SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee hee, ik heb wel gedate met fokkersquote:
Afzuigkap, moemoe en Speedfight
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Welke kleur wilde jij? Ben niet zo vh kleur mengen. Mag jij volgende wasronde kiezen 🙂quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Witquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Welke kleur wilde jij? Ben niet zo vh kleur mengen. Mag jij volgende wasronde kiezen 🙂
Veel wit hier
serieus? was jij echt op kleur??quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Welke kleur wilde jij? Ben niet zo vh kleur mengen. Mag jij volgende wasronde kiezen 🙂![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
ontbijtje op
toch wat minder sexy dan de hotel ontbijtjes van eieren worstjes pancakes chocolatines en andere dingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:15 schreef greysbones het volgende:
Wie steekt de bbq aan.
Voor die konijnen ?![]()
![]()
![]()
ik heeeeeerlijk
![]()
![]()
Was 't wat?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:15 schreef Paul het volgende:
[..]
nee hee, ik heb wel gedate met fokkers
Afzuigkap, moemoe en Speedfight![]()
wit kun je beter wel scheiden, maar ik heb te weinig wit dus ik koop geen wit dus ik heb te weinig witquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
serieus? was jij echt op kleur??![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als het maar gesmaakt heeft 😎quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
ontbijtje op
toch wat minder sexy dan de hotel ontbijtjes van eieren worstjes pancakes chocolatines en andere dingen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Je kunt je ontbijtje ook op een naakte @dud0r leggen , dan is het vast sexyquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
ontbijtje op
toch wat minder sexy dan de hotel ontbijtjes van eieren worstjes pancakes chocolatines en andere dingen
quote:volgende was is hier wit nouuuu dat kan geeen toeval zijn
pleur ik het bij jou erin en neem ik meteen de arretjescake mee![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt je ontbijtje ook op een naakte @:Dud0r leggen , dan is het vast sexy![]()
![]()
Wit gaat hier bijna altijd met een handwasjeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Krijg ik dan eindelijk die arretjescakequote:Op dinsdag 15 april 2025 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]volgende was is hier wit nouuuu dat kan geeen toeval zijn
pleur ik het bij jou erin en neem ik meteen de arretjescake mee![]()
![]()
Is goed dan hang ik het erna lekker aan de wasmolen buiten. Lekker frissssquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja tis nu prachtigquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is goed dan hang ik het erna lekker aan de wasmolen buiten. Lekker frissss
die is al lang werken johquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt je ontbijtje ook op een naakte @:Dud0r leggen , dan is het vast sexyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ook hoor. Ik heb specifiek witte was (alle t-shirts enzo), grijs en zwart en broeken bij elkaar, en 60 graden was: handdoeken en beddengoed.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
serieus? was jij echt op kleur??![]()
How can I make this topic about me?![]()
wil ik je niet aandoen.. vorige was niet zo jummiequote:Op dinsdag 15 april 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Krijg ik dan eindelijk die arretjescake
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: