Ik ga die meiden allemaal morgen eens checken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:06 schreef Puzzie het volgende:
HotWax - Strange To Be Here
Bekijk deze YouTube-video
Hier is mijn maat Ferdy blij mee.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:53 schreef pipster het volgende:
En Frankie Stubbs van Leatherface heeft zijn gitaar ook weer eens opgepakt voor een nieuw projectje.
ROACH SQUAD
Geweldig. Ik heb al je girlpower linkjes op Fb gezet...............quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 13:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldig. Ik heb al je girlpower linkjes op Fb gezet...............
https://www.facebook.com/herman.vantongerlo.7
RIPquote:Op woensdag 30 april 2025 23:43 schreef slaveloos het volgende:
Geen grl maar wel power, uit de oude doos
quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:27 schreef Puzzie het volgende:
The Delphines - Half Of A Century
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:27 schreef Puzzie het volgende:
The Delphines - Half Of A Century
quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij is mede oprichter van Tombstone Records
quote:Op maandag 12 mei 2025 21:10 schreef Gehenna het volgende:
Ik ga hier best lekker op
Toch even kijken op Jera, al is de zaterdag wel best goed gevuld.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:10 schreef Gehenna het volgende:
Ik ga hier best lekker op
'Hallo mam, dit is m'n nieuwe vriendin.' 'Leuk jonge, biscuitje bij de thee?'quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:40 schreef Puzzie het volgende:
Amyl and The Sniffers - Facts
Wie wil er nou niet zo'n vriendin?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hallo mam, dit is m'n nieuwe vriendin.' 'Leuk jonge, biscuitje bij de thee?'
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:54 schreef Puzzie het volgende:
Amyl and The Sniffers - It's Mine
ja is wel mijn favoriet van ze samen met Some Mutts (Can't Be Muzzled) en stiekem in spite of ourselves al is dat niet op zijn plaats hierquote:
Dat is echt een tof nummer en mijn kennismaking met haar band destijdsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja is wel mijn favoriet van ze samen met Some Mutts (Can't Be Muzzled) en stiekem in spite of ourselves al is dat niet op zijn plaats hier
Heb ik nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:18 schreef tong80 het volgende:
Zie mijn Facebook..................
Je kunt toch wel meelezen dan ? Of ook niet ?quote:
Geen idee , ik kom daar nietquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel meelezen dan ? Of ook niet ?
DAN MAAK JE MAAR ZIN. KINDJES IN AFRIKA HEBBEN PAS HONGER..............quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
DAN MAAK JE MAAR ZIN. KINDJES IN AFRIKA HEBBEN PAS HONGER..............
Er was een minuut geleden een verband. Weet nu al niet meer wat precies. Ach, gewoon de beste band op dit moment.quote:
Verband is weg maar de muziek is lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er was een minuut geleden een verband. Weet nu al niet meer wat precies. Ach, gewoon de beste band op dit moment.
Dat bedoel ik.....................quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verband is weg maar de muziek is lekker
Je hoort gewoon een Snuff aftreksel. Heerlijk.quote:
Cool. Werelds..quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:30 schreef slaveloos het volgende:
Vanavond ga ik ze zien!
Hoe was het ?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:30 schreef slaveloos het volgende:
Vanavond ga ik ze zien!
Was top, ze zijn rond de 70, ze speelden heel entertainment en nog een best of the rest. Drummer liep met een stok, maar drumde als een razende. Bijna 2 uur met een korte pauze erin. De nieuwe bassiste kwam uit L7 en had ook een flinke stage presence. Veel politiek ook, niet helemaal vol, maar redelijk gevuld Paradiso. Damaged Goods tijdens het integrale entertainment en ook nog als uitsmijter. Het was al met al heel vermakelijk, veel energie ondanks de hoge leeftijd en voldaan weer naar huis!quote:
Mooi man.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:15 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Was top, ze zijn rond de 70, ze speelden heel entertainment en nog een best of the rest. Drummer liep met een stok, maar drumde als een razende. Bijna 2 uur met een korte pauze erin. De nieuwe bassiste kwam uit L7 en had ook een flinke stage presence. Veel politiek ook, niet helemaal vol, maar redelijk gevuld Paradiso. Damaged Goods tijdens het integrale entertainment en ook nog als uitsmijter. Het was al met al heel vermakelijk, veel energie ondanks de hoge leeftijd en voldaan weer naar huis!
Wow vet Dank je tongquote:
Die heb ik ooit gezien ergens halverwege de jaren 90. Was moeizaam, er ging er een door zijn enkel, dus t was minder energiek dan hierquote:
Via Erwin Blom van Eton Crop.quote:
Rude Boy overkwam het op Pinkpop tijdens een legendarisch optreden begin 90.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:31 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gezien ergens halverwege de jaren 90. Was moeizaam, er ging er een door zijn enkel, dus t was minder energiek dan hier
Klopt daar was ik helaas niet bijquote:Op zondag 6 juli 2025 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rude Boy overkwam het op Pinkpop tijdens een legendarisch optreden begin 90.
Alles klopt, tot en met de oefenruimte. Wie zijn dit ?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:25 schreef Puzzie het volgende:
CLOBBER - Be Someone
CLOBBERquote:Op zondag 13 juli 2025 07:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alles klopt, tot en met de oefenruimte. Wie zijn dit ?
Ik bedoel. Meer informatie.........quote:
Ik kende ze niet, ik liep er vannacht per toeval tegenaanquote:Op zondag 13 juli 2025 07:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel. Meer informatie.........
Dit ook lekker..
Dat schijnt mode te zijnquote:Op zondag 13 juli 2025 07:49 schreef Puzzie het volgende:
Thnx voor de link btw , ik heb alleen geen FB meer
Heerlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:25 schreef Puzzie het volgende:
CLOBBER - Be Someone
Staan hoog op mijn lijstje om naartoe te gaanquote:
Terecht................quote:Op maandag 21 juli 2025 23:35 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Staan hoog op mijn lijstje om naartoe te gaan
Paar maanden geleden speelden ze deze integraal in Tivoli, wat een feestje!quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:17 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Paar maanden geleden speelden ze deze integraal in Tivoli, wat een feestje!
Nu Peel over father Abraham en The Smurfs. 'They split up.' Ha ha ha. 'Hij was 15 jaar jong, hij stak de kerk in brand en werd van school gestuurd.'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |