SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee hee, ik heb wel gedate met fokkersquote:
Afzuigkap, moemoe en Speedfight
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Welke kleur wilde jij? Ben niet zo vh kleur mengen. Mag jij volgende wasronde kiezen 🙂quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Witquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Welke kleur wilde jij? Ben niet zo vh kleur mengen. Mag jij volgende wasronde kiezen 🙂
Veel wit hier
serieus? was jij echt op kleur??quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Welke kleur wilde jij? Ben niet zo vh kleur mengen. Mag jij volgende wasronde kiezen 🙂![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
ontbijtje op
toch wat minder sexy dan de hotel ontbijtjes van eieren worstjes pancakes chocolatines en andere dingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:15 schreef greysbones het volgende:
Wie steekt de bbq aan.
Voor die konijnen ?![]()
![]()
![]()
ik heeeeeerlijk
![]()
![]()
Was 't wat?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:15 schreef Paul het volgende:
[..]
nee hee, ik heb wel gedate met fokkers
Afzuigkap, moemoe en Speedfight![]()
wit kun je beter wel scheiden, maar ik heb te weinig wit dus ik koop geen wit dus ik heb te weinig witquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
serieus? was jij echt op kleur??![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als het maar gesmaakt heeft 😎quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
ontbijtje op
toch wat minder sexy dan de hotel ontbijtjes van eieren worstjes pancakes chocolatines en andere dingen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Je kunt je ontbijtje ook op een naakte @dud0r leggen , dan is het vast sexyquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
ontbijtje op
toch wat minder sexy dan de hotel ontbijtjes van eieren worstjes pancakes chocolatines en andere dingen
quote:volgende was is hier wit nouuuu dat kan geeen toeval zijn
pleur ik het bij jou erin en neem ik meteen de arretjescake mee![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt je ontbijtje ook op een naakte @:Dud0r leggen , dan is het vast sexy![]()
![]()
Wit gaat hier bijna altijd met een handwasjeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Krijg ik dan eindelijk die arretjescakequote:Op dinsdag 15 april 2025 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]volgende was is hier wit nouuuu dat kan geeen toeval zijn
pleur ik het bij jou erin en neem ik meteen de arretjescake mee![]()
![]()
Is goed dan hang ik het erna lekker aan de wasmolen buiten. Lekker frissssquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja tis nu prachtigquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is goed dan hang ik het erna lekker aan de wasmolen buiten. Lekker frissss
die is al lang werken johquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt je ontbijtje ook op een naakte @:Dud0r leggen , dan is het vast sexyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ook hoor. Ik heb specifiek witte was (alle t-shirts enzo), grijs en zwart en broeken bij elkaar, en 60 graden was: handdoeken en beddengoed.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
How can I make this topic about me?![]()
wil ik je niet aandoen.. vorige was niet zo jummiequote:Op dinsdag 15 april 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Krijg ik dan eindelijk die arretjescake
Zwart, wit en kleur ☺️quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan moet hij maar even wat tandarts uurtjes opnemenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik moet ergens een doos vol enveloppen hebben....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wit , donker gekleurd, licht gekleurdquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik heb specifiek witte was (alle t-shirts enzo), grijs en zwart en broeken bij elkaar, en 60 graden was: handdoeken en beddengoed.Smile, it's free therapy.![]()
oeh die moet ik nog afbellen!!quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet hij maar even wat tandarts uurtjes opnemen
ga ik nu doenSmile, it's free therapy.![]()
Wat is leuk cadeau voor een kat. Origineel iets. Mijn kat is volgende maand een jaar oud.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
een fort gemaakt van dozenquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat is leuk cadeau voor een kat. Origineel iets. Mijn kat is volgende maand een jaar oud.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wit (handwasje)
Kleur 30 graden
Delicate/wol was
60 graden wasTrotste mama van Ambar
Een donutmandquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat is leuk cadeau voor een kat. Origineel iets. Mijn kat is volgende maand een jaar oud.
Iets heel duurs bestellen zodat hij alleen de doos wil?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat is leuk cadeau voor een kat. Origineel iets. Mijn kat is volgende maand een jaar oud.Trotste mama van Ambar
Ja zo een beetje.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wit , donker gekleurd, licht gekleurdHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb heel veel luxe shoppers van de winkel. Dat kan een mooi kattenkasteel wordenquote:
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Klinkt als een man jaquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets heel duurs bestellen zodat hij alleen de doos wil?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
verschilt ook per kat, sommige gaan wild over zo'n spartelende vis en andere boeit het himmel nixHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar is die van mij te leuk voorquote:
En te handig
Echt he hahaquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
verschilt ook per kat, sommige gaan wild over zo'n spartelende vis en andere boeit het himmel nix'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik probeer een compromis te vinden tussen de kat en mij over het gebruik vanh et bureauHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
speedfight en moemoe gezellig maar werd hem niet qua verkeringsquote:
afzuigkap en ik hebben wel paar keer gedate toen volgens mij, is wel lang geleden heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Awwww, ik zweer ik hou van donuts. Dat kan ik bijna niet aan de schattigheid ❤️quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En Wilma nog.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:25 schreef Paul het volgende:
[..]
speedfight en moemoe gezellig maar werd hem niet qua verkerings
afzuigkap en ik hebben wel paar keer gedate toen volgens mij, is wel lang geleden hee![]()
![]()
Watikmoetgaandoenzoisalhelemaalnietleukbolkquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Doei greysquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
Ja was aan zetten en boodschappen doen
Toedels![]()
![]()
Toedels!quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
Toedels'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Staan hier altijd geknutselde dozen met daarin oud papier aan de weg 😃Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Toedeledokieeeequote:Op dinsdag 15 april 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
Toedels
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zethemopbolk!quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:26 schreef aeque het volgende:
[..]
WatikmoetgaandoenzoisalhelemaalnietleukbolkSmile, it's free therapy.![]()
Ik sta op een T splitsing. Of toch even een stuk fietsen of lekker een paar uurtjes gamen vanochtend. Luxe t splitsing.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gedate?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:28 schreef Paul het volgende:
[..]
ohja @:wilma_flintstone zit ook op fok stiekemBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nu is het nog mooi fiets weerquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:28 schreef StevenHyde het volgende:
Ik sta op een T splitsing. Of toch even een stuk fietsen of lekker een paar uurtjes gamen vanochtend. Luxe t splitsing.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zou beide doen, als het toch kan.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:28 schreef StevenHyde het volgende:
Ik sta op een T splitsing. Of toch even een stuk fietsen of lekker een paar uurtjes gamen vanochtend. Luxe t splitsing.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
fietsen en dan gamen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:28 schreef StevenHyde het volgende:
Ik sta op een T splitsing. Of toch even een stuk fietsen of lekker een paar uurtjes gamen vanochtend. Luxe t splitsing.Smile, it's free therapy.![]()
wilma en ik hadden 1 jaar verkerings, maar ik ken wilma niet van fok heequote:
Wilma kon ik van singlevakantie
Daarom zeik dat @kree ook op singlevakantie moest hee, dan heeft hij ook zo verkerings binnen mum van tijdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Goeie, zie nu pas dat t ook slecht gaat wordenquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nu is het nog mooi fiets weerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
single vakantie lijkt me echt vreselijke![]()
voelt alsof er verplicht sociale activiteiten zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lullig voor barney welquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:30 schreef Paul het volgende:
[..]
wilma en ik hadden 1 jaar verkerings, maar ik ken wilma niet van fok hee
Wilma kon ik van singlevakantie
Daarom zeik dat @:kree ook op singlevakantie moest hee, dan heeft hij ook zo verkerings binnen mum van tijdBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat doe je zelf lijkt me.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
voelt alsof er verplicht sociale activiteiten zijn![]()
Ja maar jij bent niet single.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
ga liever gewoon solo op vakantie![]()
![]()
singlevakantie is wel grappig hoor hee, al zitten er ook wat mensen bij die het eng vinden om te praten hee
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb weleens aan gedacht om dat te doen, voordat ik mijn vriend had ontmoet. Maar dat idd, teveel verplichting en ook zo van ja hoe weetje of die groep je ligt of niet?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
voelt alsof er verplicht sociale activiteiten zijn'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja groot verschil.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
true en ik was ook niet op zoek
Ik kan me wel voorstellen dat het leuk is en laagdrempelig contact.![]()
Maar komen die mensen dan ook niet los na verloop van tijd?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:36 schreef Paul het volgende:
singlevakantie is wel grappig hoor hee, al zitten er ook wat mensen bij die het eng vinden om te praten hee![]()
Intro's gonna intro's.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar komen die mensen dan ook niet los na verloop van tijd?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Klopt maar als je een of twee weken op elkaars lip zit moet je je op een gegeven moment toch wel fijn genoeg voelen om wat te zeggen?quote:![]()
op dag 6,5 van de 7quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar komen die mensen dan ook niet los na verloop van tijd?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet je wel sociaal handig zijnquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt maar als je een of twee weken op elkaars lip zit moet je je op een gegeven moment toch wel fijn genoeg voelen om wat te zeggen?kan je zeker leren.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
jawel, op een enkeling na, die zijn denk ik gewoon te autistisch en op reis gestuurd door zijn/haar ouders ofzoquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar komen die mensen dan ook niet los na verloop van tijd?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Moet er niet aan denken om met een groep vreemde mensen op vakantie te gaan zonder te weten of het leuke mensen zijn.
Ga ik ook liever alleen weg kun je gaan en staan waar je wil
Als je het na zo lang nog niet voor elkaar krijgt een gesprek met iemand te voeren moet je de hoop maar opgeven denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Moet je wel sociaal handig zijnkan je zeker leren.
![]()
![]()
Sneu voor die mensen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:40 schreef Paul het volgende:
[..]
jawel, op een enkeling na, die zijn denk ik gewoon te autistisch en op reis gestuurd door zijn/haar ouders ofzo![]()
komt vanzelf mensen tegenquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
Moet er niet aan denken om met een groep vreemde mensen op vakantie te gaan zonder te weten of het leuke mensen zijn.
Ga ik ook liever alleen weg kun je gaan en staan waar je wilHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: