Daar sta je dan, gestrand op Eindhoven zonder enige manier in Sittard te komen.quote:Problemen op het spoor door seinstoring en defecte trein
Vanwege een seinstoring rijden zaterdagmiddag tijdelijk geen treinen tussen Sittard en Roermond. Door een defecte trein rijden er minder intercity’s tussen Eindhoven en Venlo.
Het treinverkeer tussen Sittard en Roermond is stilgelegd door een storing. Sinds half elf rijden er daardoor geen treinen op het traject. De NS verwacht dat het treinverkeer rond 13:15 uur weer kan worden hervat.
Tussen Eindhoven Centraal en Venlo rijden zaterdag minder intercity’s door een defecte trein. Volgens NS duurt dit ook ongeveer tot 13:15 uur.
Makkelijk praten als je niet gestrand bentquote:
Had je maar niet met de trein moeten gaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je niet gestrand bent
Fietsband lek: "had je maar niet met de fiets moeten gaan"quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:58 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Had je maar niet met de trein moeten gaan
Weinig breakings aan. Nu al voor de 2e keer deze maand.... vooral tanterirritantquote:
Moet enkel overstappen om naar Geleen Oost te gaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:18 schreef nostra het volgende:
Ben je sado-masochistisch dat je naar Sittard wil?
dat maakt het niet beterquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moet enkel overstappen om naar Geleen Oost te gaan
Klopt, er schijnt een voedingskabel gebroken te zijn.quote:
We zitten niet voor niks op FOK! maat.quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je bent zeker pas blij als iedereen thuis blijft
Jij zit gewoon op je zolderkamerquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moet enkel overstappen om naar Geleen Oost te gaan
ahahahahquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:56 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Nou en
1. Met het openbaarvervoer gaan
Indien met hoge uitzondering 1 van toepassing is:
2. Met het OV in Limburg reizen
Dus geen vervoerquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt, er schijnt een voedingskabel gebroken te zijn.
Dat moet ik leren. Ik raak verveeld na 5 minuten wachten door mn ADHD en heb mn e-reader niet bij me...quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:15 schreef Peppert het volgende:
Gewoon een cafeetje pakken in de buurt. Ik maak makkelijk 1,5 uur vol met het drinken van twee bakken koffie verkeerd.
Was het maar weekend en mooi weer voor een terrasje of zo.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:15 schreef Peppert het volgende:
Gewoon een cafeetje pakken in de buurt. Ik maak makkelijk 1,5 uur vol met het drinken van twee bakken koffie verkeerd.
Dit verklaart dan weer een hoop kuttopics.quote:
Dit wel echt of ook verzonnen?quote:
Met de trein moeten reizenquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je niet gestrand bent
De topic diarree van Mikey TTquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:13 schreef bijdehand het volgende:
Gaan we voor elke treinstoring een topic maken?
In Eindhoven ipv Sittard. Ook wel: een godsgeschenk.quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:55 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.limburger.nl/(...)-trein/55456537.html
[..]
Daar sta je dan, gestrand op Eindhoven zonder enige manier in Sittard te komen.
Die "13.15" is inmiddels ook 16.15 geworden... NS je moeder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |