https://nl.wikipedia.org/wiki/Vogelaarwijkquote:Op maandag 14 april 2025 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
Volgens mij zijn dit soort plekken er al
Hebben een bepaalde naam maar daar kan ik ff niet opkomen
Containerwoningen. Ook wel aso-containers genoemd.quote:Op maandag 14 april 2025 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ja dat zijn aso wijkenquote:Op maandag 14 april 2025 22:05 schreef r_one het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vogelaarwijk
Almere staat er niet tussen.
Dat dus ,dank je welquote:Op maandag 14 april 2025 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Containerwoningen. Ook wel aso-containers genoemd.
Mill lijkt me geen asowijk te hebben dus lekker naar Hatert Nijmegen, vallen ze niet op.quote:Op maandag 14 april 2025 22:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat zijn aso wijken
Maar ik doel meer op plekken waar die mensen ook bewust na overlast plegen worden geplaatst
Time-out locaties.quote:Op maandag 14 april 2025 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ik woon in Nijmegen, ken de wijk Hatert wel, nooit geweten dat het in dit lijstje stond, het is grotendeels een vrij oude wijk qua huizen en goedkoop, zijn wat mindere straten bij maar ik zou het geen Aso wijk noemenquote:Op maandag 14 april 2025 22:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Mill lijkt me geen asowijk te hebben dus lekker naar Hatert Nijmegen, vallen ze niet op.
Vogelaar wel.quote:Op maandag 14 april 2025 22:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik woon in Nijmegen, ken de wijk Hatert wel, nooit geweten dat het in dit lijstje stond, het is grotendeels een vrij oude wijk qua huizen en goedkoop, zijn wat mindere straten bij maar ik zou het geen Aso wijk noemen
"Jonge!"quote:Op maandag 14 april 2025 22:15 schreef Harvest89 het volgende:
"Beelden moge nie gebruikt worde."
Powned: "Echt wel. Kut."
Ja ik weet niet de criteria zeg ook eerlijk dat ik ook niet zo vaak in die wijk kom, maar ik lees er ook niet echt zoveel over in de regionale krant, er zijn wijken die vaker negatief in het nieuws zijn hierquote:Op maandag 14 april 2025 22:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Vogelaar wel.
Maar ja, die heeft in wel meer plaatsen de plank nogal misgeslagen.
Eindhoven Airport?quote:
Heel Oss kun je lekker platwalsen.quote:
Heerlen is echt kut jaquote:Op maandag 14 april 2025 22:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heel Oss kun je lekker platwalsen.
Heerlen ook. Wat een grafstad.
Ik weet niet hoe je aan Eindhoven Airport komt, Eindhoven heeft wel 'Skaeve Huse' voor 'asocialen', maar die liggen niet daar. Liggen tegen een industrieterrein aan (Croy).quote:Op maandag 14 april 2025 22:25 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Mogelijke locaties:
Terneuzen Koegorspolder
Zoetermeer Lasingerland
Almere Oosterwold
Wieringermeerpolder
Noordoostpolder bij Urk
Ter Apelerveenen
Tweede Maasvlakte
Rotterdamse Haven
Geleen
Heerlen bij de grens
Westland
Aalsmeer
Veenendaal de Klomp
Biddinghuizen
Midden Drenthe
Scherpenisse
Katwijk 't Heen
Wijk aan Zee
Osdorp Middenveldsche Akerpolder
Eemshaven
Uithuizermeeden
Moddergat
Zurich (Friesland)
Winterswijk
Westerhaar-Vriezenveensewijk
Zwammerdam
Krimpen aan de Lek
Oostvoorne
Tuk
Rucphen
Oss
Lage Zwaluwe
Bolnes
Eindhoven Airport
Dodewaard
Westervoort
Wassenaar
Urk?quote:Op maandag 14 april 2025 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
Wat een onzin. Net of ze dat dan braaf gaan doen.quote:Op maandag 14 april 2025 21:49 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Wat ook goed zou kunnen helpen is een zorgboerderij waar ze bijvoorbeeld de koeien kunnen melken of mest scheppen. Dat is rustgevend en contact met de koeien leidt af van de psychische problematiek.
Vraag ik me van wel meer af. Veenendaal de Klomp bestaat niet eens, zijn twee aparte plaatsen. Het is wel een treinstation.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je aan Eindhoven Airport komt, Eindhoven heeft wel 'Skaeve Huse' voor 'asocialen', maar die liggen niet daar. Liggen tegen een industrieterrein aan (Croy).
Die bestaan al in Nederland. Maar het s gemeentelijk beleid.quote:Op maandag 14 april 2025 22:09 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Skaeve huse is een Deens concept voor wooncomplexen voor dit soort aso's. Dan heeft niemand er meer last van iedereen blij
.braaf hoeft niet , niemand tot last zijn wel.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Net of ze dat dan braaf gaan doen.
Omdat ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:50 schreef Cyan9 het volgende:
Dit topic wordt uit POL gezet en mag zich gaan nestelen in VER.
Omdat je in al je posts in dit topic geen enkele koppeling maakt met de politiek.quote:
Ben ik het niet mee eens. Begeleid wonen is een overheidstaak.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Omdat je in al je posts in dit topic geen enkele koppeling maakt met de politiek.
Waarschijnlijk heeft hij het modereren geleerd van @dick_laurent en @yvonnequote:Op woensdag 16 april 2025 17:19 schreef Hexagon het volgende:
Ik snap ook niet dat dit naar VER moet. Dit soort woningen zijn gemeentelijk politiek beleid rondom volkshuisvesting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |