die het islam bij een eiertopic weten te halen :p

Overigens: kippen ongezond in de massa schuren = eieren ongezond lijkt me. Ik koop ze alsnog gewoon bij de boer, maar eet er niet zoveel. Denk aan 3 per week.

Ik wor dus gewoon langzaam waterdicht vanbinnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')