Bron: https://www.nu.nl/binnenl(...)en-groep-mannen.htmlquote:Een vader, zoon en dochter zijn dit weekend op de Beukelsdijk in Rotterdam mishandeld door een tienerjongen en meerdere mannen. De gezinsleden raakten hierbij zwaargewond en moesten alle drie naar het ziekenhuis.
Het gezin was zaterdag rond 23.00 uur onderweg naar huis toen een verdachte het drietal afsneed op een fatbike. De tienerjongen had tijdens het fietsen zijn mobiel in zijn hand, meldt de politie.
De vader sprak de jongen aan op zijn gedrag. De situatie liep uit de hand. De vader en zijn kinderen werden een paar meter verderop ernstig mishandeld door een groepje van vier of vijf mannen. De jongen van de fatbike behoorde ook tot deze groep. De gezinsleden zijn daarna met verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
De politie roept mensen die meer weten over de verdachten of mensen die de mishandelingen hebben gezien op zich te melden.
Nederland is niet meer het land dat minderheden helpt die geen gevechtstraining hebben gehad.quote:Op maandag 14 april 2025 20:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En toch woon ik liever in Nederland dan in El Salvador. Gek is dat.
Wat moeten ze in Afrika met dit soort lieden?quote:Op maandag 14 april 2025 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
Ik gun deze 5 mannen een uitzetting naar een afrikaans land naar keus. Dit soort mongolen horen hier niet thuis.
Onzin. De verloedering van de maatschappij. De achtergrond van die gastjes moet natuurlijk wel verborgen worden gehouden.quote:Op maandag 14 april 2025 21:39 schreef Harvest89 het volgende:
Zonder fatbike had dit het nieuws niet eens gehaald.
Komen ze ook vandaan wss..quote:Op maandag 14 april 2025 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
Ik gun deze 5 mannen een uitzetting naar een afrikaans land naar keus. Dit soort mongolen horen hier niet thuis.
Beginnen? Heb je de laatste jaren onder een steen geleefd?quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:06 schreef Peppert het volgende:
De fatbikes beginnen langzamerhand een sterk tokkie-imago te krijgen. De flodder onder de fietslandschap. Als het zo doorgaat wil je niet dood mee worden gevonden laat staan 1000 E voor neerleggen.
Aanpakken, want hier doen we dat niet en daar wel.quote:Op maandag 14 april 2025 21:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat moeten ze in Afrika met dit soort lieden?
Ooit voor een elektrische fiets gaan kijken bij de fietsenmaker. Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 14 april 2025 21:24 schreef Document1 het volgende:
Ooit voor een huis gaan kijken op de beukelsdijk. Komt wel dichtbij zo.
Dat hadden ze echt al sinds dag 1 van de introductie.quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:06 schreef Peppert het volgende:
De fatbikes beginnen langzamerhand een sterk tokkie-imago te krijgen. De flodder onder de fietslandschap. Als het zo doorgaat wil je niet dood mee worden gevonden laat staan 1000 E voor neerleggen.
Levensgevaarlijkquote:Op maandag 14 april 2025 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je ook ziet wat voor een volk er doorgaans op die fatbikes rijdt, mijn god wat een proleten.
Ik ben een keer met de auto over een dijk gereden. Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 14 april 2025 21:24 schreef Document1 het volgende:
Ooit voor een huis gaan kijken op de beukelsdijk. Komt wel dichtbij zo.
Ik loop trouwens ook wel eens over straat, het komt nog dichterbij nu.quote:Op dinsdag 15 april 2025 08:15 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik ben een keer met de auto over een dijk gereden. Komt wel dichtbij zo.
quote:Op maandag 14 april 2025 22:42 schreef littlemindy het volgende:
Nooit begrepen waarom we niet ergens een eiland in the middle of nowhere reserveren voor dit soort types.
Geen gedoe met een land van herkomst wat ze niet wil terugnemen. Misdraag je je hier? Dan een enkeltje naar een rots ergens middenin de oceaan. Mogen ze elkaar daar afmaken, met of zonder fatbike.
Dit. En niet alleen "allochtonen" Ik moet iedere dag extra opletten en uitkijken voor ik oversteek of wat dan ook. Het is shit om continue extra uit je doppen te moeten kijken. Ik begrijp dan ook niet dat ze zijn toegestaan. Het is ook levensgevaarlijk voor de fietsers zelf.quote:Op maandag 14 april 2025 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je ook ziet wat voor een volk er doorgaans op die fatbikes rijdt, mijn god wat een proleten.
Ook dit, je hoort ze niet.quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:56 schreef Eightyone het volgende:
Sowieso haat aan e-bikes in het algemeen. In tegenstelling tot een auto of brommer hoor je ze pas aan komen als ze je al genaderd zijn. En dan misschien nog steeds niet.
(O.k., bij ouderen en mensen die te ver van school/werk wonen zie ik ze door de vingers).
'beginnen langzamerhand'quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:06 schreef Peppert het volgende:
Uiteraaard worden de daders niet met naam en uiterlijk vermeld - want dat is generaliserendquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:52 schreef Homey het volgende:
Vragen: gaat de burgemeester een bezoekje brengen aan dit gezin? Ter morele ondersteuning? Zou de pers daar verslag van doen?
Zal de politie de daders arresteren? En wat zal daarmee gebeuren? Zal de pers daar verslag van doen?
Verschrikkelijk voor dat gezin. Je zou maar vader zijn en afgerost worden voor de ogen van je kinderen die erna aan de beurt zijn. Trauma voor het leven.
Ouderen ook niet. Zo blind en doof als maar kan en gaat veel harder dan een normale fiets. Zodra ze de kans krijgen fietsen ze 3 breed over de weg als scholieren en als je er wat van zegt, heb jij het gedaan. Dan hebben ze vaak ook nog stuurspiegels voor redenen die mij totaal onduidelijk zijn want ze kijken er nooit in.quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:56 schreef Eightyone het volgende:
Sowieso haat aan e-bikes in het algemeen. In tegenstelling tot een auto of brommer hoor je ze pas aan komen als ze je al genaderd zijn. En dan misschien nog steeds niet.
(O.k., bij ouderen en mensen die te ver van school/werk wonen zie ik ze door de vingers).
Naar Europa sturen?quote:Op maandag 14 april 2025 21:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat moeten ze in Afrika met dit soort lieden?
En maar denken dat ze king of the road zijnquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ouderen ook niet. Zo blind en doof als maar kan en gaat veel harder dan een normale fiets. Zodra ze de kans krijgen fietsen ze 3 breed over de weg als scholieren en als je er wat van zegt, heb jij het gedaan. Dan hebben ze vaak ook nog stuurspiegels voor een redenen die mij totaal onduidelijk zijn want ze kijken er nooit in.
Die beuken je in ieder geval niet in elkaar - in tegenstelling tot de zo door ons gewaardeerde medelanders!quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ouderen ook niet. Zo blind en doof als maar kan en gaat veel harder dan een normale fiets. Zodra ze de kans krijgen fietsen ze 3 breed over de weg als scholieren en als je er wat van zegt, heb jij het gedaan. Dan hebben ze vaak ook nog stuurspiegels voor een redenen die mij totaal onduidelijk zijn want ze kijken er nooit in.
Zodra ze een keer vallen breken ze een heup. Of Erger. Want zo sterk zijn ze niet meer. Zouden een stuk voorzichtiger moeten zijn voor hun leeftijd.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En maar denken dat ze king of the road zijn.
Schade aan lijf, leden en goederen kunnen ze wel veroorzaken aan je door hun standaard onoplettendheid en ronduit gevaarlijke rijgedrag.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:18 schreef matspontius het volgende:
[..]
Die beuken je in ieder geval niet in elkaar -
ftfyquote:in tegenstelling tot de zo door ons gewaardeerde medelanders!
Klopt, maar het wordt nog steeds erger qua aantallen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'beginnen langzamerhand'
Volgens mij is het vanaf dag 1 al zo dat die "kijk mij eens een kleine piemel hebben"-fietsen voornamelijk populair zijn onder de mensen die de samenleving liever kwijt dan rijk is.
Haha, denk je dat dit soort tuig ooit gewerkt heeft of een slag werk zal uitvoeren?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:10 schreef Buikbrein het volgende:
Waar ligt die grens, dat je je moet gaan bewapenen?
Zeg t moar, is die grens in zicht, al bereikt, of zijn we erover?
Je kan idd of beter niks zeggen, schouder ophalen en verder.. of Skills hebben (en/of een wapen dragen) en dan je kritiek geven.
Zo zwart-wit is het helaas aan het worden. Dit is de TORENhoge prijs die we allen betalen, opdat een paar mensen (die x-%) rijk konden worden omdat er niet genoeg NLs zijn om "dat werk" voor hen te verrichten.
Een triple-fuck: Deze bedrijven halen de mensen hierheen (stuwen die vraag op), ze dumpen ze als ze niet meer nodig zijn (rechtstreeks de criminaliteit in), en dragen hierbij liefst geen belasting af.. de verliezen financieel en sociaal, die is voor ons.
Een volk met een strikte leer, je zou zeggen dat die prima de regels moeten kunnen volgen.
Gek he, dat dat niet gebeurd?of.. zou het juist door die strikte leer zijn, dat ze juist buiten van "God" los gaan (maar binnen in t gebedshuis het heilige boontje spelen) omdat het onnatuurlijk is? Neeeee joh
Hoe lang gaan we dit nog doen, hoe lang gaan we dit nog volhouden en tolereren? Blijkbaar is de rek er NOG niet uit.. het is nòg niet gek genoeg voor Nederlanders.
Je mag over ons heenlopen èn nog heen en weer ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |