SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kissingbird op 14-04-2025 17:24:17 ]Smile, it's free therapy.![]()
Deze is gekoppeld die andere nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar deze klopt want die zit in de reeks.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Daar heb je iets niet goed gedaan want hij is niet gekoppeld, die van Kissinbird welquote:Op maandag 14 april 2025 17:16 schreef KoningWouter het volgende:
ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18316] PARTY TIME!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer de pammerquote:Op maandag 14 april 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je iets niet goed gedaan want hij is niet gekoppeld, die van Kissinbird wel![]()
Ben wel benieuwd of monitor nu in de paniek schiet.quote:Op maandag 14 april 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je iets niet goed gedaan want hij is niet gekoppeld, die van Kissinbird wel
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dat dus, snapte al niet dat er twee waren die van KW is niet goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, want maar eentje zit in de reeksquote:Op maandag 14 april 2025 17:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of monitor nu in de paniek schiet.![]()
![]()
Ik had hem klaar gezet. Maar blijkbaar ergens niet opgelet. Was nog een heel gedoe met plaatjes die als linkje werden weergegeven enzo.quote:![]()
Weet wel dat ik dit nooit meer doe.![]()
haha je weet nu hoe het wel moetquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik had hem klaar gezet. Maar blijkbaar ergens niet opgelet. Was nog een heel gedoe met plaatjes die als linkje werden weergegeven enzo.![]()
Weet wel dat ik dit nooit meer doe.
Smile, it's free therapy.![]()
Zo hoort het ook nietquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik had hem klaar gezet. Maar blijkbaar ergens niet opgelet. Was nog een heel gedoe met plaatjes die als linkje werden weergegeven enzo.![]()
Weet wel dat ik dit nooit meer doe.![]()
![]()
Yup, thanksquote:Op maandag 14 april 2025 17:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha je weet nu hoe het wel moet![]()
![]()
Zal dan van korte duur zijn, want heb die andere geslotenquote:Op maandag 14 april 2025 17:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of monitor nu in de paniek schiet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dommie dat krijg je ervanquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet wel dat ik dit nooit meer doe.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: