Heb dit serieus 1 keer geprobeerd een stukje been om te testenen nooit meer. Was helemaal verbrand.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:47 schreef Dven het volgende:
Gewoon om de paar dagen de Veet van je vrouw op je knikker smeren.
Ben ik iets te getint voor anders was dit de oplossing jaquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Gewoon een huiskleurige badmuts opzetten. Ziet geen mens.
Als je robuust haar had, werd je natuurlijk niet kaal he.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb dit serieus 1 keer geprobeerd een stukje been om te testenen nooit meer. Was helemaal verbrand.
Veet is niet gemaakt voor robuust zuiders haar
quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je robuust haar had, werd je natuurlijk niet kaal he.
Ehh, je bedoelt toch kaal?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb dit serieus 1 keer geprobeerd een stukje been om te testenen nooit meer. Was helemaal verbrand.
Veet is niet gemaakt voor robuust zuiders haar
quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
https://www.amazon.nl/Hea(...)1&psc=1&gad_source=1
Dit geen oplossing?
Wel jammer voor de heren zonder hoofd en schedelquote:scheerscheermes voor heren met hoofd en schedel
🤣quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:47 schreef Dven het volgende:
Gewoon om de paar dagen de Veet van je vrouw op je knikker smeren.
Je zet dat je kalend bent. Met een haartransplantatie kan je dan weer een normaal kapsel nemen.quote:
Sommige kale koppies denken slim te zijn en smeren hun kale kneiter in met olijfolie want dat glimt mooi aldus een influencer 🤣quote:Op zondag 27 april 2025 19:49 schreef Fushia2 het volgende:
Zag vorige week voor het eerst een kalende gozer met een verbrand hoofd![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 20:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Wil jij kaal zijn of is het noodzaak ivm kalend koppie?
Zelfde hier, maar accepteer het zoals het is.
Eens deze gekocht: https://amzn.eu/d/eaFWSHe
Wellicht iets voor jou?
Anders epileerapparaat kopen. Doet ff auw maar hoeft niet elke week te scheren.
Ik ga voor dat geld liever naar de Seychellen johquote:Op zondag 27 april 2025 19:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je zet dat je kalend bent. Met een haartransplantatie kan je dan weer een normaal kapsel nemen.
Zijn kop was echt vuurrood. Echt bizar.quote:Op zondag 27 april 2025 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sommige kale koppies denken slim te zijn en smeren hun kale kneiter in met olijfolie want dat glimt mooi aldus een influencer 🤣
Met zonnetje op bolletje geen goed plan.
Embrace your baldness man.quote:Op zondag 27 april 2025 20:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Wil jij kaal zijn of is het noodzaak ivm kalend koppie?
Zelfde hier, maar accepteer het zoals het is.
Eens deze gekocht: https://amzn.eu/d/eaFWSHe
Wellicht iets voor jou?
Anders epileerapparaat kopen. Doet ff auw maar hoeft niet elke week te scheren.
Ik heb ook al jarenlang bewust kort kapsel, maar nu ik echt kalend begin te worden zou ik 2/3 per week mijn kop moeten scheren om fris te blijvenquote:Op woensdag 30 april 2025 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
Hier al decennia gemilimeterd, standje nul op de tondeuse (dus zonder opzetstuk).
Gebruik altijd een tondeuse van Maas en Wahl
Gewoon doen joh. Ik heb ook zo'n vriend met ontzettend grote inhammen die uit schaamte constant een pet draagt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:32 schreef The6thgate het volgende:
Ik ben bijna uit de ontkenningsfase, maar het vooruitzicht aan zoveel werk om het bij te houden staat me ook tegen. Haargrens zit inmiddels halverwege de kop en nu begint er bovenop een landingsbaan te ontstaan 🥲 dus wel tijd voor actie. Heb de tondeuse maar vast besteld. Haartransplantatie ook overwogen, maar vrees dat er dan over een paar jaar een omgekeerd beeld ontstaat van voorop een goede haardos, maar dan aan de achterzijde te weinig meer.
Tuurlijk niet. Ik wil net dat mijn haar snelle afvalt op mijn hoofdquote:
Maar je moet al een beetje een leuke vorm van hoofd hebben om kort geschoren te gaan. Een ronder hoofd ziet er kaal gewoon niet uitquote:Op zondag 4 mei 2025 15:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik wil net dat mijn haar snelle afvalt op mijn hoofd![]()
Ik zit tussen de 2 in en dit is net irritant.
Kom je mijn zusje ook scheren?quote:Op maandag 5 mei 2025 14:49 schreef Cockwhale het volgende:
Als haartransplantaties niet zo achterlijk duur waren of als ik immens rijk was, dan had ik dat echt wel gedaan. Ben nog niet heel erg kaal, maar helaas is mijn haargrens wel flink gestegen en mijn vogelnestje ook naderend. Scheer t ook altijd zelf.
Welke vorm heeft een roodbol dan?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar je moet al een beetje een leuke vorm van hoofd hebben om kort geschoren te gaan. Een ronder hoofd ziet er kaal gewoon niet uit
Same here, fiets ongeveer elke 2 weken naar de barber, en die gooit de tondeuze standje 0 eroverquote:Op woensdag 30 april 2025 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
Hier al decennia gemilimeterd, standje nul op de tondeuse (dus zonder opzetstuk).
Gebruik altijd een tondeuse van Maas en Wahl
Toch zonde geld om daarvoor te betalen, dat kun je makkelijk zelf.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Same here, fiets ongeveer elke 2 weken naar de barber, en die gooit de tondeuze standje 0 erover
Ik woon in het buitenland en alhier kost het omgerekend nog geen euro.... dus dat valt wel Mee...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toch zonde geld om daarvoor te betalen, dat kun je makkelijk zelf.
Precies, ook omdat er ook nagenoeg geen wachttijd is. Soms een keer een paar minuten, maar vaker nog gelijk gaan zitten. En dan sta je met een kwartiertje weer buitenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:50 schreef StateOfMind het volgende:
Dan is het de moeite niet waard om het zelf te doen
Arne Slot , Pim Fortuyn, zien/zagen er toch best wel goed uit?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar je moet al een beetje een leuke vorm van hoofd hebben om kort geschoren te gaan. Een ronder hoofd ziet er kaal gewoon niet uit
Zo rond is die hun hoofd nu ook weer niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:40 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Arne Slot , Pim Fortuyn, zien/zagen er toch best wel goed uit?
Die zag er met haar ook niet zo geweldig uit geloof ikquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo rond is die hun hoofd nu ook weer niet?
Ik denk meer aan het bollige van Paul de Leeuw bv.
Het is wel beter met haarquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:48 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die zag er met haar ook niet zo geweldig uit geloof ikAltijd al een hoog vetpercentage gehad in zijn gezicht.
Moest meteen aan deze uitzending denken... alweer 33 jaar geleden.
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |