boterquote:
Ik wil gewoon radio kunnen blijven luisterenquote:Op maandag 14 april 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh jullie zijn daadwerkelijk voorbereid.
Je moet je echt laten nakijken.quote:Op maandag 14 april 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb zelfs die paaseitjes nog dicht die ik twee weken terug ofzo liet zien.
FM. Dat is Radio Oost trouwens, de regionale rampenzender. Radio 1 is 98,4 MHz. Geen idee of AM nog wordt gebruikt bij rampen.quote:
Ik dacht dat dit ging eindigen met "dus in nood kan ik ook van die kattenbrokken eten"quote:Op maandag 14 april 2025 13:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb 10 kilo kattenbrokken in een dichte zak. Plus nog een beetje wat in de bak zit wat ik nu gebruik. Ik heb ook nog wel aardig wat snacks voor mezelf.
Juistem. Wesp verlaat zelf het huis weerquote:Op maandag 14 april 2025 13:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Uitstellen brullen niets doen dingen doen die er niet toe doen
haaaaaaaaai kijkersquote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik had net een meeting en toen ging ik mn scherm delen, maar als je dat doet sluit teams zich en is wat daarachter zit zichtbaar. Dat waren jullie![]()
Ik had bijna op rapporteren geklikt.quote:Op maandag 14 april 2025 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als ze van die wafels met chocolade erover heeft....
Ik sluit meestal FOK! af als ik een vergadering in ga waarvan ik denk dat ik mijn scherm moet delenquote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik had net een meeting en toen ging ik mn scherm delen, maar als je dat doet sluit teams zich en is wat daarachter zit zichtbaar. Dat waren jullie![]()
Ik ook, mijn begroting is ook gebaseerd op wensdenken.quote:Op maandag 14 april 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allemaal koninginnen volgens mij opzoek naar een plekje. Maar ik voer een Faberbeleid
Als Cherry snel alle snacks komt opeten wel.quote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ging eindigen met "dus in nood kan ik ook van die kattenbrokken eten"
*zwaait*quote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Fair enoughquote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had bijna op rapporteren geklikt.
Die hou ik natuurlijk zelf.
Heb nu een deal gemaakt met Gergi, hij krijgt de nieuwe en ik ga de zijne gebruiken, dat is die 2022 versiequote:
quote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Dat is verstandigquote:Op maandag 14 april 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sluit meestal FOK! af als ik een vergadering in ga waarvan ik denk dat ik mijn scherm moet delen
Ik moet namelijk wel de illusie geven dat ik nog wat doequote:
quote:Op maandag 14 april 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nu een deal gemaakt met Gergi, hij krijgt de nieuwe en ik ga de zijne gebruiken, dat is die 2022 versie
PAPIEREN BITTEquote:Op maandag 14 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
De wesp is er nog steeds. Terwijl ik loop te schreeuwen, controle heb bij de grens
Allemaal pdfjes openen met namen met datum ervoor, paar tabjes excel etc.quote:Op maandag 14 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet namelijk wel de illusie geven dat ik nog wat doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |