SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Morgen ochtend krijg je wel een emmer koud water over je heenquote:![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kom maarquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen ochtend krijg je wel een emmer koud water over je heen![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas wil dat wel verzorgenquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen ochtend krijg je wel een emmer koud water over je heen![]()
How can I make this topic about me?![]()
Mag Liev alleenquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas wil dat wel verzorgen![]()
Vanmorgen was het beter.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Van mij mag jequote:Op vrijdag 11 april 2025 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas wil dat wel verzorgenMaar van Justie zo te lezen niet
als liev het goed vindt.quote:
en net als jij houd ik niet van half werk
@KoningWouter Ik heb ook 2 pakken gekocht. Om helemaal synchroon te zijn
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat siert jequote:Op vrijdag 11 april 2025 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
als liev het goed vindt.
en net als jij houd ik niet van half werk![]()
![]()
Moet maarquote:![]()
Dacht dat granny smith niet meer zo zuur waren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Juist welquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet maar![]()
Dacht dat granny smith niet meer zo zuur waren
Oh ik heb altijd Pink Ladyquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet maar![]()
Dacht dat granny smith niet meer zo zuur waren![]()
![]()
Nou een hele lange tijd terug had ook 2 gekocht en die waren niet zo zuurquote:
Ja dat heb ik ook wel vaker idd. Dan zijn ze wel lekker fris maar lang niet zo zuur als anderen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou een hele lange tijd terug had ook 2 gekocht en die waren niet zo zuurOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ook altijd pink lady. Krijg bijv van Elstar kriebel in mijn keel. Pink Lady niet.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zijn wel wat duurder, maargoed beetje appels eten is ook wel goed om te doen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Pink Lady is bijna altijd goedquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook altijd pink lady. Krijg bijv van Elstar kriebel in mijn keel. Pink Lady niet.![]()
![]()
Indd.. ach heb ze bijna opquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel vaker idd. Dan zijn ze wel lekker fris maar lang niet zo zuur als anderen.
Nee helaasquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup en dat schoonmaken na de brand was ook slecht gedaan..
bij jou gaat niks 'vanzelf' of in 1x goed.de hele pui kierde, is trouwens nog niet goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje dippen in suiker.quote:
Is juist lekkerquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet maar![]()
Dacht dat granny smith niet meer zo zuur warenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat een gedoe allemaalquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helaas
[..]
de hele pui kierde, is trouwens nog niet goed
quote:Net zeg je nog bah.quote:
Dan moet je geen grannys kopenquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:55 schreef StevenHyde het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zoete inval bolk![]()
![]()
Misschien komt het dat deze donkere groen van kleur was..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bekijk deze YouTube-video
Goed gaan hierop nu. Ondertussen opladen voor een nieuw potje tafelvoetbal straks
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
natuurlijk. het is leuk dat je updates stuurt over je tripquote:
Ben behang aan het uitzoeken, lastig hoor, weet niet wat voor kleurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vraag het even aan die lul de behangerquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
Ben behang aan het uitzoeken, lastig hoor, weet niet wat voor kleur![]()
![]()
Nee, want je bent er nog vaker dan wanneeer je geen vakantie hebtquote:
AAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
Zo. Dat lucht op. Nu weer verder werken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Opwindend Stevenquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:17 schreef StevenHyde het volgende:
@:KoningWouter Ik heb ook 2 pakken gekocht. Om helemaal synchroon te zijnzit even bij de kapper maar ik heb straks tijd
Forum Opties Forumhop: Hop naar: