SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan loopt het weg?quote:Op maandag 14 april 2025 20:08 schreef Lovely het volgende:
Vlees mag je indd niet ontdooien in warm/lauw water![]()
Ik maak ook maar weinig avg, meer ovenschotels.quote:
Maar vandaag ook gewokt en pizza voor morgen vast gemaakt (ook het deeg zelf gemaakt)I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik heb ze thuis ook, kom je kijken?quote:
Ik wil minimaal 300 dagen vrij en dat iemand dan voor mij schoonmaakt en eten kookt enzo.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Even de loterij winnenquote:Op maandag 14 april 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil minimaal 300 dagen vrij en dat iemand dan voor mij schoonmaakt en eten kookt enzo.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan gewoonquote:Op maandag 14 april 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil minimaal 300 dagen vrij en dat iemand dan voor mij schoonmaakt en eten kookt enzo.![]()
Oh dat had ik dit weekend wel even kunnen doen. Naja volgende keer als ik in de buurt ben dan.quote:
Volgens mij had jij zo'n leuke fluffy toch?
Ik heb dit weekend vooral met een poes gespeeld, dat was ook wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mag ik dan wel bij je inwonen?quote:Op maandag 14 april 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil minimaal 300 dagen vrij en dat iemand dan voor mij schoonmaakt en eten kookt enzo.
Zo ja, hoe luidruchtig zijn je buren?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Auto is weer schoon
Weer oranje ipv grijs/bruin.
En nu mag de sneeuw/zoutprut gewoon wegblijven.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat lichte leefgeluidenquote:Op maandag 14 april 2025 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag ik dan wel bij je inwonen?
Zo ja, hoe luidruchtig zijn je buren?Trotste mama van Ambar
KaplaarzenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat had ik dit weekend wel even kunnen doen. Naja volgende keer als ik in de buurt ben dan.
Volgens mij had jij zo'n leuke fluffy toch?
Ik heb dit weekend vooral met een poes gespeeld, dat was ook wel leuk.2 fluffies zelfs, niet dat je ze goed kunt aaien maar dat terzijde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poes kijkt wel een beetje agressief
quote:Op maandag 14 april 2025 20:24 schreef Fogel het volgende:
Auto is weer schoon
Weer oranje ipv grijs/bruin.
En nu mag de sneeuw/zoutprut gewoon wegblijven.![]()
Ik heb de mijne net ook gewassen!
Haagse vogels hadden hem helemaal ondergescheten
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat kan ik wel hebben. Wanneer begin ik?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik wacht op de kortingsbon van de wasstraat hier.quote:Op maandag 14 april 2025 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Haagse vogels hadden hem helemaal ondergescheten
How can I make this topic about me?![]()
Nuquote:Op maandag 14 april 2025 20:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan ik wel hebben. Wanneer begin ik?![]()
Morgenquote:Op maandag 14 april 2025 20:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan ik wel hebben. Wanneer begin ik?Trotste mama van Ambar
Haagse kakkers!quote:Op maandag 14 april 2025 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Haagse vogels hadden hem helemaal ondergeschetenI'm surrounded by morons!
Mijne zit zo vol vliegjes dat ik hem niet recht in zijn ogen aan kan kijkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Keihard gehakt?quote:I'm surrounded by morons!
Hij heeft braaf z'n werk gedaan de afgelopen dagen....quote:Op maandag 14 april 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijne zit zo vol vliegjes dat ik hem niet recht in zijn ogen aan kan kijkenHow can I make this topic about me?![]()
Goed iemand anders kwam met de oplossingen
1. Gekkenhuis
2. Misdaad begaan voor gevangenis
3. BejaardentehuisTrotste mama van Ambar
Met een krabber eroverheen?quote:Op maandag 14 april 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijne zit zo vol vliegjes dat ik hem niet recht in zijn ogen aan kan kijkenI'm surrounded by morons!
Had m in Italië al gewassen, ga kijken of ik woensdag puf heb om hem weer te wassenquote:Op maandag 14 april 2025 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft braaf z'n werk gedaan de afgelopen dagen....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh 2 zelfs! Die zijn ook gewoon leuk om te zien!quote:Op maandag 14 april 2025 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
2 fluffies zelfs, niet dat je ze goed kunt aaien maar dat terzijde.
Poes kijkt wel een beetje agressief
Misschien kan ik ze wel goed aaien?
Ja vond het een grappige foto, maar poes was niet agressief, mocht hem overal aaien. We logeerden 3 dagen in het huis van poes, maar op dag 2 herkende poes ons zelfs op straat al
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 14 april 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Gekkenhuis
3. Bejaardentehuis![]()
Ik ga vast lopen dan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb nog een wasstraat bon, maar de wasstraten in de omgeving hier doen daar natuurlijk niet aan meequote:Op maandag 14 april 2025 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wacht op de kortingsbon van de wasstraat hier.
Mijn gezonde verstand. Zoals altijd verpest die dingenquote:Trotste mama van Ambar
Opeens weet je het, je word seriemoordenaarquote:Op maandag 14 april 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Gekkenhuis
3. BejaardentehuisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je onderweg wat boodschappen meeneemt dan heb je ook wat te koken en te eten bij aankomstquote:Trotste mama van Ambar
Zul je net zien dat ik daar te goed in ben en niet wordt opgepaktquote:Op maandag 14 april 2025 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Opeens weet je het, je word seriemoordenaar
Trotste mama van Ambar
Teveel true crime gelezen?quote:Op maandag 14 april 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ik daar te goed in ben en niet wordt opgepaktI'm surrounded by morons!
We hebben hier in de buurt eentje die ook overal even gaat buurten en meteen met iedereen dikke vrienden is. Gaat ie bij de ingang van het winkelcentrum liggen en volop van de aandacht genieten.quote:Op maandag 14 april 2025 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh 2 zelfs! Die zijn ook gewoon leuk om te zien!
Misschien kan ik ze wel goed aaien?
Ja vond het een grappige foto, maar poes was niet agressief, mocht hem overal aaien. We logeerden 3 dagen in het huis van poes, maar op dag 2 herkende poes ons zelfs op straat al
Probeer het eensquote:Op maandag 14 april 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ik daar te goed in ben en niet wordt opgepakt![]()
Hee daar is die vrouw die ons eten geeftquote:Op maandag 14 april 2025 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
We logeerden 3 dagen in het huis van poes, maar op dag 2 herkende poes ons zelfs op straat al
Ik ben nou eenmaal goed in dingen. Ik kan alles enzo.quote:Trotste mama van Ambar
Dexter 2.0quote:Op maandag 14 april 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ik daar te goed in ben en niet wordt opgepakt
Women do it betterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet allesquote:Op maandag 14 april 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal goed in dingen. Ik kan alles enzo.![]()
Hmm morgen beginnen dus.quote:
Dit topic even uitdraaien als bewijs dat ik aangespoord benTrotste mama van Ambar
Vuilniszakken op de oceaan bodem is idd niet heel slimquote:Op maandag 14 april 2025 20:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dexter 2.0
Women do it betterTrotste mama van Ambar
Slim!quote:Op maandag 14 april 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je onderweg wat boodschappen meeneemt dan heb je ook wat te koken en te eten bij aankomst
Begraven en planten die op de rode lijst staan er bovenop wel?quote:Op maandag 14 april 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vuilniszakken op de oceaan bodem is idd niet heel slimI'm surrounded by morons!
Nee.quote:Op maandag 14 april 2025 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Begraven en planten die op de rode lijst staan er bovenop wel?
Je moet zorgen dat het lijk zo snel mogelijk wordt verwerkt door de natuurTrotste mama van Ambar
Dood hondje erbijquote:Op maandag 14 april 2025 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Begraven en planten die op de rode lijst staan er bovenop wel?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar seriemoordenaar geeft wel gelijk antwoord op de vraag die mijn leidinggevende had: Muis welke rol wil je?Trotste mama van Ambar
Niet zelf dood makenquote:
Gewoon ergens halen
Dierenarts ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ook niet fijnquote:Op maandag 14 april 2025 20:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet zelf dood maken
Gewoon ergens halen
Dierenarts ofzoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmmm wat is kantoor jargon voor seriemoordenaar?
Ik moet mezelf natuurlijk wel een leuke titelrol gevenTrotste mama van Ambar
Product ownerquote:Op maandag 14 april 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mezelf natuurlijk wel een leuke titelrol geven![]()
Het voelt als iets van opruimen, milieuquote:Op maandag 14 april 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mezelf natuurlijk wel een leuke titelrol gevenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ZeauxI'm surrounded by morons!
"Elon Musk"?quote:Op maandag 14 april 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mezelf natuurlijk wel een leuke titelrol geven
Althans dat is een seriemoordenaar van (kantoor)banen.![]()
ToT-Godquote:Op maandag 14 april 2025 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
"Elon Musk"?
Althans dat is een seriemoordenaar van (kantoor)banen.![]()
![]()
Ik voel mij de laatste tijd meer een gigantische loserquote:Trotste mama van Ambar
Maar dat ben je nietquote:Op maandag 14 april 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voel mij de laatste tijd meer een gigantische loser![]()
![]()
nee, ik ben geen product owner.quote:
En anders blijf ik het gewoon ontkennen....
quote:Op maandag 14 april 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voel mij de laatste tijd meer een gigantische loserJe laat het he, godverdomme!
![]()
Maar is niet zo!quote:Op maandag 14 april 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voel mij de laatste tijd meer een gigantische loser
Ja nou ja, ik vond dat vandaag niet bepaald voor herhaling vatbaar, zeg maar.quote:
Je weet dat je echt geen loser bent. Je zit duidelijk al wat langer minder happy in je muizenvelletje, maar probeer echt te kijken wat je helpt daar weer uit te komen he!![]()
![]()
Een loser zijn houd mij niet tegen om gewoon te leven hoor.Trotste mama van Ambar
Liefquote:Op maandag 14 april 2025 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik vond dat vandaag niet bepaald voor herhaling vatbaar, zeg maar.
Je weet dat je echt geen loser bent. Je zit duidelijk al wat langer minder happy in je muizenvelletje, maar probeer echt te kijken wat je helpt daar weer uit te komen he!![]()
![]()
Da's tenminste iets.quote:Op maandag 14 april 2025 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Een loser zijn houd mij niet tegen om gewoon te leven hoor.
Maar hoezo een loser dan? Omdat je intern een andere functie gaat krijgen o.i.d.?![]()
Dat is mijn rol al en ik duld geen concurrentie.quote:Op maandag 14 april 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voel mij de laatste tijd meer een gigantische loser
Werkquote:Op maandag 14 april 2025 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's tenminste iets.
Maar hoezo een loser dan? Omdat je intern een andere functie gaat krijgen o.i.d.?
Prive een boel dingen die ik niet altijd uitspreek.
Huishouden. Ik krijg heb vandaag denk ik net het laatste stukje afwas gedaan wat al 2 weken op aanrecht stond.Trotste mama van Ambar
Continu maar doen alsof alles oke is, terwijl het niet oke is?
Te moe of iets anders waardoor ik niet de dingen doe die ik juist zou willen doen?Trotste mama van Ambar
Als dat laatste je een loser maakt...quote:Op maandag 14 april 2025 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Werk
Huishouden. Ik krijg heb vandaag denk ik net het laatste stukje afwas gedaan wat al 2 weken op aanrecht stond.
![]()
![]()
37 jaar oud en ik was meer volwassen op mijn 21ste dan nuTrotste mama van Ambar
Ja het huishouden laten verslonzen kan ik goed over meepraten.quote:Op maandag 14 april 2025 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Werk
Huishouden. Ik krijg heb vandaag denk ik net het laatste stukje afwas gedaan wat al 2 weken op aanrecht stond.
Serieuze tip: een fucking VAATWASSER!
Hier stapelde het allemaal ook enorm op, tot ik besloot een 2e handse Vaatima te gaan kopen.
Het feit dat er geen zooi meer chronisch op het aanrecht stond, maakte een wereld van verschil met de overige taken die moesten gebeuren.
En op zonnige dagen is het ook makkelijker je er toe te zetten om wat in huis te gaan doen; gordijnen open, de zon binnen laten en doe wat goed voelt: 1 taak helemaal af maken, of lekker van de ene puinzooi naar de andere hoppen en alles een beetje aanpakken.
De volgende dag doe je dat weer, en alle beetjes helpen op die manier om het uiteindelijk af te maken.
Is alles aan kant, dan is het wel een enorme fucking uitdaging dat zo te houden en als je uitgevonden hebt hoe dat te doen; laat het mij ook ff weten want ik heb geen idee hoe ik dat moet doen!![]()
![]()
Maar ook dingen zoals: ik moet al iets van 10 jaar de huisarts bellen voor een doorverwijzing.
Heb ik nog een huisarts? Zo niet waar vind ik die?
En dan weer vergeten.Trotste mama van Ambar
De hele tijd een masker op houden put je ook echt wel uit hoor.quote:Op maandag 14 april 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Te moe of iets anders waardoor ik niet de dingen doe die ik juist zou willen doen?![]()
Ja en dat elastiekje gaat dan ook irriterenquote:Op maandag 14 april 2025 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
De hele tijd een masker op houden put je ook echt wel uit hoor.![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en dat elastiekje gaat dan ook irriteren![]()
![]()
Daarom heb ik secondelijm gebruikt. Blijft prima zitten voor de rest van mijn leven.quote:Op maandag 14 april 2025 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en dat elastiekje gaat dan ook irriteren
Als ik iets vast moet plakken met secondelijm dan heb ik het hele tubetje leeg en dan zit er vanalles aan elkaar vast behalve dat was vast moet zitten.quote:Op maandag 14 april 2025 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom heb ik secondelijm gebruikt. Blijft prima zitten voor de rest van mijn leven.Trotste mama van Ambar
Ik wil gewoon zo'n assistent die zonder te praten of aanwezig te zijn dingen voor mij fixtTrotste mama van Ambar
Waarom doen alsof dingen OK zijn? Kost alleen maar energie.quote:Op maandag 14 april 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Te moe of iets anders waardoor ik niet de dingen doe die ik juist zou willen doen?I'm surrounded by morons!
Het elastiekje zit te strak.quote:Op maandag 14 april 2025 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom doen alsof dingen OK zijn? Kost alleen maar energie.![]()
![]()
Zo'n ai robot is wel wat voor jouquote:Op maandag 14 april 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil gewoon zo'n assistent die zonder te praten of aanwezig te zijn dingen voor mij fixt![]()
![]()
Tijd voor een schaar, evt slijptolquote:I'm surrounded by morons!
Omdat ik geen zin heb in het gedoe dat er bij komt kijken. Dat mensen ineens gaan geven om je gevoelens enzo. Dat je dan ineens een zielig hoopje muis bent enzo. Met debiele vragen zoals: hoe gaat het. Terwijl niemand geïnteresseerd is omdat ze eigenlijk vooral willen dat je niet huilt of boos reageertquote:Op maandag 14 april 2025 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom doen alsof dingen OK zijn? Kost alleen maar energie.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 14 april 2025 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik iets vast moet plakken met secondelijm dan heb ik het hele tubetje leeg en dan zit er vanalles aan elkaar vast behalve dat was vast moet zitten.
Maar je bent geen loser muis, al begrijp ik heel goed dat het zo voelt soms. Ook jij bent gewoon een topper.
Hey lieve muis, niet invullen voor'n ander. Ik ben in elk geval wel écht geïnteresseerd wanneer ik vraag hoe het met je is.quote:Op maandag 14 april 2025 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in het gedoe dat er bij komt kijken. Dat mensen ineens gaan geven om je gevoelens enzo. Dat je dan ineens een zielig hoopje muis bent enzo. Met debiele vragen zoals: hoe gaat het. Terwijl niemand geïnteresseerd is omdat ze eigenlijk vooral willen dat je niet huilt of boos reageert![]()
En ik vind je niet zielig.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik antwoord vaak ((de Noorse variant van) slecht of kut. En dan gaan de meesten vanzelf weg omdat ze er niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 14 april 2025 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in het gedoe dat er bij komt kijken. Dat mensen ineens gaan geven om je gevoelens enzo. Dat je dan ineens een zielig hoopje muis bent enzo. Met debiele vragen zoals: hoe gaat het. Terwijl niemand geïnteresseerd is omdat ze eigenlijk vooral willen dat je niet huilt of boos reageertI'm surrounded by morons!
Of dan krijg je de vraag wat is er aan de hand? En dan zeg ik: ja eigenlijk geen idee?Trotste mama van Ambar
Jeg knuller moren din!quote:Op maandag 14 april 2025 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik antwoord vaak ((de Noorse variant van) slecht of kut. En dan gaan de meesten vanzelf weg omdat ze er niet mee om kunnen gaan.![]()
Ja mooi is dat he. Beleefd even vragen, maar dat willen ze niet horen.quote:Op maandag 14 april 2025 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik antwoord vaak ((de Noorse variant van) slecht of kut. En dan gaan de meesten vanzelf weg omdat ze er niet mee om kunnen gaan.![]()
Ik antwoord vaak dat het goed gaat, ook wanneer ik me duidelijk kapot slecht voel. De mensen die dan daar vervolgens direct doorheen prikken en er op ingaan, daar vertel ik wel tegen hoe het écht gaat.quote:Op maandag 14 april 2025 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik antwoord vaak ((de Noorse variant van) slecht of kut. En dan gaan de meesten vanzelf weg omdat ze er niet mee om kunnen gaan.
Zelf vraag ik alleen of het goed gaat wanneer ik dat echt wil wetenIk ben namelijk te autistisch voor prietpraat en het komt niet in me op om random te vragen hoe het met iemand gaat.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je al eens iets van therapieën gehad? Onderzoeken?quote:Op maandag 14 april 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Of dan krijg je de vraag wat is er aan de hand? En dan zeg ik: ja eigenlijk geen idee?![]()
Als jij niet praat kunnen ze ook nooit geven om je gevoelens. Als iemand zich openstelt vindt ik ze juist alles behalve een zielig hoopje, maar juist stoer dat ze zich willen openstellen.quote:Op maandag 14 april 2025 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in het gedoe dat er bij komt kijken. Dat mensen ineens gaan geven om je gevoelens enzo. Dat je dan ineens een zielig hoopje muis bent enzo. Met debiele vragen zoals: hoe gaat het. Terwijl niemand geïnteresseerd is omdat ze eigenlijk vooral willen dat je niet huilt of boos reageertOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Rustiggggggquote:
I'm surrounded by morons!
Deed ik laatst ook. Zeggen dat het goed gaat. En leidinggevende geloofde het niet. Dus ik reageerde nog gepikeerde door de zeggen: waarom zou het niet goed gaan?Trotste mama van Ambar
Was het in een gesprek in een ruimte samen of midden op de werkvloer?quote:Op maandag 14 april 2025 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Deed ik laatst ook. Zeggen dat het goed gaat. En leidinggevende geloofde het niet. Dus ik reageerde nog gepikeerde door de zeggen: waarom zou het niet goed gaan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet echtquote:
En misschien ben ik ook gewoon moe van het altijd maar voor mezelf moeten zorgen.Trotste mama van Ambar
Koffieautomaatquote:Op maandag 14 april 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was het in een gesprek in een ruimte samen of midden op de werkvloer?Trotste mama van Ambar
Dat dus. Weet je ook meteen dat je niks aan ze hebt.quote:Op maandag 14 april 2025 21:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja mooi is dat he. Beleefd even vragen, maar dat willen ze niet horen.Er is een enkeling die inderdaad wel verder op in gaat.quote:Op maandag 14 april 2025 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik antwoord vaak dat het goed gaat, ook wanneer ik me duidelijk kapot slecht voel. De mensen die dan daar vervolgens direct doorheen prikken en er op ingaan, daar vertel ik wel tegen hoe het écht gaat.
Zelf vraag ik alleen of het goed gaat wanneer ik dat echt wil wetenIk ben namelijk te autistisch voor prietpraat en het komt niet in me op om random te vragen hoe het met iemand gaat.
Smalltalk is ook niet mijn ding. Filters ook niet.I'm surrounded by morons!
Ook weer zeer herkenbaar.quote:Op maandag 14 april 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En misschien ben ik ook gewoon moe van het altijd maar voor mezelf moeten zorgen.![]()
Er wordt me ineens zoveel duidelijk.quote:Op maandag 14 april 2025 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik antwoord vaak dat het goed gaat, ook wanneer ik me duidelijk kapot slecht voel. De mensen die dan daar vervolgens direct doorheen prikken en er op ingaan, daar vertel ik wel tegen hoe het écht gaat.
Nee grapje hoor.
Het is meer dat moeders veelste oud of dood zijn over het algemeenquote:Op maandag 14 april 2025 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is ook een slecht of kut antwoord, toch?
I'm surrounded by morons!
Ow!quote:Op maandag 14 april 2025 21:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is meer dat moeders veelste oud of dood zijn over het algemeen![]()
![]()
herkenbaarquote:Op maandag 14 april 2025 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
niet zozeer autistisch als wel een chronisch gebrek aan energie voor dergelijke dingenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
huehuehuequote:Op maandag 14 april 2025 21:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Er wordt me ineens zoveel duidelijk.
Nee grapje hoor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
JA HEEL GOED DANK JEquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je weet wie het zegt gelukkig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Constant ook 100% geven maar slechts 40% terug krijgen ofzo. Maar ook geen idee hebben hoe je minder dan die 100% moet gevenTrotste mama van Ambar
Si, ik weet je voornaamquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sorry, moest naar een andere provincie schreeuwen en het is windtegenquote:
momenteel geen windquote:Op maandag 14 april 2025 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry, moest naar een andere provincie schreeuwen en het is windtegen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dat het 100% is of niets. Dat er geen tussenweg bestaat, maar dat iedereen op die tussenweg zit en dat ik gewoon op mijn donder krijg constant omdat ik op de 100% weg rijdt.Trotste mama van Ambar
Klein stukje maar hoorquote:Op maandag 14 april 2025 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry, moest naar een andere provincie schreeuwen en het is windtegen![]()
![]()
Dat is niet de juiste plek voor dat soort dingen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik las vandaag dat tranen goed zijn tegen acne en andere huid dingen. Dus ik ben voorlopig daar weer vanaf
Trotste mama van Ambar
quote:Er zijn dingen die na jeweetwel, niet vergeten zijn
Rustig aan vriendquote:
Even lekker scrubben met zout.quote:Op maandag 14 april 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las vandaag dat tranen goed zijn tegen acne en andere huid dingen. Dus ik ben voorlopig daar weer vanaf![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Er zijn dingen die na jeweetwel, niet vergeten zijn
ik maak vannacht even een geluidswal.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, zeg het nietquote:
Koeeeeeeeeeeeeeeehoeeeennnnnnnnnquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Verstandig welquote:Op maandag 14 april 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik maak vannacht even een geluidswal.![]()
ouwe loerderquote:
Maar ben die lasagne op de vluchtstrook nog niet tegengekomenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog maar keertje afspreken op de parkeerplaats danquote:Op maandag 14 april 2025 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ouwe loerder
Maar ben die lasagne op de vluchtstrook nog niet tegengekomen![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 21:27 schreef Koen66 het volgende:
iemand aanwezig de plechtigheid van Sint meegemaakt?Hey man!
Ja, ik was er. DJMO en Rob ook. (Maar die hebben uiteraard veel geregeld en ik was alleen maar aanwezig.)![]()
durf jij helemaal nietquote:Op maandag 14 april 2025 21:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog maar keertje afspreken op de parkeerplaats danWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 18:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was inderdaad een prachtige dienst, met indrukwekkende voordrachten die een klein inkijkje gaven in wat voor persoon Sint irl was. Toespraken die mij raakten en deden wensen dat ik hem maar wat beter of langer mogen kennen.
[ afbeelding ]
De rozen van FOK!kers werden in twee afzonderlijke vazen naast de kist geplaatst met erbij deze kaart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat er overbleef van de donaties na de aanschaf van de rozen is onmiddellijk na de dienst overgemaakt naar de depressie vereniging.
De vazen werden na de dienst naast de tafels met het condoleanceregister geplaatst, de nabestaanden zullen jullie boodschappen dus op zeker lezen.
Mooi was ook om te horen dat FOK! meerdere keren werd benoemd als belangrijk deel van zijn levenwow ben er stil vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
In het bosje?quote:Op maandag 14 april 2025 21:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog maar keertje afspreken op de parkeerplaats danI'm surrounded by morons!
Even aan @Kissingbird vragenquote:Op maandag 14 april 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
tena lady zal vast niet fijn zitten![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2904 / +184 / +113 / 5930 / 6620
2. Dr.Mikey / 625 / +0 / +0 / 392 / 578
3. Moeraskat / 572 / +54 / +43 / 1621 / 1914
4. KillemWieft / 417 / +27 / +36 / 278 / 417
5. Bally-b / 340 / +119 / +0 / 140 / 209
6. gebrokenglas / 325 / +12 / +5 / 1117 / 1378
7. _UserName_ / 322 / +16 / +0 / 310 / 438
8. Lovely / 287 / +6 / +39 / 1623 / 1919
9. hemarookworst / 287 / +20 / +1 / 627 / 796
10. HappyCharly / 266 / +29 / +52 / 890 / 1063
11. devzero / 255 / +0 / +1 / 230 / 304
12. Pinnenmutske / 218 / +3 / +5 / 203 / 280
13. Fogel / 208 / +5 / +17 / 529 / 690
14. loveislikeakiss / 201 / +36 / +26 / 1020 / 1203
15. StevenHyde / 201 / +9 / +15 / 973 / 1201
16. Soury / 198 / +0 / +32 / 157 / 231
17. loveyoulongtime / 173 / +5 / +0 / 572 / 689
18. greysbones / 148 / +0 / +9 / 970 / 1059
19. mario390 / 146 / +0 / +0 / 14 / 37
20. aeque / 132 / +14 / +8 / 455 / 544SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Lasagne op de vluchtstrook. Dit verhaal wil ik horen.
pfff.quote:Op maandag 14 april 2025 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er komt een keer een dag dat ik dat durf!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat preciesquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij zou voor me koken maar wilde het niet brengen. Dus ik vroeg of hij het langs de snelweg wilde zetten zodat ik hetk on oppikken. Maar goed, weer allemaal blufquote:Op maandag 14 april 2025 21:30 schreef aeque het volgende:
Lasagne op de vluchtstrook. Dit verhaal wil ik horen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Vraag anders even hoe de ervaring van anderen was
Ik moet het zelf ervarenquote:Op maandag 14 april 2025 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Vraag anders even hoe de ervaring van anderen was
![]()
maar je durft nietquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: