SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar moet nog een stuk rijden en dan ga ik keihard in de sugarcrash straksquote:Op zondag 13 april 2025 12:00 schreef maily het volgende: [..] Je hebt nog allemaal lekkers in de auto
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 12:01 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat is niet meer zo lekker en probeert weg te lopen![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Dan beter iets hartigsquote:Op zondag 13 april 2025 12:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar moet nog een stuk rijden en dan ga ik keihard in de sugarcrash straks![]()
En goeie reis alvast![]()
![]()
![]()
wat zit er in die auto
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zit beetje te googlen maar dan krijg ik dingen als Afghaan, kebab, vapianoquote:Op zondag 13 april 2025 12:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dan beter iets hartigs![]()
En goeie reis alvast![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
de auto van dingetje zonder rugnummer?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben je al onderweg? En.anders in een supermarkt iets scoren? Zijn.ze daar open vandaag?quote:Op zondag 13 april 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zit beetje te googlen maar dan krijg ik dingen als Afghaan, kebab, vapiano![]()
![]()
Ow. Dat was vergeten eten. Pasta geloof ik.quote:Op zondag 13 april 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
de auto van dingetje zonder rugnummer?![]()
hoe langquote:Op zondag 13 april 2025 12:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ow. Dat was vergeten eten. Pasta geloof ik.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ben rondje door de stad aan het doen, benen strekken na 3 te rijdenquote:Op zondag 13 april 2025 12:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ben je al onderweg? En.anders in een supermarkt iets scoren? Zijn.ze daar open vandaag?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook hier even de tussenstand delen.
Er zijn 39 donaties binnen, met een totaalbedrag van
371,19.
Ik laat het tikkie nog open tot na de crematie, voor het geval dat er nog mensen zijn die namens (de nabestaanden) van @sinterklaaskapoentje een donatie aan de depressie vereniging willen geven.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
is het nog gegeten?quote:
Wat een prachtige opbrengstquote:Op zondag 13 april 2025 12:07 schreef DJMO het volgende:
371,19.
Ik laat het tikkie nog open tot na de crematie, voor het geval dat er nog mensen zijn die namens (de nabestaanden) van @:sinterklaaskapoentje een donatie aan de depressie vereniging willen geven.![]()
![]()
![]()
wauwquote:Op zondag 13 april 2025 12:07 schreef DJMO het volgende:
371,19.
Ik laat het tikkie nog open tot na de crematie, voor het geval dat er nog mensen zijn die namens (de nabestaanden) van @:sinterklaaskapoentje een donatie aan de depressie vereniging willen geven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: