Dan ben je wel echt een megacuck, als je je uit huis laat jagen door een poesquote:Op maandag 14 april 2025 16:04 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik loop dan maar snel de kamer uit en hoop dat hij na een half uur weer naar buiten is gegaan.
De kat heeft al gewonnen. Dit is nu zijn huis. Begin maar wat nieuws te zoekenquote:Op maandag 14 april 2025 16:04 schreef -Deluzion- het volgende:
Soms lukt het hem om binnen te glippen. Als ik dan een stap in zijn richting zet, laat hij zijn tanden zien, blaast hij en lijkt hij klaar om aan te vallen. Ik loop dan maar snel de kamer uit en hoop dat hij na een half uur weer naar buiten is gegaan.
maar dit is geen gewone kat. Deze kat terroriseert de hele buurt en moet per se steeds míjn huis in. Hij deinst echt nergens voor terug en als je niet oppast, gaat hij zo in de aanval en rijt hij je gezicht open. Daarom vlucht ik want ik wil geen risico nemen.quote:Op maandag 14 april 2025 16:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Dan ben je wel echt een megacuck, als je je uit huis laat jagen door een poes
Dan zet je desnoods een integraalhelm op en pak je hem met handschoentjes op.quote:Op maandag 14 april 2025 16:43 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
maar dit is geen gewone kat. Deze kat terroriseert de hele buurt en moet per se steeds míjn huis in. Hij deinst echt nergens voor terug en als je niet oppast, gaat hij zo in de aanval en rijt hij je gezicht open. Daarom vlucht ik want ik wil geen risico nemen.
En vervolgens komt die kat kusjekroel doen bij elke potentiële nieuwe bewoner die het huis komt bekijkenquote:Op maandag 14 april 2025 17:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
Het is jouw huis niet meer maar van de kat, ik zou maar alvast je account op Funda of Woonnet afstoffen als ik jou was.
Haha schijtebroek voor zo'n lief wollig knuffelig kattenbeestje.quote:Op maandag 14 april 2025 16:43 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
maar dit is geen gewone kat. Deze kat terroriseert de hele buurt en moet per se steeds míjn huis in. Hij deinst echt nergens voor terug en als je niet oppast, gaat hij zo in de aanval en rijt hij je gezicht open. Daarom vlucht ik want ik wil geen risico nemen.
Blijkt ie gechipt, halen z'n buren 'm gewoon weer op en zit TS een dag later weer zwetend onder z'n bed.quote:Op maandag 14 april 2025 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
Vangen en doodknuppelen naar een asiel aan de andere kant van het land brengen.
Ja, dat zou het mooiste zijn want dan doe je hetzelfde kunstje nog een keer.quote:Op maandag 14 april 2025 21:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijkt ie gechipt, halen z'n buren 'm gewoon weer op en zit TS een dag later weer zwetend onder z'n bed.
Eerlijk ik weet niet precies wat ik moet doen want ik heb weinig ervaring met katten. Maar deze kat is duidelijk super dominant en intimiderend. Als hij binnen is en ik kom alleen al in de buurt begint hij meteen te blazen, staart hij me fel aan en laat hij zijn tanden zien. Ik ben echt bang dat hij me zomaar aanvalt dus daarom loop ik snel weg.quote:Op maandag 14 april 2025 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
Je zegt hij deinst nergens voor terug, maar wat heb je wél al geprobeerd voor je begon te vluchten?
Die kat weet nu dat je bang van hem bent als hij dat doetquote:Op maandag 14 april 2025 22:19 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Eerlijk ik weet niet precies wat ik moet doen want ik heb weinig ervaring met katten. Maar deze kat is duidelijk super dominant en intimiderend. Als hij binnen is en ik kom alleen al in de buurt begint hij meteen te blazen, staart hij me fel aan en laat hij zijn tanden zien. Ik ben echt bang dat hij me zomaar aanvalt dus daarom loop ik snel weg.
Oke, ik ga die plantenspuit maar eens proberen de volgende keer. Maar ik ben toch bang dat hij dan alleen maar kwader wordt en me alsnog bespringt. Je weet hoe vlijmscherp die klauwen van zo n beest zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 22:27 schreef Cupfighter het volgende:
Die kat weet nu dat je bang van hem bent als hij dat doet
Plantenspuit kan een prima wapen zijn, de meeste katten vinden dat niet leuk en je kan dat van afstand doen
Eerlijk gezegd ken ik geen kat die dat doetquote:Op maandag 14 april 2025 22:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Oke, ik ga die plantenspuit maar eens proberen de volgende keer. Maar ik ben toch bang dat hij dan alleen maar kwader wordt en me alsnog bespringt. Je weet hoe vlijmscherp die klauwen van zo n beest zijn.
Dank je. Misschien is mijn angst een beetje overdreven maar die kat komt behoorlijk intimiderend over. Andere katten zijn ook doodsbang voor hem.quote:Op maandag 14 april 2025 22:35 schreef Cupfighter het volgende:
Eerlijk gezegd ken ik geen kat die dat doet
Succes!!
Of buiten met de tuinslangquote:Op maandag 14 april 2025 22:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Oke, ik ga die plantenspuit maar eens proberen de volgende keer. Maar ik ben toch bang dat hij dan alleen maar kwader wordt en me alsnog bespringt. Je weet hoe vlijmscherp die klauwen van zo n beest zijn.
quote:Op maandag 14 april 2025 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat slaapmiddel in beetje gehakt draaien. Slapende kat in je kofferbak. Kilometers ver van je huis rijden. Kat ergens neerzetten bij een boerderij met andere katten.
Jij blij, kat blij want boerderij betekend soortgenootjes en eten.
Alleen eigenaar van kat minder blij
Voor alles is een toepaselijk Probleemwijken plaatje.quote:
quote:
Maar het slaapt gewoon hoor. Houd er opzich niets aan over enkel een ander locatie.quote:
Ja man praat het ook nog goed.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Maar het slaapt gewoon hoor. Houd er opzich niets aan over enkel een ander locatie.
Beter dan vergif in het gehakt doen. Wat anderen voorstelden
Beiden is toch niets joh! Een kat is gehecht aan zijn omgeving. Plus dat is een solitair beestje.. Die zitten niet te wachten op andere katten (en andere katten niet op hem). En nog eens plus: die kat gaat naar huis willen komen en gaat zwerven en zoeken. Grote kans dus op verongelukken, verhongeren,...quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Maar het slaapt gewoon hoor. Houd er opzich niets aan over enkel een ander locatie.
Beter dan vergif in het gehakt doen. Wat anderen voorstelden
Het enige wat een kat wil is eten en rust. Op een boerderij bijvoorbeeld kan dit voldoen aan de eisen. Maar je hebt ook een punt. Klein beetje jammer als hij zijn baasje moet missenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:58 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja man praat het ook nog goed.![]()
Wat voor verstandsloze ben je als je een kat op een vreemde locatie loslaat. Kom op zeg, wat een kut suggestie. Stel je de paniek voor van zo'n dier. Schaam je diep.
Ik heb 2 katten, maar als een of andere druiloor ze bij een boerderij dumpt gaan ze beide dood van paniek en ellende. Katten hechten zich aan hun omgeving. De dag dat ik erachter kom dat iemand dit bij mijn dieren zou flikken is de dag dat ik in de bajes terechtkom. Want dan bega ik iets zeer strafbaars.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het enige wat een kat wil is eten en rust. Op een boerderij bijvoorbeeld kan dit voldoen aan de eisen. Maar je hebt ook een punt. Klein beetje jammer als hij zijn baasje moet missen
Ik typ maar wat hoor. Verder doe ik geen vlieg kwaadquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:07 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten, maar als een of andere druiloor ze bij een boerderij dumpt gaan ze beide dood van paniek en ellende. Katten hechten zich aan hun omgeving. De dag dat ik erachter kom dat iemand dit bij mijn dieren zou flikken is de dag dat ik in de bajes terechtkom. Want dan bega ik iets zeer strafbaars.
Typ dan niet van die rare dingen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik typ maar wat hoor. Verder doe ik geen vlieg kwaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |