Cool. Werelds..quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:30 schreef slaveloos het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vanavond ga ik ze zien!
Hoe was het ?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:30 schreef slaveloos het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vanavond ga ik ze zien!
Was top, ze zijn rond de 70, ze speelden heel entertainment en nog een best of the rest. Drummer liep met een stok, maar drumde als een razende. Bijna 2 uur met een korte pauze erin. De nieuwe bassiste kwam uit L7 en had ook een flinke stage presence. Veel politiek ook, niet helemaal vol, maar redelijk gevuld Paradiso. Damaged Goods tijdens het integrale entertainment en ook nog als uitsmijter. Het was al met al heel vermakelijk, veel energie ondanks de hoge leeftijd en voldaan weer naar huis!quote:
Mooi man.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:15 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Was top, ze zijn rond de 70, ze speelden heel entertainment en nog een best of the rest. Drummer liep met een stok, maar drumde als een razende. Bijna 2 uur met een korte pauze erin. De nieuwe bassiste kwam uit L7 en had ook een flinke stage presence. Veel politiek ook, niet helemaal vol, maar redelijk gevuld Paradiso. Damaged Goods tijdens het integrale entertainment en ook nog als uitsmijter. Het was al met al heel vermakelijk, veel energie ondanks de hoge leeftijd en voldaan weer naar huis!
Wow vet Dank je tongquote:
Die heb ik ooit gezien ergens halverwege de jaren 90. Was moeizaam, er ging er een door zijn enkel, dus t was minder energiek dan hierquote:
Via Erwin Blom van Eton Crop.quote:
Rude Boy overkwam het op Pinkpop tijdens een legendarisch optreden begin 90.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:31 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gezien ergens halverwege de jaren 90. Was moeizaam, er ging er een door zijn enkel, dus t was minder energiek dan hier
Klopt daar was ik helaas niet bijquote:Op zondag 6 juli 2025 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rude Boy overkwam het op Pinkpop tijdens een legendarisch optreden begin 90.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |