SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ziet er wel eng uit, is dat in een museum?Is een kunstwerk, voor zover ik begrijp uit 2002.
Ik heb in Thailand Boeddhistische monniken gezien die dit hadden uitgeprint met een fake datum er bij alsof het uit een digitale camera komt, met wat Thaise tekst er bij en daar dan weer een donatie-box bij.
Ik neem aan dat ze deden dat het een echte foto was van iemand die slechte karma had opgelopen en tot dit wezen gereïncarneerd was en dat je je zieltje schoon kon kopen met een donatie of zo.![]()
had eentje gemaakt van een ouwe knuffel hond van me, kwam een best leuke dame uitquote:Op zondag 13 april 2025 18:23 schreef Moonlight het volgende:
ChatGPT is een mens aan het maken van Marley
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gelijk mee op date gegaan?quote:Op zondag 13 april 2025 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had eentje gemaakt van een ouwe knuffel hond van me, kwam een best leuke dame uit![]()
Zijn er nog mensen met een voorkeur voor een witte of rode roos? Dan graag nu doorgeven, dan kan ik er rekening mee houden.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maakt me niet uit. Het gaat er wat mij betreft vooral om wat de wens van de familie is.quote:Op zondag 13 april 2025 18:34 schreef DJMO het volgende:
Zijn er nog mensen met een voorkeur voor een witte of rode roos? Dan graag nu doorgeven, dan kan ik er rekening mee houden.How can I make this topic about me?![]()
Dit inderdaad, maakt mij ook niet uit..quote:Op zondag 13 april 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Het gaat er wat mij betreft vooral om wat de wens van de familie is."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier begint het pas overmorgen.quote:
Ik heb gelukkig een deel van de lekkage hier wat dichtgesmeerd hier.![]()
Elke dag een beetje en dan in t weekend onweer en regen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: