Tjif tjaf?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nope. De naam is een onomatopee (klanknabootsing).
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nope. De naam is een onomatopee (klanknabootsing).
De type naam heeft een grote overeenkomst met het tweede deel van het antwoord op de vorige vraag.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:11 schreef Bargehassus het volgende:
"Deis een automodel van het Franse bedrijf Aixam (bekend van de brommobieltjes) dat als
ook auto's produceerde. De
was gebaseerd op de Citroën AX en werd gebouwd tussen 1992 en 1998. Het modulaire vrijetijdsvoertuig kon afhankelijk van de behoefte omgebouwd worden tot pick-up, break, coupé of cabriolet."
Over welk merk en type gaat het hier?
Oh, en "grote" is, zie ik nu zelf pasquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
De type naam heeft een grote overeenkomst met het tweede deel van het antwoord op de vorige vraag.
Dat is correct.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Stand #3376quote:
Vos ?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:45 schreef pipster het volgende:
Nederlandse klimmer die niet door iedereen erg aardig werd gevonden.
Ik ken maar een Nederlandse klimmer. Heb een boek van hem in de kast staan: Dwars door Groenland.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:45 schreef pipster het volgende:
Nederlandse klimmer die niet door iedereen erg aardig werd gevonden.
Naar it is.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ken maar een Nederlandse klimmer. Heb een boek van hem in de kast staan: Dwars door Groenland.
Ronald Naar?
Greet Hofmans ?quote:Op zondag 27 april 2025 05:25 schreef Bargehassus het volgende:
Sorry, was even een dagje off-line.
werd op initiatief van prins-gemaal Bernhard van Lippe-Biesterfeld door koningin Juliana in 1948 ingeschakeld om de ongeneeslijke oogziekte van prinses Marijke (de latere prinses Christina) te behandelen.
Wie is?
Yessss!quote:
Klazien.quote:Op zondag 27 april 2025 12:18 schreef tong80 het volgende:
XXXXX (Zalk, 13 maart 1919 – Zwolle, 5 juni 1997) was een Nederlandse kruidenvrouw uit het genoemde dorp Zalk.
Wie is XXXXX
Stand #3376quote:
Nog drie letters erbij...quote:
Dat zocht ik inderdaad.quote:
Kaiser Wilhelm? Die heeft het laatste stukje van z'n leven in NL gewoond. (Amerongen, Doorn, das hier om de hoekquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:00 schreef marcel.de het volgende:
Op dinsdag 29 april 2025 14:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Iets met een (Van) Nassau?
Nee
Als Duitsland weer een keizerrijk wordt?quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:53 schreef Bargehassus het volgende:
Het stoffelijk overschot van genoemde keizer ligt in een mausoleum in de tuin van Huis Doorn. Slechts op één voorwaarde mogen zijn resten overgebracht worden naar Duitsland.
Welke voorwaarde is dat?
Keizerrijk, monarchie. Close enough.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:22 schreef Starflyer het volgende:
Gewoon opschrijven wat je denkt!
[..]
Als Duitsland weer een keizerrijk wordt?
En de oma van Keizer Wilhelm IIquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:19 schreef DTF het volgende:
Is school in Engeland toch nog ergens goed voor geweest.
Queen Victoria. House of Hanover.
Hehe, ik snap je reacie volledig.quote:Op dinsdag 29 april 2025 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
Als je met dit soort vragen komt, doe je het vast goed bij voetbal trivia's
Geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |