Als je een rekening niet WIL betalen, vind ik het logisch dat ze een incassobureau op je dak sturen. Met allerlei extra kosten: prima.quote:Op zondag 13 april 2025 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
Ik leerde onlangs dat incassobureaus rente rekenen aan schuldigen... Dit heeft me flink verder geradicaliseerd.
Kan me serieus weinig praktijken bedenken die kwaadaardiger zijn dan rente belasten aan mensen die de rekening al zonder rente niet kunnen betalen. En daar dan flinke winsten op boeken als bedrijf. Een winstmarge van 46% zelfs in Nederland. Totaal gefaald systeem!
Dit is 1 van de weinige onderwerpen waarbij ik religies moet complimenteren daar dit in alle grote religies verboden is.
Terecht. Wanbetalers moeten uitgeknepen worden. Moet je maar geen shit kopen die je niet kunt betalen.quote:Op zondag 13 april 2025 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
Ik leerde onlangs dat incassobureaus rente rekenen aan schuldigen... Dit heeft me flink verder geradicaliseerd.
Kan me serieus weinig praktijken bedenken die kwaadaardiger zijn dan rente belasten aan mensen die de rekening al zonder rente niet kunnen betalen. En daar dan flinke winsten op boeken als bedrijf. Een winstmarge van 46% zelfs in Nederland. Totaal gefaald systeem!
Dit is 1 van de weinige onderwerpen waarbij ik religies moet complimenteren daar dit in alle grote religies verboden is.
Wat is 'dit'? Wat precies kan een gerechtsdeurwaarder met een vonnis van een bevoegd rechter (die is de facto bevoegd te vonnissen)?quote:Op maandag 14 april 2025 00:07 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Met vonnis van een bevoegd rechter kan gerechtsdeurwaarder dit
quote:Op zondag 13 april 2025 22:44 schreef JopieKlaassen het volgende:
Of je betaalt je rekeningen gewoon. Of anders:
Bekijk deze YouTube-video
Terecht dat je het woordje 'bevoegd' hebt weggelaten, die lui zijn echt te dom om te schijten.quote:Op maandag 14 april 2025 00:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat is 'dit'? Wat precies kan een gerechtsdeurwaarder met een vonnis van een bevoegd rechter (die is de facto bevoegd te vonnissen)?
Er zijn er ook wel bij die kunnen schijten, maar dan niet weten waar.quote:Op maandag 14 april 2025 09:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terecht dat je het woordje 'bevoegd' hebt weggelaten, die lui zijn echt te dom om te schijten.
Op rechtvaardigheid denk ik.quote:Op maandag 14 april 2025 09:51 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Er zijn er ook wel bij die kunnen schijten, maar dan niet weten waar.
Voor schijten worden ze niet betaald, voor vonnissen wel.quote:Op maandag 14 april 2025 09:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terecht dat je het woordje 'bevoegd' hebt weggelaten, die lui zijn echt te dom om te schijten.
Dit is echt een kk mongool dit?quote:Op maandag 14 april 2025 00:07 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Met vonnis van een bevoegd rechter kan gerechtsdeurwaarder dit
Je moet gewoon je rekeningen betalen. Punt. Als je dat niet doet, krijg je incassobureau's aan de deur. Eigen schuld. Ik heb totaal geen medelijden met dit soort mensen.quote:Op maandag 14 april 2025 12:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Brief sturen met dat je de vordering betwist en bewijs hunnerzijds opvraagt, en/of de hoofdsom betalen en het incassobureau een dikke lange vinger geven. Laat hen maar komen.
Het is inderdaad zwaar crimineel dat zij geld binnenharken over de rug van degenen die het toch al niet breed hebben.
Vertel jij dan eens hoe je hier het beste tegenaan kunt trappen, want dat is wel des foks.quote:Op zondag 13 april 2025 23:37 schreef r_one het volgende:
Dit topic in godsnaam niet naar WGR schoppen want er staat zoveel nonsens en flauwekul in de OP dat er geen beginnen aan is het te weerleggen.
Maar dat Inc bur zwaar mensen nog verder de shit in helpen is nog veel crimineler.quote:Op maandag 14 april 2025 12:46 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Je moet gewoon je rekeningen betalen. Punt. Als je dat niet doet, krijg je incassobureau's aan de deur. Eigen schuld. Ik heb totaal geen medelijden met dit soort mensen.
Ze kunnen het maar beter gewoon bij schijten houden.quote:Op maandag 14 april 2025 12:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Voor schijten worden ze niet betaald, voor vonnissen wel.
Niet. Gewoon betalen voor wat je gekregen hebt.quote:Op maandag 14 april 2025 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vertel jij dan eens hoe je hier het beste tegenaan kunt trappen, want dat is wel des foks.
Fixed.quote:Op maandag 14 april 2025 13:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze kunnen het in KLB maar beter gewoon bij schijten houden.
Daar past de gemiddelde rechter wel ja, met rechtspraak heeft het allemaal barweinig te maken.quote:Op maandag 14 april 2025 13:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Fixed.
Serieuze bijdragen mogen naar WGR.
Dit topic bedoel je? Kloptquote:Op maandag 14 april 2025 13:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar past de gemiddelde rechter wel ja, met rechtspraak heeft het allemaal barweinig te maken.
Hihihihi je doet net alsof je me niet begrijpt.quote:
Maar voor de mensen die niet buiten KLB durven te komen dan?quote:Op maandag 14 april 2025 13:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet. Gewoon betalen voor wat je gekregen hebt.
Onterechte vorderingen mag je een topic in WGR openen, voor een gat in de hand moet je naar de dokter.
Tsja, dat wordt een probleem.quote:Op maandag 14 april 2025 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar voor de mensen die niet buiten KLB durven te komen dan?
Dat is alleen maar goed. Voor mijn part eindigt dit soort tuig in de gevangenis.quote:Op maandag 14 april 2025 12:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat Inc bur zwaar mensen nog verder de shit in helpen is nog veel crimineler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |