SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Poequote:Op zaterdag 12 april 2025 01:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, tussen 6 en 11 's avonds en in het weekendVanaf 7 tot 18u werk ik voor de baas
Trust nobody![]()
Owwwww. Excuus dat is waar ook! Teveel stof gesnoven de afgelopen dagen denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij hebt ook het geheugen van een visstick of je moet echt even rust nemenIets met Thailand.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dankzij chatgpt kan ik eindelijk posts van Mario begrijpenquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:35 schreef kree het volgende:
Ik ben niet tegen AI als het goed gebruikt kan worden opzich, maar ben er onwijs bang voor ook.
Denk eigenijk dat het niet heel veel meer goeds zal brengen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dankzij chatgpt kan ik eindelijk posts van Mario begrijpen
Trust nobody![]()
Ik snap je wel, de aflevering met die robothonden in Seizoen 1 was helemaal angstaanjagend. En dan laat ik het bij deze opmerking en moeten ze lekker zelf gaan kijkenquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:17 schreef kree het volgende:
ja waar. komt door enthousiasme. ik denk alweer over de eerste aflevering, dat het helemaal fucked up is en bang ben dat zo de wereld gaat worden.
Maar dar is positief dus over de serie. Over hoe het allemaal gaat in de wereld heb ik een andere mening. bang voor al die AI ben ik.
Laat ik het daar bij houden en kijk allemaal zelf maar
Lach met een schone bips![]()
ja het is min of meer niet zelf meer dingen snappen, maar aan het aan een "AI" over laten???quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dankzij chatgpt kan ik eindelijk posts van Mario begrijpen
daarom ben ik er zo op tegen of neit tegen maar kritisch erop.Do what you love, love what you do!![]()
Als ik alles uitbesteed heb ik een tweede baan nodig denk ik, dan ben ik die tijd ook kwijtquote:![]()
Nee maar zonder gekheid, ik vind dat leuk. Alles naar eigen inzicht maken. Ik krijg daar energie van (en spierpijn)“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het is je vergeven, ben in goede buiquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Owwwww. Excuus dat is waar ook! Teveel stof gesnoven de afgelopen dagen denk ik
Goedzo!quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als ik alles uitbesteed heb ik een tweede baan nodig denk ik, dan ben ik die tijd ook kwijt![]()
Nee maar zonder gekheid, ik vind dat leuk. Alles naar eigen inzicht maken. Ik krijg daar energie van (en spierpijn)Trust nobody![]()
idd het is ook een serie waar iedereen zelf zijn conclusies uit moet trekken wel.quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je wel, de aflevering met die robothonden in Seizoen 1 was helemaal angstaanjagend. En dan laat ik het bij deze opmerking en moeten ze lekker zelf gaan kijkenDo what you love, love what you do!![]()
quote:quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:02 schreef mario390 het volgende:
col is melissa intercambio met en meid van allstars
erge prova begunn bevor en halve ur waar ze niet kunnen slapen
bij alarm moet zich jemand op en ding 30 sekunden draaien
leidy is al bijna samengevallen
ik hoop de kotsen niet somiges vollquote:Hier is een korte samenvatting van je tekst:
Melissa is op uitwisseling met een meisje van Allstars. Ze begonnen aan een zware proef die al vóór een half uur slaapgebrek veroorzaakte. Bij het alarm moet iemand 30 seconden op een apparaat draaien. Leidy is bijna flauwgevallen. Hopelijk hoeven sommigen niet over te geven, want ze zitten al bijna vol.![]()
Precies, en dat kan door er met open vizier in te gaan. Dus als mensen het nog niet gekeken hebben hoe minder ze weten hoe beter. Maar dat is voor iedere serie en film hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:22 schreef kree het volgende:
[..]
idd het is ook een serie waar iedereen zelf zijn conclusies uit moet trekken wel.Lach met een schone bips![]()
Dat zei men toen power tools werden uitgevonden en mensen lui zouden worden ipv een schroevendraaier te gebruikenquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja het is min of meer niet zelf meer dingen snappen, maar aan het aan een "AI" over laten???
daarom ben ik er zo op tegen of neit tegen maar kritisch erop.![]()
Valt best wel mee, hij wil mij graag auf die fressen hauenquote:Voor de niet Duits sprekenden op de bek slaan dus.
Ik ben ook voor een hoop dingen uitgemaaktquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Valt best wel mee, hij wil mij graag auf die fressen hauenVoor de niet Duits sprekenden op de bek slaan dus.
![]()
![]()
Ik heb ook een speciale band met marioquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Valt best wel mee, hij wil mij graag auf die fressen hauenVoor de niet Duits sprekenden op de bek slaan dus.
Maar volgens mij is hij niet zo positief over mij
![]()
Je wil het niet weten, maar ja... Jij bent Murrican dus bad want Trumpquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een hoop dingen uitgemaakt![]()
Maar heel simpel gezegd, en echt heeeeeel simpel. Zo denken sommige mensen wel echt. Nadenken begin eruit geëvolueerd te worden.Lach met een schone bips![]()
eensquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Precies, en dat kan door er met open vizier in te gaan. Dus als mensen het nog niet gekeken hebben hoe minder ze weten hoe beter. Maar dat is voor iedere serie en film hetzelfde.Do what you love, love what you do!![]()
We hebben allemaal een speciale band met hemquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb ook een speciale band met marioMaar volgens mij is hij niet zo positief over mij
![]()
![]()
![]()
Even chatgpt vragen wat je bedoeltquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je wil het niet weten, maar ja... Jij bent Murrican dus bad want Trump![]()
Maar heel simpel gezegd, en echt heeeeeel simpel. Zo denken sommige mensen wel echt. Nadenken begin eruit geëvolueerd te worden.![]()
![]()
Ik lach me altijd rot om negatieve shit richting mijquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb ook een speciale band met marioMaar volgens mij is hij niet zo positief over mij
![]()
En ik ga slapen en begin weer een nieuwe dag.,, De energie die erin gestoken is..... Ja jammer dan.
thanks voor dat idd deed nog wel eens ff met hand, maar damn. moet je ook geen dagen achter elkaar doen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zei men toen power tools werden uitgevonden en mensen lui zouden worden ipv een schroevendraaier te gebruiken
maar is simpele nu techniek wel geworden ik ken het nog wel hoor met de hand en sucks.Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat ik op zijn 'blok-lijst' staquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik lach me altijd rot om negatieve shit richting mijEn ik ga slapen en begin weer een nieuwe dag.,, De energie die erin gestoken is..... Ja jammer dan.
Oeh wel een interessante "nee is heel normaal dat wij het denken van jullie overnemen"quote:
Behalve wanneer je boos wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik lach me altijd rot om negatieve shit richting mijEn ik ga slapen en begin weer een nieuwe dag.,, De energie die erin gestoken is..... Ja jammer dan.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik doe het alleen maar met mijn hand. Iedere dagquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
thanks voor dat idd deed nog wel eens ff met hand, maar damn. moet je ook geen dagen achter elkaar doen.
maar is simpele nu techniek wel geworden ik ken het nog wel hoor met de hand en sucks.![]()
![]()
Ben nooit boos hoor, maar soms heb ik wel zin om een discussie echt aan te gaanquote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben nooit boos hoor, maar soms heb ik wel zin om een discussie echt aan te gaan
Dan zou hij dat per ongeluk hebben gedaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op zijn 'blok-lijst' sta![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Puntjes pakkenquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mikey, Mikey, wat gaan we doen vandáág?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alleen pakken of ook nog laten liggen?
we hadden het gehad over stukje wat ik moest schrijven voor de ondernemingsraad he?
uiteindelijk gedaan en na veel wikken en wegen een tekst gemaakt die nu onderhand al publiek is.
Ik heb jullie tips erin meegenomen, het moest kort stukje zijn en als ik de andere twee zie denk ik heb goed stukje geschreven?
Voor wie het boeit hoor wil nog ff neerzetten hier zonder namen ?Do what you love, love what you do!![]()
Goed zo.quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:46 schreef kree het volgende:
we hadden het gehad over stukje wat ik moest schrijven voor de ondernemingsraad he?
uiteindelijk gedaan en na veel wikken en wegen een tekst gemaakt die nu onderhand al publiek is.
Ik heb jullie tips erin meegenomen, het moest kort stukje zijn en als ik de andere twee zie denk ik heb goed stukje geschreven?
Voor wie het boeit hoor wil nog ff neerzetten hier zonder namen ?
En nee![]()
ik had op een gegeven moment met AI nl een tekst. nou zou de directeur niet beter kunnen schrijven.
Echt was perfect,. en toen heb ik alles gewist want dacht dat is helemaal niet wie ik ben enzo,
Opnieuw begonnen en herschreven in wat ik denk dus.Do what you love, love what you do!![]()
Ja doe maarquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:46 schreef kree het volgende:
Voor wie het boeit hoor wil nog ff neerzetten hier zonder namen ?
Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:48 schreef kree het volgende:
ik had op een gegeven moment met AI nl een tekst. nou zou de directeur niet beter kunnen schrijven.
Echt was perfect,. en toen heb ik alles gewist want dacht dat is helemaal niet wie ik ben enzo,
Opnieuw begonnen en herschreven in wat ik denk dus.Smile, it's free therapy.![]()
Je hebt het toch niet aan ChatGPT gevraagd?quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:48 schreef kree het volgende:
Opnieuw begonnen en herschreven in wat ik denk dus.
wacht ff want moet censuur doen. maar doe alleen die van mij want vind lullig om van andere op internet te zetten. maar min of meer is dat zelfde strekking en mocht je willen weten dan mag dat via DM vragen.Do what you love, love what you do!![]()
Waar heb je het in godsnaam over? Welke namen? Je hebt gewoon een brief geschreven toch?quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:50 schreef kree het volgende:
wacht ff want moet censuur doen. maar doe alleen die van mij want vind lullig om van andere op internet te zetten. maar min of meer is dat zelfde strekking en mocht je willen weten dan mag dat via DM vragen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Chatgpt teksten zijn er zo uit te halen. Beter is zelf iets schrijven en dan om tips te vragen aan chatgpt. Dan hou je een beetje je eigen toon, maar krijgt soms wel goede tipsquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:48 schreef kree het volgende:
Opnieuw begonnen en herschreven in wat ik denk dus.![]()
maar hij heeft ook van 2 andere mensen hun stuk gelezenquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over? Welke namen? Je hebt gewoon een brief geschreven toch?
Smile, it's free therapy.![]()
Ja volgens mij is dat te laat dusquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Chatgpt teksten zijn er zo uit te halen. Beter is zelf iets schrijven en dan om tips te vragen aan chatgpt. Dan hou je een beetje je eigen toon, maar krijgt soms wel goede tips
Zijn dat ook Fok!kers dan? Anders boeit dat toch geen ene kloot?quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar hij heeft ook van 2 andere mensen hun stuk gelezen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:48 schreef kree het volgende:
Opnieuw begonnen en herschreven in wat ik denk dus.Smile, it's free therapy.![]()
Eén plekje en drie enthousiaste collega's, op wie stem jij om de huidige
ondernemingsraad te versterken?
Dit zijn de kandidaten en hun verhaal waarom zij graag in de OR mee willen
praten en denken over zaken die de organisatie en de medewerkers aan gaan.
Kandidaat 1: kree
Functie: ##4 elektrotechniek bij ####
Beste collega’s, voor wie mij nog niet kent, ik ben kree. Drie jaar geleden
ben ik gestart bij ##I en na een jaar ben ik overgestapt naar ##4
Elektrotechniek, waar ik sindsdien met veel plezier werk. Ik vind het belangrijk dat
de OR een goede afspiegeling is van alle afdelingen binnen ons bedrijf, en dat
ook de mensen “uit het veld” een stem hebben in beslissingen die ons allemaal
aangaan.
Ik denk dat ik daar als medewerker van ### een nuttige bijdrage aan kan
leveren.
Ik kijk ernaar uit om samen met andere collega’s te zorgen voor een sterke en
betrokken OR.
sorry voor de censuur he? maar haat beetje het terug zoekende, via DM vertel ik wel meer maar dit is ff openbaar natuurlijk.
Maar ok zo had ik dat tekstje gemaakt zeg maar.Do what you love, love what you do!![]()
Zoals mevrouw Bakker al had vermeld op 8 april tegen meneer Jansen bij bakker het bolletje, dit kan echt nietquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over? Welke namen? Je hebt gewoon een brief geschreven toch?![]()
Hmmm, oke, oke. Nou post dat stuk eens @kreequote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
waarom?quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hmmm, oke, oke. Nou post dat stuk eens @:KreeDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hmmm, oke, oke. Nou post dat stuk eens @:Kreequote:Op zaterdag 12 april 2025 01:54 schreef kree het volgende:
Elektrotechniek, waar ik sindsdien met veel plezier werk. Ik vind het belangrijk dat
aangaan.
leveren.
betrokken OR.
sorry voor de censuur he? maar haat beetje het terug zoekende, via DM vertel ik wel meer maar dit is ff openbaar natuurlijk.
Maar ok zo had ik dat tekstje gemaakt zeg maar.
Smile, it's free therapy.![]()
Niets mis mee. Succes!quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:54 schreef kree het volgende:
aangaan.
leveren.
betrokken OR.
Maar ok zo had ik dat tekstje gemaakt zeg maar.
ik maak kansje hoor want kreeg positieve feedback enzo. maargoed dat is deel organisatie. en mss 100 van de 600
maar we gaan het zien. geen idee dit, nieuw avontuur en ff uitdaging die mij iig wel leuk lijkt.Do what you love, love what you do!![]()
Je wilt het , bent er al langer over bezig. Goed dat je actie onderneemt hierin Kree!quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:57 schreef kree het volgende:
ik maak kansje hoor want kreeg positieve feedback enzo. maargoed dat is deel organisatie. en mss 100 van de 600
maar we gaan het zien. geen idee dit, nieuw avontuur en ff uitdaging die mij iig wel leuk lijkt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik mis eigenlijk het belangrijkste: waarom denk je dat jij een nuttige bijdrage kan leveren. Want dat zeggen natuurlijk alle kandidatenquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:54 schreef kree het volgende:
aangaan.
leveren.
betrokken OR.
Maar ok zo had ik dat tekstje gemaakt zeg maar.![]()
klopt en ik denk dat ik nuttige bijdrage kan leveren omdat ik niet zo in het kantoor systeem zit.quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk het belangrijkste: waarom denk je dat jij een nuttige bijdrage kan leveren. Want dat zeggen natuurlijk alle kandidaten
dat denk ik. maar ok als je dit vergelijkt met de twee andere hebben hun een slapper verhaal denk?
ik wil; en denk kan die niet posten of je moet via DM vragen. Maar oke die hebben mee dat ze op hoofdkantoor zitten waar ons kent ons he? ik moet het hebben van werkvloer.Do what you love, love what you do!![]()
Stuur maar in DM, dan post ik het wel in DTS.quote:Op zaterdag 12 april 2025 02:01 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en ik denk dat ik nuttige bijdrage kan leveren omdat ik niet zo in het kantoor systeem zit.
dat denk ik. maar ok als je dit vergelijkt met de twee andere hebben hun een slapper verhaal denk?
ik wil; en denk kan die niet posten of je moet via DM vragen. Maar oke die hebben mee dat ze op hoofdkantoor zitten waar ons kent ons he? ik moet het hebben van werkvloer.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
neuh zou wel graag mening over horen, maar kan dat niet posten openbaar enzo.quote:Op zaterdag 12 april 2025 02:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Stuur maar in DM, dan post ik het wel in DTS.
Maar ben wel benieuwd. ff mening als ik het hele stuk erin zet van kandidatenDo what you love, love what you do!![]()
De OR behoort een weerspiegeling te zijn van het hele bedrijf. Als medewerker buitendienst, ben ik daarom de juiste toevoeging om alle sectoren te vertegenwoordigen. Ik ben kree en werkzaam bij dit bedrijf voor X jaar, waarvan y jaar bij....quote:Op zaterdag 12 april 2025 02:01 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en ik denk dat ik nuttige bijdrage kan leveren omdat ik niet zo in het kantoor systeem zit.
ik wil; en denk kan die niet posten of je moet via DM vragen. Maar oke die hebben mee dat ze op hoofdkantoor zitten waar ons kent ons he? ik moet het hebben van werkvloer.
Zoiets. Maar dat is voor de volgende verkiezingen![]()
![]()
Snap ik, daarom post ik het hier wel voor je.quote:Op zaterdag 12 april 2025 02:03 schreef kree het volgende:
[..]
neuh zou wel graag mening over horen, maar kan dat niet posten openbaar enzo.
Maar ben wel benieuwd. ff mening als ik het hele stuk erin zet van kandidaten
Namen en telefoonnummers willen wequote:Op zaterdag 12 april 2025 02:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Snap ik, daarom post ik het hier wel voor je.![]()
nou iig is de uitslag van stemmen over heel bedrijf pas over twee weken,. ik ben er nu voor dus we gaan het zie. he.
wish me luck. moet toch ff stuk of 400 man hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Dat staat er toch al?quote:Op zaterdag 12 april 2025 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
De OR behoort een weerspiegeling te zijn van het hele bedrijf. Als medewerker buitendienst, ben ik daarom de juiste toevoeging om alle sectoren te vertegenwoordigen. Ik ben kree en werkzaam bij dit bedrijf voor X jaar, waarvan y jaar bij....
Zoiets. Maar dat is voor de volgende verkiezingen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Elon Musk zou iedere stem $1M beloven, maar bij jouw bedrijf is 20 euro per stem wel voldoende. Die 8000 euro heb je er toch wel voor over?quote:Op zaterdag 12 april 2025 02:06 schreef kree het volgende:
nou iig is de uitslag van stemmen over heel bedrijf pas over twee weken,. ik ben er nu voor dus we gaan het zie. he.
wish me luck. moet toch ff stuk of 400 man hebben.![]()
400 aanmeldingen?! Werk je voor de big5?quote:Op zaterdag 12 april 2025 02:06 schreef kree het volgende:
wish me luck. moet toch ff stuk of 400 man hebben.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Maar niet echt overduidelijk. Gewoon in de eerste paragraaf waarom hij de beste kandidaat is. De meeste mensen lezen toch niet meer dan 3 regels. En dit is regel 4quote:![]()
Volgens mij was dat $20 per aanmelding / foto (bewijs) en de loting was $1miljoen (die naar een bekende is gegaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 02:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Elon Musk zou iedere stem $1M beloven, maar bij jouw bedrijf is 20 euro per stem wel voldoende. Die 8000 euro heb je er toch wel voor over?)
Dat is waarquote:Op zaterdag 12 april 2025 02:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar niet echt overduidelijk. Gewoon in de eerste paragraaf waarom hij de beste kandidaat is. De meeste mensen lezen toch niet meer dan 3 regels. En dit is regel 4
ja markt manipulatie kliek enzo met USA en trump doe ik niet aan. zal blij zijn als hij weg isquote:Op zaterdag 12 april 2025 02:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Elon Musk zou iedere stem $1M beloven, maar bij jouw bedrijf is 20 euro per stem wel voldoende. Die 8000 euro heb je er toch wel voor over?
maar oke dat heeft er niet echt wat mee te maken voor dit, ik wil beetje staan en stem hebben vanuit medewerkers waar ik mee werk ipv allemaal kantoor etc etc.
Of dit werkt geen idee, maar dat is wel mijn motivatie uiteindelijk om me ervoor op te geven natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Dunea, wie weet dat nog niet?quote:Op zaterdag 12 april 2025 02:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
400 aanmeldingen?! Werk je voor de big5?
ongeveer 600 werknemers bij mij in bedrijf.quote:Op zaterdag 12 april 2025 02:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
400 aanmeldingen?! Werk je voor de big5?Do what you love, love what you do!![]()
Succes. Hopelijk stemmen ze op je!quote:Op zaterdag 12 april 2025 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja markt manipulatie kliek enzo met USA en trump doe ik niet aan. zal blij zijn als hij weg is
maar oke dat heeft er niet echt wat mee te maken voor dit, ik wil beetje staan en stem hebben vanuit medewerkers waar ik mee werk ipv allemaal kantoor etc etc.
Of dit werkt geen idee, maar dat is wel mijn motivatie uiteindelijk om me ervoor op te geven natuurlijk.![]()
en eigelijk denk ik dan. toen ik aantal jaren daar begon. en jullie kennen mijn verleden he. wacht zal dat plaatje nog eens opzoeken dat ik zat en inspectie ronde en dacht, van ja dit bedrijf wil ik wel bij blijven.Do what you love, love what you do!![]()
Hopen dat je veel stemmen krijgt Kree
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2429 / +164 / +0 / 4997 / 5555
2. Dr.Mikey / 614 / +47 / +1 / 385 / 570
3. Moeraskat / 442 / +48 / +0 / 1033 / 1247
4. KillemWieft / 337 / +0 / +11 / 172 / 273
5. _UserName_ / 304 / +42 / +0 / 272 / 390
6. gebrokenglas / 244 / +22 / +0 / 859 / 1066
7. Lovely / 228 / +40 / +0 / 1450 / 1699
8. Bally-b / 221 / +94 / +0 / 120 / 173
9. hemarookworst / 220 / +37 / +0 / 518 / 654
10. Fogel / 186 / +8 / +0 / 400 / 538
11. Pinnenmutske / 182 / +11 / +0 / 162 / 226
12. HappyCharly / 175 / +15 / +4 / 645 / 769
13. Soury / 166 / +24 / +1 / 149 / 217
14. devzero / 163 / +15 / +3 / 192 / 253
15. loveyoulongtime / 162 / +1 / +11 / 522 / 630
16. StevenHyde / 157 / +11 / +1 / 734 / 918
17. mario390 / 146 / +0 / +0 / 14 / 37
18. greysbones / 131 / +0 / +0 / 785 / 863
19. loveislikeakiss / 131 / +5 / +0 / 763 / 898
20. Moonlight / 115 / +18 / +0 / 512 / 612SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
opzich trouwens dit soort foto's kun je maken in alle wat publieke toegankelijk is. maar ok feit is waar toegang is voor iedereen is het vaak wat minder. en deze foto's zijn dan ook waar alleen paar keer per dag mss 1 iemand komt ipv 200 wandelaars. tja
eigenlijk zonde dat niet iedereen dat zo kan zien in een sereen eigenlijk idee? maarja als je het openstelt dan is het er niet en dit is sowieso eigenlijk dan uit winning drinkwater gebied en zitten nog weer andere regels aan.
Jammer vind ik het soms. en kan wel eens iemand meenemen. maarja niet massaal. om dat nou eens te zien. buiten de standaard wandelpaden. want is er echt mooier.Do what you love, love what you do!![]()
Mwah hoop van niet.quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alleen pakken of ook nog laten liggen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze hebben de hele week kunnen trainen zonder midweekse onderbreking. Ben benieuwd naar het resultaat.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mensen die dat willen zien, die komen er wel. En als er te veel mensen daar gaan wandelen, dan krijg je ook een hoop afval, want mensen zijn viespeukenquote:Op zaterdag 12 april 2025 02:38 schreef kree het volgende:
opzich trouwens dit soort foto's kun je maken in alle wat publieke toegankelijk is. maar ok feit is waar toegang is voor iedereen is het vaak wat minder. en deze foto's zijn dan ook waar alleen paar keer per dag mss 1 iemand komt ipv 200 wandelaars. tja
eigenlijk zonde dat niet iedereen dat zo kan zien in een sereen eigenlijk idee? maarja als je het openstelt dan is het er niet en dit is sowieso eigenlijk dan uit winning drinkwater gebied en zitten nog weer andere regels aan.
Jammer vind ik het soms. en kan wel eens iemand meenemen. maarja niet massaal. om dat nou eens te zien. buiten de standaard wandelpaden. want is er echt mooier.![]()
Volgens mij zegt ‘ie dat deze plek niet voor iedereen toegankelijk is. Of ben ik nu gek?quote:Op zaterdag 12 april 2025 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Mensen die dat willen zien, die komen er wel. En als er te veel mensen daar gaan wandelen, dan krijg je ook een hoop afval, want mensen zijn viespeukenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee dat klopt. beetje waar wij komen als werknemers en is buiten wandelpaden.quote:Op zaterdag 12 april 2025 02:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ‘ie dat deze plek niet voor iedereen toegankelijk is. Of ben ik nu gek?
daarom is het ook nog mooi.Do what you love, love what you do!![]()
Dat was me niet helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2025 02:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ‘ie dat deze plek niet voor iedereen toegankelijk is. Of ben ik nu gek?Je kunt dat soort fotos maken, maar waarom zou het minder zijn?quote:opzich trouwens dit soort foto's kun je maken in alle wat publieke toegankelijk is. maar ok feit is waar toegang is voor iedereen is het vaak wat minder![]()
Ok. Jammer dusquote:Op zaterdag 12 april 2025 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat klopt. beetje waar wij komen als werknemers en is buiten wandelpaden.
daarom is het ook nog mooi.![]()
Buurmannetje weer flink lawaaierige dingen aan het kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou in feite is het openbaar meerendeel en kun je best leuk loopje doen door Meijendel of vberkheide in katwijk.quote:
maar ok er is een functie voor het hele geheel he? en dat is drinkwater. en produceren produceren etc om de vraag aan te nemen. in die ben ik het dus eens met onze directeur en sommige kunnen gewoon niet hoe graag ik het zou laten zien, want zie foto's. maarja dan krijg je vervuiling etc en uiteijndelijk is dat jullie water prijs per kuubDo what you love, love what you do!![]()
Water kost geen fuck.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou in feite is het openbaar meerendeel en kun je best leuk loopje doen door Meijendel of vberkheide in katwijk.
maar ok er is een functie voor het hele geheel he? en dat is drinkwater. en produceren produceren etc om de vraag aan te nemen. in die ben ik het dus eens met onze directeur en sommige kunnen gewoon niet hoe graag ik het zou laten zien, want zie foto's. maarja dan krijg je vervuiling etc en uiteijndelijk is dat jullie water prijs per kuub
Ook weer twee dagen rustig geweestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
klopt en gelukkig maar. maar bedenk wel we krijgen een tekort he en dan gaat ie wat oplopen wel.quote:
En zeg ik vanuit mezelf natuurlijk, maar waterprijs gaat wel ook omhoog gewoon omdat er de capaciteit niet meer gaat zijn in de paar jaar toekomst. en is niet omdat niet kan, maar regelgeving EU en vergunningen die we neit krijgen, natuur gaat voor altijs.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb daar redelijk wat gewandeld toen ik in Oegstgeest woonde. Mooi gebied daar.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou in feite is het openbaar meerendeel en kun je best leuk loopje doen door Meijendel of vberkheide in katwijk.
maar ok er is een functie voor het hele geheel he? en dat is drinkwater. en produceren produceren etc om de vraag aan te nemen. in die ben ik het dus eens met onze directeur en sommige kunnen gewoon niet hoe graag ik het zou laten zien, want zie foto's. maarja dan krijg je vervuiling etc en uiteijndelijk is dat jullie water prijs per kuub![]()
zou jullie allen eens mee willen nemen he. en dan zien hoeveel het kost om drinkwater uit je kraan te krijgen een wat er aan vooraf al gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Dan flikkeren we er gewoon wat asielzoekers uit.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:08 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en gelukkig maar. maar bedenk wel we krijgen een tekort he en dan gaat ie wat oplopen wel.
En zeg ik vanuit mezelf natuurlijk, maar waterprijs gaat wel ook omhoog gewoon omdat er de capaciteit niet meer gaat zijn in de paar jaar toekomst. en is niet omdat niet kan, maar regelgeving EU en vergunningen die we neit krijgen, natuur gaat voor altijs.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dat is het ook maar heeft ook functie voor hele randstad.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daar redelijk wat gewandeld toen ik in Oegstgeest woonde. Mooi gebied daar.Do what you love, love what you do!![]()
tja heb daar best mening over. maar aan het einde is het gewoon van hoeveel aansluitingenn en wat is er te leveren aan drinkwater.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan flikkeren we er gewoon wat asielzoekers uit.Do what you love, love what you do!![]()
Het is water waarmee ik o.a. dagelijks m’n stront door de plee spoel.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:10 schreef kree het volgende:
zou jullie allen eens mee willen nemen he. en dan zien hoeveel het kost om drinkwater uit je kraan te krijgen een wat er aan vooraf al gaat.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
We zullen je missenquote:Op zaterdag 12 april 2025 03:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan flikkeren we er gewoon wat asielzoekers uit.![]()
![]()
yup ander idee hoe dat anders kan dan?quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is water waarmee ik o.a. dagelijks m’n stront door de plee spoel.Do what you love, love what you do!![]()
Ik woon een paar meter van de Rotte af. Zou in principe in de rivier kunnen schijten.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
yup ander idee hoe dat anders kan dan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Tijd voor een knokploegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geloof me en dit zeg ik als die er in meeloop en niet de politiek, lopen op tandjes he om nog het eruit te halen voor het uit jullie kraan komt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik woon een paar meter van de Rotte af. Zou in principe in de rivier kunnen schijten.
niks onveilig, maar op randje dus, dit hebben jullie alleen van mij. geen namen noemen.
Ja dat kan, uiteindelijk is het een kringloop en daarmee is er zoveel problemen nu met pfas stoffen in water.
Do what you love, love what you do!![]()
Lekker hoorquote:Op zaterdag 12 april 2025 03:17 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
om maar te zeggen, doorman out bij USAMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja toch trekt mij dat ook wel beetje aan.quote:
Naja ik meen alles wat ik zei btw hierboven. maar ok het mag wel ff luchtiger voor weekend.Do what you love, love what you do!![]()
deze vind ik altijd leuk om ff te doen met soundcheck enzo. of voor andere nrs als er een gitarist is iig die meepakt
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
nou het waren allemaal goeie muzikanten enzo.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:35 schreef KillemWieft het volgende:
Toto maakte nietszeggende muziek zonder hulp van AI.
en zie gebeuren volgende generatie luistert naar AI en doet computer wel en weet niet hoe muziek te maken op instrumenten.Do what you love, love what you do!![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jullie weten he AI en wat ze voorschotelen is geleerd door creativiteit die mensen dachten op internet te zetten e in kleine lettertjes nu misbruikt worden?Do what you love, love what you do!![]()
Het is gewoon goed geproduceerde fantasieloze schijtmuziek.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou het waren allemaal goeie muzikanten enzo.
en zie gebeuren volgende generatie luistert naar AI en doet computer wel en weet niet hoe muziek te maken op instrumenten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jawel dat denk jij en ik, omdat we weten. Volgende generatie kinderen vind normaal en heeft liever AI als live.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is gewoon goed geproduceerde fantasieloze schijtmuziek.
Nu verdien ik mijn brood er niet mee, maar ondergang van creativiteit is het wel iig even.
Want uiteindelijk komen er rebel tegen maar die zal ik wel niet meer meemaken.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had het over Toto, hè.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:40 schreef kree het volgende:
[..]
jawel dat denk jij en ik, omdat we weten. Volgende generatie kinderen vind normaal en heeft liever AI als live.
Nu verdien ik mijn brood er niet mee, maar ondergang van creativiteit is het wel iig even.
Want uiteindelijk komen er rebel tegen maar die zal ik wel niet meer meemaken.
nieuwslezers, weg. kan makkelijk met AI
NOS ook trouwens.
grappen maken doet AI beter als wat ze kunnen verzinnen,
Video ook niet meer te herkennen van echt of niet.
WTF ik voorspel dit he? en zit hier als heel fok er nog is ook nog wel over 5 jaar en dan ga ook naar deze post terug linken en zeggen. zei het toch.Do what you love, love what you do!![]()
Vriend, we leven in een simulatie.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:43 schreef kree het volgende:
nieuwslezers, weg. kan makkelijk met AI
NOS ook trouwens.
grappen maken doet AI beter als wat ze kunnen verzinnen,
Video ook niet meer te herkennen van echt of niet.
WTF ik voorspel dit he? en zit hier als heel fok er nog is ook nog wel over 5 jaar en dan ga ook naar deze post terug linken en zeggen. zei het toch.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vernoemd naar die nietszeggende hond uit de wizard of Oz, dus wel toepasselijkquote:Op zaterdag 12 april 2025 03:35 schreef KillemWieft het volgende:
Toto maakte nietszeggende muziek zonder hulp van AI.![]()
nou nog niet.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vriend, we leven in een simulatie.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kende een aantal hele goede muzikanten toen ik nog in Enschede woonde. En ze waren erg goed in covers spelen van andere bands. Maar zelf muziek maken konden ze voor geen meterquote:Op zaterdag 12 april 2025 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou het waren allemaal goeie muzikanten enzo.
en zie gebeuren volgende generatie luistert naar AI en doet computer wel en weet niet hoe muziek te maken op instrumenten.![]()
De ondergang van creativiteit begon toen Andre Hazes werd geboren. Daar is geen AI voor nodig. Was is creativiteit eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:40 schreef kree het volgende:
[..]
jawel dat denk jij en ik, omdat we weten. Volgende generatie kinderen vind normaal en heeft liever AI als live.
Want uiteindelijk komen er rebel tegen maar die zal ik wel niet meer meemaken.![]()
Niet gekeken, wel fapje gedaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 03:48 schreef kree het volgende:
luister het maar, boeit me niet echt of je hekel aan musical hebt![]()
![]()
er is nog hoop wel hoor voor creativiteit als iedereen zich er tegen weert dat AI. weet alles wat eruit komt is gegenereerd op leren verleden.
Ok Niemand maakt meer wat nieuws dan en leren op leren.
Ikke ben echt dik tegen AI maar al te laat is het EU over 20 jaar gaat er wat over denken.Do what you love, love what you do!![]()
Ah en mensen doen dat niet? Het mensenlijk brein verzin gewoon dingen vanuit het niets?quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:53 schreef kree het volgende:
er is nog hoop wel hoor voor creativiteit als iedereen zich er tegen weert dat AI. weet alles wat eruit komt is gegenereerd op leren verleden.
Ok Niemand maakt meer wat nieuws dan en leren op leren.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Don Quikreequote:Op zaterdag 12 april 2025 03:53 schreef kree het volgende:
Ok Niemand maakt meer wat nieuws dan en leren op leren.
Ikke ben echt dik tegen AI maar al te laat is het EU over 20 jaar gaat er wat over denken.![]()
Oh ik dacht dat als je in de jaren ‘80 met een meisje thuiskwam en Toto LP op zette, dat ze jou meteen de kleren van het lijf scheurde.quote:Op zaterdag 12 april 2025 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Toto is de beste anticonceptie die er is. Nee, die vrouw in die video van kree
ik persoonlijk vind het er allemaal niet leuker op worden, oke doe mee maarja joh ben meer van simpele leven, mss ook te oud, laat lekker aan volgende generaties.Do what you love, love what you do!![]()
Onze ouders vonden onze popmuziek ook bagger.quote:Op zaterdag 12 april 2025 04:01 schreef kree het volgende:
ik persoonlijk vind het er allemaal niet leuker op worden, oke doe mee maarja joh ben meer van simpele leven, mss ook te oud, laat lekker aan volgende generaties.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hoeveel muziek is er nou echt helemaal door AI geschreven? Maar heel weinig en kendrick lamar is er redelijk succesvol meequote:Op zaterdag 12 april 2025 04:01 schreef kree het volgende:
ik persoonlijk vind het er allemaal niet leuker op worden, oke doe mee maarja joh ben meer van simpele leven, mss ook te oud, laat lekker aan volgende generaties.![]()
En mijn grootouders vonden de indorock waar mijn moeder naar luisterde ook vast inspiratieloze baggerquote:Op zaterdag 12 april 2025 04:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Onze ouders vonden onze popmuziek ook bagger.![]()
Dat deed ik dus verkeerdquote:Op zaterdag 12 april 2025 04:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat als je in de jaren ‘80 met een meisje thuiskwam en Toto LP op zette, dat ze jou meteen de kleren van het lijf scheurde.Geen Slayer, maar Toto
![]()
![]()
nog niet dit he? tis ook allemaal wel ,makkelijk. maar dat is de toekomst wel?quote:Op zaterdag 12 april 2025 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoeveel muziek is er nou echt helemaal door AI geschreven? Maar heel weinig en kendrick lamar is er redelijk succesvol meeDo what you love, love what you do!![]()
Waarom zou je daar nu druk om maken. Tenslotte zou de synthesizer en sampler ook de dood van pop zijn en het was eerder het omgekeerde.quote:Op zaterdag 12 april 2025 04:18 schreef kree het volgende:
[..]
nog niet dit he? tis ook allemaal wel ,makkelijk. maar dat is de toekomst wel?![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Iedereen lekker van weer genieten vandaag?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Hey GG redelijk, en met jou. Begin je al een beetje uitgerust te raken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Joycequote:Op zaterdag 12 april 2025 07:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Iedereen lekker van weer genieten vandaag?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Morguh Mutske, is dit jouw ontbijt?quote:Op zaterdag 12 april 2025 06:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Springbok carpaccio gegetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog steeds niet, eigenlijk gaat het nog net als 2 weken geleden.quote:Op zaterdag 12 april 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG redelijk, en met jou. Begin je al een beetje uitgerust te raken?
Vandaag een bijzonder mooie dag, vanmiddag er eens op uittrekken
Koffie?
How can I make this topic about me?![]()
Goed begin van de dag dan welquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh Mutske, is dit jouw ontbijt?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2429 / +164 / +0 / 4997 / 5555
2. Dr.Mikey / 625 / +47 / +12 / 389 / 575
3. Moeraskat / 442 / +48 / +0 / 1033 / 1247
4. KillemWieft / 354 / +0 / +28 / 181 / 295
5. _UserName_ / 304 / +42 / +0 / 272 / 391
6. gebrokenglas / 274 / +22 / +30 / 859 / 1070
7. devzero / 254 / +15 / +94 / 199 / 270
8. Lovely / 228 / +40 / +0 / 1450 / 1699
9. Bally-b / 221 / +94 / +0 / 120 / 173
10. hemarookworst / 220 / +37 / +0 / 518 / 654
11. Pinnenmutske / 207 / +11 / +25 / 163 / 231
12. Fogel / 186 / +8 / +0 / 400 / 538
13. HappyCharly / 175 / +15 / +4 / 645 / 769
14. Soury / 166 / +24 / +1 / 149 / 217
15. loveyoulongtime / 162 / +1 / +11 / 522 / 630
16. StevenHyde / 157 / +11 / +1 / 734 / 918
17. mario390 / 146 / +0 / +0 / 14 / 37
18. loveislikeakiss / 133 / +5 / +2 / 764 / 900
19. greysbones / 131 / +0 / +0 / 785 / 863
20. Moonlight / 115 / +18 / +0 / 512 / 612SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee diner gisterenavondquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh Mutske, is dit jouw ontbijt?Werewolf![]()
O balen,quote:Op zaterdag 12 april 2025 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog steeds niet, eigenlijk gaat het nog net als 2 weken geleden.
Vandaag een bijzonder mooie dag, vanmiddag er eens op uittrekken
Koffie?![]()
Jahet beloofd een mooie dag teworden. Ik heb ook nog niet veel puf. Wilde eigenljik er op uit nieuwe kussentjes op de bank en zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De supermarkt gaat over twee minuten open, dus we staan al met zes mensen voor de deur te wachten😅Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stevige hap welquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Goed begin van de dag dan wel
Morguhquote:
ZIet er lekker uit hoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allemaal toeristen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 07:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
De supermarkt gaat over twee minuten open, dus we staan al met zes mensen voor de deur te wachten😅Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je een betere nacht gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja op zich wel, vrouwlief is er vandaag wat eerder uit gegaan voor mijquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
OOk wel eens lekker. Hoe is het met haar aanvallen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja op zich wel, vrouwlief is er vandaag wat eerder uit gegaan voor mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zijn uiteindelijk gebleven dus dan is er iets meer mogelijk gelukkig, ik moet daar ook meer vertrouwen in gaan gevenquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk wel eens lekker. Hoe is het met haar aanvallen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hee Bolkettequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die zijn gebleven? O dat is minder. Had gehoopt datze minder zoudenworden na de bevallingquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die zijn uiteindelijk gebleven dus dan is er iets meer mogelijk gelukkig, ik moet daar ook meer vertrouwen in gaan geven
Maar hoe is het dan dat er iets meer mogelijk is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijdens corona was ik er om 7 uur altijdquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is echt zelden dat ik om 7.30 uur een supermarkt binnengaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, weg geblevenquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn gebleven? O dat is minder. Had gehoopt datze minder zoudenworden na de bevalling
Maar hoe is het dan dat er iets meer mogelijk is?
O dat klinkt beter.quote:
Wel heel fijn voor jullie en zeker voor haarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, echt wel!quote:Op zaterdag 12 april 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat klinkt beter.
Wel heel fijn voor jullie en zeker voor haarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Geeft jou ook iets meer rust, en kan je ook wat dingen weer uit handen geven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies, wel lekker hoor, voelt bijna als kraamhulpquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Geeft jou ook iets meer rust, en kan je ook wat dingen weer uit handen geven.
![]()
dat is zo fijn als iemand wat voor je kan doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Al vond ik de zorg voor een baby in mn eentje niet zwaar.
Maar jouw situatie is ook wel echt anders
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, dat is het zekerquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:50 schreef Moeraskat het volgende:
dat is zo fijn als iemand wat voor je kan doen
Las gisteren dat jij van de week ook in een dipje zat. Gaat het weer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:17 schreef HappyCharly het volgende:
@:Moeraskat
Je had me wel ff mogen waarschuwen voor t drama
Sorry
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
IK heb er 4 in mijn eentje moeten doen, die vader deed niets hoor. Ook niet toen de tweeling er wasquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:51 schreef Moeraskat het volgende:
Maar jouw situatie is ook wel echt andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, maar baal er wel nog steeds heel erg vanquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker
Las gisteren dat jij van de week ook in een dipje zat. Gaat het weer?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is geen wedstrijd he dotquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb er 4 in mijn eentje moeten doen, die vader deed niets hoor. Ook niet toen de tweeling er wasGarpje
Maar is dat niet eenzaam?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 07:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, maar baal er wel nog steeds heel erg vanJe kan beter blij zijn dat het weer ' over' is schat
Ik heb geen idee wat er was. Ben zo druk geweest de dingen regelen voor Klaasje, heb zoveel DM gehad en op het forum op zoek om te achterhalen met wie hij leuk aan het kletsen was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent toch ook wel echt een lieverd hequote:Op zaterdag 12 april 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]Je kan beter blij zijn dat het weer ' over' is schat
Ik heb geen idee wat er was. Ben zo druk geweest de dingen regelen voor Klaasje, heb zoveel DM gehad en op het forum op zoek om te achterhalen met wie hij leuk aan het kletsen was.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O nee, het is geen wedstrijd maar mijn levenquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd he dotGarpje
Maar is dat niet eenzaam?dat soms een wel een wedstrijd lijkt
![]()
Nee, zo zag ik dat niet, hoe kan je eenzaam zijn met 4 kinderen?
Ik weet niet beter eigenlijk heb altijd alles alleen moeten doen.
Zelfs het zwaarste wat een moeder kan overkomen heb ik alleen moeten doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel af en toequote:Op zaterdag 12 april 2025 07:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent toch ook wel echt een lieverd he
Ik wil je knuffelen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, het is geen wedstrijd maar mijn levendat soms een wel een wedstrijd lijkt
![]()
Nee, zo zag ik dat niet, hoe kan je eenzaam zijn met 4 kinderen?
Ik weet niet beter eigenlijk heb altijd alles alleen moeten doen.
Zelfs het zwaarste wat een moeder kan overkomen heb ik alleen moeten doen
Daarom ook laat je je niet meer zo snel uit het veld slaan, zoals met die brand, je knie in de prak, gedoe met je gordijnen en nu je kapotte ramen....
Toch heeft elk mens een grens. Maar ik snap wat je zegtquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Daarom ook laat je je niet meer zo snel uit het veld slaan, zoals met die brand, je knie in de prak, gedoe met je gordijnen en nu je kapotte ramen....
Sterk is ze. Maar het mag nu wel weer ff klaar zijn met dit soort zaken.
Eens zien of het echt zo'n geweldige game is
Ja ik wil in de nacht ook rekening houden met, dat is als alleenstaande niet. Maar het gaat goed zo, dat is wel fijn. De kleine doet het ook gewoon goedquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:51 schreef Moeraskat het volgende:
Maar jouw situatie is ook wel echt andersTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
terug naar bed jijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
OH DIKKE POEZEN![]()
![]()
![]()
Wat liefquote:
Ik heb velen stormen doorstaan. Kan wel een mooie serie over mijn leven gemaakt worden. Genoet items voorhandenquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar er blijven ook altijd mooie dingen en daar kijk ik liever na
[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 12-04-2025 08:11:32 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En laat ik het daar nu helemaal mee eens zijn het is wel genoeg geweest met die nare dingenquote:Op zaterdag 12 april 2025 07:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toch heeft elk mens een grens. Maar ik snap wat je zegtSterk is ze. Maar het mag nu wel weer ff klaar zijn met dit soort zaken.
Blub
[ Bericht 50% gewijzigd door _UserName_ op 12-04-2025 08:30:53 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh ouwe bolkertquote:
quote:
Daar zal niemand in geinterresseerd zijn gelukkigquote:Op zaterdag 12 april 2025 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik voel een column aan komen, "Het leven van Dot"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar zou je je weleens in kunnen vergissenquote:Op zaterdag 12 april 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zal niemand in geinterresseerd zijn gelukkig![]()
Er zaten twee bolkers, op een forumquote:
De ene oud een kaal (jij dus)en de anders jong en vitaal (ik dus)
Samen gingen zij de bolk aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, de haters, die liggen in een deukquote:Op zaterdag 12 april 2025 08:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar zou je je weleens in kunnen vergissen
quote:Op zaterdag 12 april 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zaten twee bolkers, op een forum
De ene oud een kaal (jij dus)en de anders jong en vitaal (ik dus)
Samen gingen zij de bolk aan![]()
![]()
![]()
When someone says they don't like you... Ouch, they hit you right where you don't give a f....quote:Op zaterdag 12 april 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de haters, die liggen in een deukHow can I make this topic about me?![]()
Een goed idee Justin. Je eerste goeie opmerking van vandaag al. Koffie!
Het begin van vele!quote:Op zaterdag 12 april 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Een goed idee Justin. Je eerste goeie opmerking van vandaag al. Koffie!![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vandaag een prachtige dag in het verschiet, qua weer. 23 graden.How can I make this topic about me?![]()
Nou, daar zeg je wat, ik ben gister iets te lang in de zon geweest en dat brandde wel.quote:How can I make this topic about me?![]()
Awwwquote:Op zaterdag 12 april 2025 08:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Dichtbij ons huisje
Volgens mij is hij gekwetst![]()
Kan ook goed zijn dat hij simpelweg niet bang meer is.quote:Op zaterdag 12 april 2025 08:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Dichtbij ons huisje
Volgens mij is hij gekwetstOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: