ik quote 'm graag nog wel even een keer hoor.quote:Op maandag 14 april 2025 14:36 schreef Paul het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet en niemand niet, je verdraait mijn woorden
Ik bedoelde gewoon de onzin die in DTS wordt uitgekraamd + smilie posts etc tussen de serieuze gesprekken door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woop woop!quote:Op maandag 14 april 2025 14:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Woohoo mizzezamy heeft haar paaseieren gevonden
Beetje maar dat komt door de aandrijving die naar achter looptquote:
in wiens broekje heeft ze staan grabbelen?quote:Op maandag 14 april 2025 14:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Woohoo mizzezamy heeft haar paaseieren gevonden
Ja, dat schreef je al, maar ik bedoelde te vragen of ze meer gesmolten zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 14:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Beetje maar dat komt door de aandrijving die naar achter loopt
Correct.quote:
Ook datquote:
Gewoon traditioneel in een tuin verstoptquote:Op maandag 14 april 2025 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in wiens broekje heeft ze staan grabbelen?
Je bent vandaag een paashaas?quote:Op maandag 14 april 2025 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon traditioneel in een tuin verstopt
Nadruk op een tuin
Want ik had de verkeerde tuin
Niet te verwarren met een ford, natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2025 14:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo snel kan mijn auto niet. En al zou ie dat kunnen dan is de weg niet geschikt en lig ik zo in een fjord
Lomp.quote:
Of een fort.quote:Op maandag 14 april 2025 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet te verwarren met een ford, natuurlijk.
Leuk, hebben mensen iets lekker om te smikkelenquote:
Nu ja, we hadden het over auto's?quote:
Jij had het over auto's, ik over een fjordquote:
Niet te verwarren met een ford, dusquote:Op maandag 14 april 2025 14:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij had het over auto's, ik over een fjord
Met je Ford in een Fjord!quote:
Ik kom hier op terugquote:Op maandag 14 april 2025 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oeh fogel
Ik ga een nieuw bord maken voor de bier klubb
Hoe zeg ik in het Noors
Bier hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |