Isdatzo?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
Deze boodschap bereikt haar doelgroep niet.
Dit is trouwens wel een tamelijk naief belerend ideaal hoor. Complimenteer je iemands hond en dan moet je op een preek getrakteerd worden.quote:De campagne van de Hondenbescherming daagt hondenbezitters uit om een eerlijk gesprek te voeren over wat het écht betekent om een hond te hebben. Wanneer iemand op straat of op social media zegt: “Wat een leuke hond”, zou het antwoord moeten zijn: “Leuk is hij zeker, maar het is ook veel werk en het kost je veel geld.
Heb een keer een film gezien over een man en die behandelde een dame ook ongeveer zo. Die dame moest alleen wel naakt zijn. En nee, het was geen harde politiefilm.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:09 schreef RM-rf het volgende:
[ afbeelding ]
“Leuk zijn ze zeker, maar het is ook veel werk en het kost je veel geld. Dagelijks minimaal twee uur wandelen en aandacht, nooit langer dan vijf uur van huis kunnen én rekening houden met flinke uitgaven voor voeding en zorg. En dat vaak wel 15 jaar lang!”
Diesel en DJ zijn zo leuk met de kids xxxquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Roverheid gaat niet bepalen wat ik doeik heb gwn twee rottweilers hele lieve dieren laat ze per dag zeker wel half uurtje uit en ze kunnen gewoon op het balkon chillen met het goede weer laten ze maar wat aan die katten doen die rondlopen die scheiten alles onder haha maar Boris heeft er al eentje te pakken gehad moeten ze ze die maar binnen houden
Dit is letterlijk een gezin met honten in mijn straatquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Roverheid gaat niet bepalen wat ik doeik heb gwn twee rottweilers hele lieve dieren laat ze per dag zeker wel half uurtje uit en ze kunnen gewoon op het balkon chillen met het goede weer laten ze maar wat aan die katten doen die rondlopen die scheiten alles onder haha maar Boris heeft er al eentje te pakken gehad moeten ze ze die maar binnen houden
Hier ook, Tyson en Kane, twee schitterende Pitbulls.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja idem! Hier 2 Franse Bulldogs in huis, Diesel en Rocky.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier ook, Tyson en Kane, twee schitterende Pitbulls.
Zitten bijna de hele dag in de bench. Vinden ze leuk. Elke dag laat ik ze een half uurtje los bij de kinderboerderij. Kunnen ze even wat energie kwijt en achter konijntjes aan rennen. Bespaart ook hondenvoer.
Geen slecht idee.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:31 schreef PzKpfw het volgende:
Volgende bericht: Kinderbescherming: ‘Neem geen kind’
Ja, geen hond die dit leest.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
Deze boodschap bereikt haar doelgroep niet.
Shenaya en Keano zijn de tokkienamen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Diesel en DJ zijn zo leuk met de kids xxx
Ze pakken je op dierenmishandeling.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:04 schreef Aberkullie het volgende:
Meteen 12 honden in huis genomen, mij pakken ze niet met die betutteling
Yes please.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:31 schreef PzKpfw het volgende:
Volgende bericht: Kinderbescherming: ‘Neem geen kind’
The fuck wat een kampernamen idd.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Shenaya en Keano zijn de tokkienamen tegenwoordig.
-"Wat is jouw dochter een liefie!"quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een tamelijk naief belerend ideaal hoor. Complimenteer je iemands hond en dan moet je op een preek getrakteerd worden.
Doe maar meer van dit soort verhalen. Kan alleen maar helpen voor een totaal hondenverbod van alles wat groter is dan een teckel.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:14 schreef Straatcommando. het volgende:
"Wat een leuke baby!"quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een tamelijk naief belerend ideaal hoor. Complimenteer je iemands hond en dan moet je op een preek getrakteerd worden.
Onderling doen hondeneigenaren dit overigens echt wel.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:29 schreef nostra het volgende:
[..]
"Wat een leuke baby!"
"Jawel, maar hij heeft me net nog ondergekotst en daarvoor drie keer zijn luier volgescheten. Ik kan ook nooit meer zomaar met vriendinnen op stap en moet hem continu in de gaten houden. Maar het plaatje is wel leuk hoor, fijne dag verder!"
Sommige mensen doen dat zelf al. Laatst zaten we met onze hond ergens in een restaurant. Een man aan de tafel naast ons: "Wat een leuke hond! En hij luistert ook zo goed en gedraagt zich netjes. Daar is vast veel tijd in gestoken?"quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |