Heb dit serieus 1 keer geprobeerd een stukje been om te testenen nooit meer. Was helemaal verbrand.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:47 schreef Dven het volgende:
Gewoon om de paar dagen de Veet van je vrouw op je knikker smeren.
Ben ik iets te getint voor anders was dit de oplossing jaquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Gewoon een huiskleurige badmuts opzetten. Ziet geen mens.
Als je robuust haar had, werd je natuurlijk niet kaal he.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb dit serieus 1 keer geprobeerd een stukje been om te testenen nooit meer. Was helemaal verbrand.
Veet is niet gemaakt voor robuust zuiders haar
quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je robuust haar had, werd je natuurlijk niet kaal he.
Ehh, je bedoelt toch kaal?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb dit serieus 1 keer geprobeerd een stukje been om te testenen nooit meer. Was helemaal verbrand.
Veet is niet gemaakt voor robuust zuiders haar
quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
https://www.amazon.nl/Hea(...)1&psc=1&gad_source=1
Dit geen oplossing?
Wel jammer voor de heren zonder hoofd en schedelquote:scheerscheermes voor heren met hoofd en schedel
🤣quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:47 schreef Dven het volgende:
Gewoon om de paar dagen de Veet van je vrouw op je knikker smeren.
Je zet dat je kalend bent. Met een haartransplantatie kan je dan weer een normaal kapsel nemen.quote:
Sommige kale koppies denken slim te zijn en smeren hun kale kneiter in met olijfolie want dat glimt mooi aldus een influencer 🤣quote:Op zondag 27 april 2025 19:49 schreef Fushia2 het volgende:
Zag vorige week voor het eerst een kalende gozer met een verbrand hoofd![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 20:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Wil jij kaal zijn of is het noodzaak ivm kalend koppie?
Zelfde hier, maar accepteer het zoals het is.
Eens deze gekocht: https://amzn.eu/d/eaFWSHe
Wellicht iets voor jou?
Anders epileerapparaat kopen. Doet ff auw maar hoeft niet elke week te scheren.
Ik ga voor dat geld liever naar de Seychellen johquote:Op zondag 27 april 2025 19:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je zet dat je kalend bent. Met een haartransplantatie kan je dan weer een normaal kapsel nemen.
Zijn kop was echt vuurrood. Echt bizar.quote:Op zondag 27 april 2025 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sommige kale koppies denken slim te zijn en smeren hun kale kneiter in met olijfolie want dat glimt mooi aldus een influencer 🤣
Met zonnetje op bolletje geen goed plan.
Embrace your baldness man.quote:Op zondag 27 april 2025 20:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Wil jij kaal zijn of is het noodzaak ivm kalend koppie?
Zelfde hier, maar accepteer het zoals het is.
Eens deze gekocht: https://amzn.eu/d/eaFWSHe
Wellicht iets voor jou?
Anders epileerapparaat kopen. Doet ff auw maar hoeft niet elke week te scheren.
Ik heb ook al jarenlang bewust kort kapsel, maar nu ik echt kalend begin te worden zou ik 2/3 per week mijn kop moeten scheren om fris te blijvenquote:Op woensdag 30 april 2025 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
Hier al decennia gemilimeterd, standje nul op de tondeuse (dus zonder opzetstuk).
Gebruik altijd een tondeuse van Maas en Wahl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |