Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 13 april 2025 09:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een fiets zonder bandendruk wint nooit joh.
Maar dan knip je die naven eruit en spaak je er een Shimano of Roval wiel omheen en ben je er ook. Of je plakt de logo’s af.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij is het in theorie ook al door iedereen te gebruiken. Je kan letterlijk nu naar de site van Gravaa gaan en wat wielen met dit systeem bestellen.
Alleen is het momenteel alleen nog maar beschikbaar voor Reserve wielen. En laat Reserve nou weer onderdeel zijn van Pon, wat via Lease A Bike één van de hoofdsponsoren van de ploeg is. Visma is ook de enige ploeg in de WT die rijdt met Reserve.
Laporte, Van Baarle en Affini reden er twee jaar geleden inderdaad ook al Roubaix mee, maar het verschil is dat het systeem uit de 'experimentele' fase lijkt, en dat dat ze het nu dus ook aandurven om Van Aert er mee te laten starten.quote:Op zondag 13 april 2025 09:40 schreef heywoodu het volgende:
Dat met die bandendruk is toch niet nieuw dit jaar? Ik volg de techniek niet zo, maar weet in elk geval zeker dat het hier vorig jaar ook al over ging bij in elk geval Vos
Ik vind vrouwenwielrennen op zwaarde parcours net zo waardeloos als vrouwenvoetbal, niet omquote:Op zondag 13 april 2025 10:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens kan ik geen enkele reden bedenken waarom de vrouwen niet door HUT BOS moeten. Die race is net als Sanremo veel te kort en de twee zwaarste stroken, Mons-en-Pevele en Carrefour de l'Arbre, konden gewoon in het gootje gedaan worden. De Hel wordt op die manier toch al gauw Het Kleine Ongemak.
In Het Bos niet lijkt me, met beschutting en schaduw. Dat wordt glibberig.quote:Op zondag 13 april 2025 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch meer regen dan verwacht. Hopelijk droogt het niet te snel op.
Eens.quote:Op zondag 13 april 2025 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind vrouwenwielrennen op zwaarde parcours net zo waardeloos als vrouwenvoetbal, niet om
Aan te gluren.
quote:Op zondag 13 april 2025 10:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Het Bos niet lijkt me, met beschutting en schaduw. Dat wordt glibberig.
Bohhhhh, gruwelijk nat.quote:Op zondag 13 april 2025 10:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ x ]
Op deze manier sowieso niet.
En Wim Tellens kopman bij UAEquote:Op zondag 13 april 2025 10:28 schreef Bugno3 het volgende:
Lars Boom alsnog opstellen als ik VLaB was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |