quote:
IAM Cycling boevenbende, met de olijke Jarlinson P. en allemaal Zwitsers die zonder enige twijfel allemaal fout waren voor, tijdens en na de oorlog.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kwam een behoorlijk end.
Ik vind de grafiek van deze bijna 30-jarige Noor ook fàscinerend.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:14 schreef Felagund het volgende:
Froome die een koers wint, dat moet ik ook zien idd. Zijn 'ontwikkeling' blijft een van de meest opmerkelijke van de afgelopen decennia.
[ afbeelding ]
Iets minder extreem maar dit Russische talent had ook een bijzondere carrière.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind de grafiek van deze bijna 30-jarige Noor ook fàscinerend.
[ afbeelding ]
En een 23 jarige Fransman met een lololol verleden?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind de grafiek van deze bijna 30-jarige Noor ook fàscinerend.
[ afbeelding ]
Stukje Aderlass.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
IAM Cycling boevenbende, met de olijke Jarlinson P. en allemaal Zwitsers die zonder enige twijfel allemaal fout waren voor, tijdens en na de oorlog.
80 van die 130 punten uit 2016 zijn dan ook nog behaald door die ene tijdritzege in de Giro. Dat ging echt nergens overquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Iets minder extreem maar dit Russische talent had ook een bijzondere carrière.
[ afbeelding ]
In die regio's is een verschil tussen 130 en pakweg 63 of 54 punten in een jaar niet heel groot natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Iets minder extreem maar dit Russische talent had ook een bijzondere carrière.
[ afbeelding ]
Zoals te doen gebruikelijk is W.D. het echte slachtoffer in deze kwestie.quote:"Die ene domme seconde heeft ervoor gezorgd dat ik in een ongelofelijke mediastorm ben beland. Het lijkt wel alsof iedereen het nu over mij heeft. Ik weet dat ik fout was en ik zal mijn verantwoordelijkheid dragen, maar ik hoop dat het stof nu wel snel weer kan gaan liggen."
quote:De man had de bidon "zonder er veel bij na te denken" in een grasveld opgepakt. "Hij was niet volledig vol, maar er zat wel nog wat in. Van der Poel naderde en toen hij passeerde, maakte ik die stomme beslissing en gooide ik die bidon."
"Waarom ik dat deed? Ik vraag het me sindsdien continu af, maar ik heb er zelf geen verklaring voor. Een extreem dwaze impuls. Ik kan het niet anders verklaren", zegt de man, die ontkent fan te zijn van tegenstanders van Van der Poel. "Ik heb helemaal geen favoriete renner eigenlijk."
quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jeetje, het verhaal wordt er niet bepaald geloofwaardiger op
Natuurlijk is het geen geloofwaardig verhaal, het is het verhaal dat hij volgens de advocaat (lollige achternaam overigens) moet vertellen.quote:Advocaat Peter Desmet:
"Mijn cliënt zal juridisch zijn verantwoordelijkheid nemen. Uiteraard zouden wij dit het liefst onderling regelen, maar hij begrijpt ook dat men er een principiële kwestie van maakt. Wij zullen ons schikken in de gevolgen die er zullen zijn."
Ja, zou het familie zijn? Of komt die naam toevallig vaak voor?quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk is het geen geloofwaardig verhaal, het is het verhaal dat hij volgens de advocaat (lollige achternaam overigens) moet vertellen.
Juridisch je verantwoordelijkheid nemen, maar ondertussen een verhaal ophangen over een 'dom moment' en 'geen idee hebben wat je bezielde' om zo je straf te ontlopen of in ieder geval te beperken, leuke rubriek altijd.
En die zege had altijd naar Kruijswijk moeten gaanquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:25 schreef Kloit het volgende:
[..]
80 van die 130 punten uit 2016 zijn dan ook nog behaald door die ene tijdritzege in de Giro. Dat ging echt nergens over
Volgens mij wel een veel voorkomende naam ja.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, zou het familie zijn? Of komt die naam toevallig vaak voor?
Zie shorttrack.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, zou het familie zijn? Of komt die naam toevallig vaak voor?
Staf ziet hier er ook zo uit alsof hij in een kelder leefde, zo bleek ziet hij.quote:
Net een zakje getapt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staf ziet hier er ook zo uit alsof hij in een kelder leefde, zo bleek ziet hij.
Achtereenvolgens:quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:46 schreef Remco het volgende:
Dit is allemaal wel erg incrowd WLR, geen idee welke namen allemaal bij die grafiekjes horen.
Jonas Abrahamsen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Achtereenvolgens:
Tobias Johanessen
Alexander Foliforov
Jonas van Genechten
Sondre Holst Enger
Correct. Indrukwekkend hoe het ieder jaar steeds een beetje minder werd, terwijl de belofte bleef.quote:
We kunnen er ook het topic mee vullen tijdens de Amstel Gold Race en Luik-Bastenaken-Luik, tegen de tijd dat Pogacar vertrekt hoeven we het toch niet meer over de koers te hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:08 schreef Felagund het volgende:
Moeten we hier geen spel van maken? Raadt de CQ-ranking grafiek.
Echt een uitstekend idee.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:08 schreef Felagund het volgende:
Moeten we hier geen spel van maken? Raadt de CQ-ranking grafiek.
Is dat Cunego? Wat een verschroeiende Giro reed hij toen. Om daarna grote koersen te winnen, maar nooit meer dat niveau te halen in grote rondesquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde generatie. Er zat iets in het water destijds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |