SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen vakantie meer dus nu gaat die dagelijkse vraag weer komen van "wat eten we vanavond?"Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat eten we vanavond?quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Geen vakantie meer dus nu gaat die dagelijkse vraag weer komen van "wat eten we vanavond?"![]()
Er worden klappen uitgedeeld zie ik?
* gebrokenglas duikt weg onder de tafel.How can I make this topic about me?![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
* gebrokenglas zet met trillende handen zijn kopje koffie neer....How can I make this topic about me?![]()
Ik werd wakker van dud0r zijn wekker, dat gebeurd normaal nooitquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ahquote:Op dinsdag 15 april 2025 07:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik werd wakker van dud0r zijn wekker, dat gebeurd normaal nooitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik werd wakker omdat Moeraskater in m’n wijsvinger kneepWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik werd wakker omdat Moeraskater in m’n wijsvinger kneep![]()
![]()
Wakker worden met fluitende vogels is fijner dan wakker worden door snoeiharde beepgeluiden.How can I make this topic about me?![]()
En toen deed jequote:Op dinsdag 15 april 2025 07:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik werd wakker omdat Moeraskater in m’n wijsvinger kneep
How can I make this topic about me?![]()
Nee hij was al weggelopen toen ik m’n ogen open hadquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En eigenlijk moet ik er nu wel uitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is wel waarom Pokemon sleep pas om 9 gaat, als ik het al zo ver laat komenquote:Op dinsdag 15 april 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Wakker worden met fluitende vogels is fijner dan wakker worden door snoeiharde beepgeluiden.
De wekker geluiden daarop zijn vreselijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dank je schatjequote:Op dinsdag 15 april 2025 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb heerlijke koffie voor jeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2934 / +118 / +25 / 6010 / 6711
2. Dr.Mikey / 625 / +0 / +0 / 392 / 578
3. Moeraskat / 616 / +46 / +41 / 1674 / 1978
4. KillemWieft / 450 / +36 / +33 / 285 / 435
5. Bally-b / 438 / +0 / +98 / 153 / 225
6. gebrokenglas / 331 / +5 / +6 / 1128 / 1391
7. _UserName_ / 322 / +0 / +0 / 310 / 438
8. hemarookworst / 321 / +10 / +25 / 636 / 817
9. HappyCharly / 289 / +52 / +23 / 918 / 1100
10. Lovely / 287 / +39 / +0 / 1623 / 1919
11. devzero / 255 / +1 / +0 / 231 / 306
12. Pinnenmutske / 221 / +5 / +3 / 203 / 282
13. loveislikeakiss / 219 / +38 / +6 / 1048 / 1246
14. Fogel / 214 / +21 / +2 / 531 / 696
15. StevenHyde / 209 / +23 / +0 / 980 / 1212
16. mario390 / 200 / +0 / +54 / 18 / 54
17. Soury / 198 / +32 / +0 / 157 / 231
18. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689
19. greysbones / 149 / +10 / +0 / 971 / 1060
20. aeque / 148 / +24 / +0 / 462 / 556SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
deze maand is de strijd ook al wel weer gestreden zo te zienSame shit, different day
SC hopper present![]()
We zijn pas op de helftquote:Op dinsdag 15 april 2025 07:32 schreef Koen66 het volgende:
deze maand is de strijd ook al wel weer gestreden zo te zienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vanavond eens met mijn puntenteller aan de slag. Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen.
How can I make this topic about me?![]()
Oei, sterkte!quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goedbeetje zenuwachtig, straks spannend gesprek!
Hoe is het met ons Jussie ?How can I make this topic about me?![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oeh, veel succesquote:Op dinsdag 15 april 2025 07:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoe is het met ons Jussie ?![]()
Hier gaat ie goed![]()
![]()
Ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 15 april 2025 07:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan moet er fors doorgebolkt wordenEn @:justink zich inhouden
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoe is het met ons Jussie ?![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Blij dat mijn koffie zo gewaardeerd wordt
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
hey GGquote:. Ja redelijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas zet een lekker kopje thee en serveert dat met een schijfje citroenquote:How can I make this topic about me?![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat duurt nog ffquote:Op dinsdag 15 april 2025 08:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik dacht dat het al Hemelvaart was deze week![]()
![]()
Hey Birdiequote:
Moonquote:
O dat duurt nog even voor dat het zover is het is nu aankomend weekend eerst nog pasenquote:Op dinsdag 15 april 2025 08:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik dacht dat het al Hemelvaart was deze week
Hoe is het met Moonquote:
Fijn te horen. Ja hier rolt ook alles gewoon door, de ene dag wat beter dan de andere.quote:
Zo weer naar de fysio wordt ik weer een uurtje onder behandeling genomen.
Vanmiddag komen ze mijn laminaat maken en Raamdecoratie naar mijn ramen kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh succes bij de fysio!!quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. Ja hier rolt ook alles gewoon door, de ene dag wat beter dan de andere.
Zo weer naar de fysio wordt ik weer een uurtje onder behandeling genomen.
Vanmiddag komen ze mijn laminaat maken en Raamdecoratie naar mijn ramen kijkenhoop dat het wat helpt.
Fijn dat ze bij je ramen komen kijken, hopelijk word het opgelost.![]()
Fysio doet voor even iets, maar is al snel weer terug naar afquote:Op dinsdag 15 april 2025 08:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh succes bij de fysio!!hoop dat het wat helpt.
Fijn dat ze bij je ramen komen kijken, hopelijk word het opgelost.
Het is meer onderhoudstherapie, beter kunnen ze het niet meer maken.
Ja ben ook heel benieuwd wat ze over die ramen gaan zeggen zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kga voor je duimenquote:Op dinsdag 15 april 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fysio doet voor even iets, maar is al snel weer terug naar af
Ja ben ook heel benieuwd wat ze over die ramen gaan zeggen zo![]()
![]()
Dat is enorm balenquote:Op dinsdag 15 april 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fysio doet voor even iets, maar is al snel weer terug naar af
Ja ben ook heel benieuwd wat ze over die ramen gaan zeggen zomee leren leven dus
![]()
Thnxquote:
Leef er al jaren mee, dus weet niet meer beter.quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat is enorm balenmee leren leven dus
Kijken naar de dingen die nog wel kunnen en naar de positieve dingen kijken brengt je ver.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En anders gewoon naar de nijnen in de OP kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leef er al jaren mee, dus weet niet meer beter.
Kijken naar de dingen die nog wel kunnen en naar de positieve dingen kijken brengt je ver.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Oh zal eens wegen om te kijken wat de vakantie schade isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oh oh...quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh zal eens wegen om te kijken wat de vakantie schade is![]()
Same samequote:Op dinsdag 15 april 2025 08:46 schreef _UserName_ het volgende:
ik kom net pas mijn bed uit rollen, wat schandalig!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
gaan lullie verkerenquote:Op dinsdag 15 april 2025 08:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
* KoningWouter maakt een heerlijk kopje caffee latte voor @:KissingBirdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
* KoningWouter maakt een heerlijk kopje caffee latte voor @:KissingBird![]()
* Kissingbird ditvindonnozeldusjegaatopfoe!Smile, it's free therapy.![]()
eindelijkrustbolkquote:Op dinsdag 15 april 2025 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
* Kissingbird ditvindonnozeldusjegaatopfoe!![]()
Oeh was je al vroeg op of was het een kort wasje?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
Eerste wasje draait
Worden er nog wel 2
uurtje is hier ook de eerste was klaar
Heb je weer gifjes diarree?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gutemorgen Steven
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben pas net uit bed, dus gaat pas over twee uur uit de machinequote:Op dinsdag 15 april 2025 09:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeh was je al vroeg op of was het een kort wasje?
uurtje is hier ook de eerste was klaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn wasmachine staat al aan met uitgestelde startquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Maar daar heb ik niks aanquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn wasmachine staat al aan met uitgestelde start
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weer een werkdag, weer een dag om het kapitalisme te vieren
Whoop whoop![]()
Trotste mama van Ambar
Had jij je was maar bij mij moeten inleveren vanochtend om half 8quote:Trotste mama van Ambar
Was wel een goed idee geweest voor gisteren maar ik was moequote:Op dinsdag 15 april 2025 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn wasmachine staat al aan met uitgestelde startHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind het in de ochtend altijd een goed idee, wat minder als ik thuiskom en ik moet het weer ophangenquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Was wel een goed idee geweest voor gisteren maar ik was moeTrotste mama van Ambar
Samequote:Op dinsdag 15 april 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het in de ochtend altijd een goed idee, wat minder als ik thuiskom en ik moet het weer ophangenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je plannen Paultjuh?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:10 schreef Paul het volgende:
[..]
heb je ook nooit gedate met een fokker hee![]()
misschien weet je niet eens adt het een fokker wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kom er aanquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ga een groot wasje draaien zo. Trafassigenot
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
kan gewoonquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
misschien weet je niet eens adt het een fokker was
Wat een lekker weer. Nu nog.
Ik moet later door onweer fietsen ontzettend kut.
Einde klaagzang'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: