Gaat een beetje moeilijk als er zomaar berichten gewist worden hierzoquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
Inb4 users die hier komen verkondigen dat het zeer veelbelovende ontwikkelingen zijn die nu in gidsland Hongarije plaatsvinden.
Het lijntje hier is dun. Types als Geert en Baudet misbruiken graag homo's als ze je bang voor immigratie willen maken, maar als ergens een transpersoon te zien is wordt het wel erg woke hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je ziet wel dat het in Nederland allemaal met zo'n vaart niet gaat omdat we geen corrupt ballenland met dito "rechtsstaat" zijn. Gelukkig
Ja zomaar jaquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als er zomaar berichten gewist worden hierzo
Ik weet het, gelukkig hebben we niet zoveel leeghoofden als in de vsquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het lijntje hier is dun. Types als Geert en Baudet misbruiken graag homo's als ze je bang voor immigratie willen maken, maar als ergens een transpersoon te zien is wordt het wel erg woke hoor.
Waarom moet ik GooglenEcosia-en omdat jij te lui bent om een Nederlands bericht te typen op een Nederlandstalig forum?quote:
Nee, dat klopt niet. Het zijn juist achterlijke landen waar ze dit soort manifestaties verbieden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:31 schreef GobSmacked- het volgende:
Tja dat krijg je wel op den duur in meer landen als je ziet nu hoe dat hele LBGTQ gedoe door de gemiddelde persoon zijn strot word geduwd. Dan krijg je weerstand.
Die hele community maakt het er zelf ook een beetje naar met het veelvuldig gejammer en eeuwige slachtofferrol.
Prima besluit dus.
Haal je butplug eens uit je anus, kun je weer even helder nadenken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:43 schreef Telefoonvork het volgende:
Tja, dit is de spreekwoordelijke kanarie in de kolenmijn. Verwachten Victor Hitler om straks concentratiekampen op te zetten voor ONDER ANDERE lhbtia+ mensen.
Nee Mikey, het is alleen extreem eng wanneer een wit, Europees, christelijk land dat doet.quote:Op maandag 14 april 2025 20:56 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)gen-minderheden-door
[..]
Extreem eng en triest hoe men langzaam tot derderangs burgers worden gemaakt. De eerste book burning ooit was een aanval jegens LHBTQI+ mensen. Deze aanval komt ook nu weer op deze groep terecht.
Het is niet te geloven hoe we dit in Europa maar accepteren en zelfs goedkeuren door verschillende samenwerkingsverbanden en bondgenootschappen met dit land dat zichzelf naar de afgrond nazificeert, maar wel achterbaks het vingertje wijzen naar de rest van de wereld... triest
Nu ben ik het zat. Ik zet je op de ignore-lijst. Je hoeft ook niet te reageren op mijn post.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee Mikey, het is alleen extreem eng wanneer een wit, Europees, christelijk land dat doet.
In voornamelijk Afrikaanse en Midden-Oosterse gebieden worden homo's namelijk al eeuwen verguisd.
Ik snap dat je dat liever even wegcijfert (want die mensen daar zijn niet wit en niet christelijk), maar ben tevens blij mee met je post: het toont het morele failliet van al die 'progressieve' deugkneuzen in het Westen prima aan.
Jeweetwel, die deugkneuzen die een rituele executie van een lid van het 'volk van Lot' nog zullen goedpraten. Immers, als getinte mensen homoseksuelen haten, moeten we dat intersectioneel bezien.
Als dat zou kunnen...quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nu ben ik het zat. Ik zet je op de ignore-lijst. Je hoeft ook niet te reageren op mijn post/
Allemachtig hier zijn geen pillen meer voorquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee Mikey, het is alleen extreem eng wanneer een wit, Europees, christelijk land dat doet.
In voornamelijk Afrikaanse en Midden-Oosterse gebieden worden homo's namelijk al eeuwen verguisd.
Ik snap dat je dat liever even wegcijfert (want die mensen daar zijn niet wit en niet christelijk), maar ben tevens blij mee met je post: het toont het morele failliet van al die 'progressieve' deugkneuzen in het Westen prima aan.
Jeweetwel, die deugkneuzen die een rituele executie van een lid van het 'volk van Lot' nog zullen goedpraten. Immers, als getinte mensen homoseksuelen haten, moeten we dat intersectioneel bezien.
En dat zeg jij?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Allemachtig hier zijn geen pillen meer voor
Bij mij werken pillen tenminste nogquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dat zeg jij?
Met je chronische selectieve verontwaardiging?
Vraag nog wat 'ratio'-pillen aan.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Bij mij werken pillen tenminste nog
Ik overweeg echt een abo te nemen puur om jou op de ignore/block te zetten.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opnieuw: als dat zou kunnen...quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik overweeg echt een abo te nemen puur om jou op de ignore/block te zetten.
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag nog wat 'ratio'-pillen aan.
Wat bedoel je met "als dat zou kunnen"?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opnieuw: als dat zou kunnen...
Niet dat het iets verandert, je blijft toch wel een rel-kloon.
Drek, omdat ik met mijn kont niet omhoog lig voor het diversiteitinclusiegezwam van onze hypocriete 'strijders'.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Ooit was je een user waar ik nog wel wat waardering voor kon hebben
Helaas ben je afgegleden naar het posten van drek
Lees je eigen bericht maar na, gestoord gewoonquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Drek, omdat ik met mijn kont niet omhoog lig voor het diversiteitinclusiegezwam van onze hypocriete 'strijders'.
Ik ben vooral consequent. Ik laat mijn principes niet afhangen van de progressieve 'flavour of the month' fetisj.
Consequent vooral.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lees je eigen bericht maar na, gestoord gewoon
Neequote:Op dinsdag 15 april 2025 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Consequent vooral.
Ik laat mijn echte progressieve waarden niet ondersneeuwen door lafaards en hypocrieten.
Probeer het eens.
Dat je me negeert.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "als dat zou kunnen"?
FREE PALESTINE of niet,cup?quote:
Ik ben voor een vrij Palestina inderdaad, daar schaam ik me ook niet voorquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
FREE PALESTINE of niet,cup?
Dat ze daar maar gauw de sharia (HANBALI uiteraad) invoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |