Best dat dit soort niet op een zondag gereden wordtquote:
Misogynistische Belgenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:32 schreef franklop het volgende:
Iedereen gaat weg, maar de meisjes moeten nog!
Dat is toch geen vooruitgang? Oke, financieel wel.quote:
Pidcock is 3e met een redbull helm.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:35 schreef Pistolero het volgende:
43 VAN GILS Maxim Red Bull - BORA - hansgrohe 1:35
47 MARTÍNEZ Daniel Felipe Red Bull - BORA - hansgrohe 1:49
Ach, Red Bull. Ach, ach, ach, ach, ach.
Remcoquote:
Ik, in de wetenschap dat er ooit een dag komt dat hij en zijn twee kale kompanen gepakt worden.quote:
Tuurlijk wel. Die hebben een veel beter team in de breedte en veel meer zekerheid qua sponsor. Arkéa bestaat waarschijnlijk volgend jaar niet meer. Renners mogen nu al op zoek naar iets anders.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch geen vooruitgang? Oke, financieel wel.
quote:Op woensdag 23 april 2025 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die hebben een veel beter team in de breedte en veel meer zekerheid qua sponsor. Arkéa bestaat waarschijnlijk volgend jaar niet meer. Renners mogen nu al op zoek naar iets anders.
https://www.wielerflits.n(...)g-naar-de-ondergang/quote:“We moeten ergens 25 miljoen euro zien te vinden. Als ik geen partners kan vinden, is het afgelopen. We zijn op weg naar de ondergang. Ik voel verdriet, onrecht en frustratie. Ik ben al twintig jaar teammanager, ken de wielersport op mijn duimpje en ik heb deze ploeg met bloed, zweet en tranen opgebouwd.”
Ze hebben ook een vrouwenploeg en opleidingsploeg, ik mag hopen dat die 25 miljoen voor alles bij elkaar is.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
https://www.wielerflits.n(...)g-naar-de-ondergang/
25 miljoen, ik schrok er van.
Gianetti heeft flink in de pannetjes staan roeren @Rellende_Rotscholierquote:Op woensdag 23 april 2025 16:47 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens is UAE na de nederlaag van zondag nog even extra full retard gegaan. Rustig zittend in het zadel versnellen op 500 meter van de top en 10 seconden voor de nummer 2 (met uitpeddelen...).
Ik denk dat Pogacar vooral ook voorzichtiger is geweest vandaag.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:47 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens mij is UAE na de nederlaag van zondag nog even extra full retard gegaan. Rustig zittend in het zadel versnellen op 500 meter van de top en 10 seconden voor de nummer 2 (met uitpeddelen...).
Stuurvaardigheid is bij de dames wel wat minder inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden de meisjes ook op hun fiets kunnen blijven zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |