SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dank.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oh naja, dan moet ik wel doorhebben dat ik door een slotje heen post.quote:Op maandag 14 april 2025 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Door het slotje posten en niets openenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
je post nog steeds in DTS hequote:Op maandag 14 april 2025 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Door het slotje posten en niets openen
een punt is een puntThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bril nodig?quote:Op maandag 14 april 2025 13:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh naja, dan moet ik wel doorhebben dat ik door een slotje heen post.Trotste mama van Ambar
Ja sterkte. Ook aan anderen die erbij zijn of het online (gaan) volgen.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik weet eigenlijk niet of de posts na 301 meetellen.quote:Op maandag 14 april 2025 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
je post nog steeds in DTS he
een punt is een puntI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb ik al op. Heeft meer met opletten te maken dan kunnen zien.quote:I'm surrounded by morons!
Beter je best doen dan.quote:Op maandag 14 april 2025 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb ik al op. Heeft meer met opletten te maken dan kunnen zien.Trotste mama van Ambar
Niet meerquote:Op maandag 14 april 2025 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of de posts na 301 meetellen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, ben niet zo'n streber.quote:I'm surrounded by morons!
ik weet dat @bondage er toen iets mee wilde maar of er ook iets mee is gedaanquote:Op maandag 14 april 2025 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of de posts na 301 meetellen.
geen ideeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik protesteerquote:Op maandag 14 april 2025 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar heel Gelderland Nijmegen, is wel flink
ik wil geen zachte GThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn gutjes
Mijn leidinggevende afgesproken om 2 dagen per week deel te nemen aan project 2 en dan van project 1 op je flikker krijgen dat je niet genoeg tijd besteed aan project 1. Waardoor er een functie wordt uitgeschreven om de werkzaamheden van project 1 te doen naast wat andere werkzaamheden.
Maar je mag niet solliciteren op die functie.
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 14 april 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik protesteer
ik wil geen zachte G
Smile, it's free therapy.![]()
Geen zachte G maar wel een harde L?quote:Op maandag 14 april 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik protesteer
ik wil geen zachte GI'm surrounded by morons!
Die man is zo goed, waarschijnlijk had hij dat in 5 minuten gefixtquote:Op maandag 14 april 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet dat @:Bondage er toen iets mee wilde maar of er ook iets mee is gedaan
geen ideeEn ook geen harde L?quote:Op maandag 14 april 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik protesteer
ik wil geen zachte GHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou gewoon zeggen van ik pak project 3 wel op een jullie mogen allemaal mijn poepert kussenquote:Op maandag 14 april 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gutjes
Mijn leidinggevende afgesproken om 2 dagen per week deel te nemen aan project 2 en dan van project 1 op je flikker krijgen dat je niet genoeg tijd besteed aan project 1. Waardoor er een functie wordt uitgeschreven om de werkzaamheden van project 1 te doen naast wat andere werkzaamheden.
Maar je mag niet solliciteren op die functie.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Project 3 is mijn boekenkast leeg lezen denk ikquote:Op maandag 14 april 2025 13:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zou gewoon zeggen van ik pak project 3 wel op een jullie mogen allemaal mijn poepert kussenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: