abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217352910
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn harde werk van vandaag.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Na ons tuinwerk kan ik geen grap over bakken vol met zaad meer horen :')
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:33:56 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217352914
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een hout en wat een gepuzzel lijkt me dat @:Jflip en flink wat werk verzet @ lucky_strike
Krijgen jullie, ooit eens, ook een echte kas?

Kat op schoot, Elin tegenwoordig alleen maar, of, zoals nu, dicht tegen me aan op de bank. Dat ook in de bloedhitte in de zon op t balkon. Iets minder fijn.
Ze komt wel op de slaapkamer en ligt het liefst op mijn benen maar dat doet zo’n pijn. Dan ga ik op m’n zij liggen en gaat zij op m’n heup. ‘S morgens ligt ze meestal naast m’n hoofd.
Valt op zich mee hoor met de puzzel van het hout. Dat wijst zichzelf wel. Dat zaaien is een grotere puzzel eigenlijk.

Ik dacht net nog aan je Kaat. We keken net sportklimmen waarbij ze 147 meter omhoog klimmen op eens stuwdam. En er werd niet alleen van beneden naar boven gefilmd 8-)

Ik heb een kat tegen mijn scheen en een kat bij me op het kussen op de leuning liggen. Het is een groot kussen dus Jans en ik passen daar best samen op. Piep mag op bed slapen, Hans niet. Die spint als een flinke buitenboordmotor en is een wiebelkont. Zodra J uit bed gaat, mag ze naar boven. Ik ben wat toleranter :7 Er wordt elke ochtend eerst met mijn hand gespeeld en daarna vallen we samen in slaap.
Spoilers!
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:34:03 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217352917
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Niet alle zaad moet even diep he ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:35:11 #129
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217352931
Ik las laatst de Tina bij de huisarts. Jeugdsentiment O+

En daarin vond ik nog jeugdiger sentiment! Check de nieuwe naam.

Spoilers!
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:35:45 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217352935
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
:')
Spoilers!
  zaterdag 12 april 2025 @ 22:37:24 #131
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217352948
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:')
*)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 12 april 2025 @ 23:23:40 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217353174
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha! Werkend!

Franse image host met mogelijkheid tot permanent en tijdelijk hosten.
Een foto hosten op een Amerikaans platform kost hun toch willen maar geld als je het zoals hier embed.

Ik zou zeggen, uploaden maar, die 70 megapixel TIF bestanden >:)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217353253
quote:

[ afbeelding ]
Wat was er verkeerd aan Jan Jans en de kinderen :o
pi_217353968
Niets. Dit is een spin-off voor de Tina dus staan de kinderen centraal. J, J & de k bestaat nog gewoon in de Libelle en gebundeld als stripboek. Blijkbaar zijn ze bij nummer 74 inmiddels. Ik ben geloof ik rond 25 opgehouden met lezen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 07:42:40 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217353997
quote:

[ afbeelding ]
Die DDZ motorwagen hebben ze wel erg nauwkeurig nagetekend.
pi_217354009
Mogge :)

Ik las enige tijd geleden een J,J&dK-album, wachtende op mijn pizza. Dat was een liefdeloos samengeprakt geheel. In stripje 5 was er een personage opeens aanwezig en werd bekend verondersteld, in stripje 15 kwam die persoon voor het eerst in het leven van JJ&dK. En meer van dat soort chronologiefouten.

Sowieso was het vanaf het moment dat het van Kruis naar de studio ging de echte liefde kwijt. Er is toch geen strip die ik ken die dat overleeft met behoud van de waarde van de verhalen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 07:46:01 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217354014
De EuroCity Praag-Hamburg die ons naar Berlijn zou brengen rijdt niet verder dan Dresden :(

Even zien hoe we terug gaan reizen. Voor mij nu meest makkelijke is Dresden naar Leipzig, van daar in een keer door naar Leer.

Betekent wel dat we niet meer gezamenlijk in Hannover kunnen eten. We gaan het zien.
pi_217354210
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 07:46 schreef derLudolf het volgende:
De EuroCity Praag-Hamburg die ons naar Berlijn zou brengen rijdt niet verder dan Dresden :(

Even zien hoe we terug gaan reizen. Voor mij nu meest makkelijke is Dresden naar Leipzig, van daar in een keer door naar Leer.

Betekent wel dat we niet meer gezamenlijk in Hannover kunnen eten. We gaan het zien.
Op reis met hindernissen. 8)7 Komt vast goed.

Doet mij denken aan @Jägertrut die met het gezin twee weken door 4/5 landen reisde mét de trein en 5 minuten vertraging.

Vannacht even gefunshopt. Er was nog één exemplaar in de webshop voor bijna de helft minder dan elders.
Liet mij niet ‘gek’ maken en wilde bij daglicht bestellen. Niet meer te vinden😢
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 13 april 2025 @ 08:55:09 #139
217702 Lonaa
Honger!
pi_217354308
Goedemorgen deze zondagmorgen. Na de topdag van gisteren vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het heeft hier vannacht wat gedruppeld en ik heb 3 dagen geleden toch de tuin gesproeid dus ik denk dat alles gaat ontploffen buiten.

Ik ben vandaag vrij maar het wordt een rustige dag. Heb een blessure die er nu een week zit en waar niet echt verbetering in zit. Ain't nobody got time fo' that.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_217354349
Goedemorgen c_/
Vannacht om 2u thuis gekomen van een erg gezellig bierfestival. Nu douchen en dan weer door naar de volgende. Gelukkig iets dichterbij huis. Alleen nog hopen op redelijk mooi weer.
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 09:39:46 #141
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217354540
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 08:40 schreef AnneX het volgende:

[..]
Op reis met hindernissen. 8)7 Komt vast goed.
2u wachten in Dresden, IC naar Hannover. In Hannover weer de oorspronkelijke IC140 richting Amsterdam. Alleen de anderhalf uur tijd in Hannover verspelen we daardoor.
  zondag 13 april 2025 @ 09:57:33 #142
63722 z80
I fink you freaky
pi_217354630
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 23:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een foto hosten op een Amerikaans platform kost hun toch willen maar geld als je het zoals hier embed.

Ik zou zeggen, uploaden maar, die 70 megapixel TIF bestanden >:)
Voor een foto, zonder metadata, op een openbaar forum maakt het niets uit waar deze op een server staat.
Alles en iedereen kan er al bij. De mogelijkheid om de foto automatisch na x tijd te laten verdwijnen, of zelf te kunnen verwijderen zou een plus punt kunnen zijn. Maar waarom? alle zoek machines van de wereld hebben al een copy. En AI heeft de foto ook al in bezit genomen.

Voor privé foto's is het wel opletten waar deze terecht komen. En wie of wat er bij kan. In de USA zeer waarschijnlijk alle opsporingsdiensten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 13 april 2025 @ 09:59:10 #143
63722 z80
I fink you freaky
pi_217354642
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 07:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Die DDZ motorwagen hebben ze wel erg nauwkeurig nagetekend.
Alles is een stuk netter getekend. Ik kan JJ en de kinderen meer hoekig. Incl de rode jeweetwel kater.
  zondag 13 april 2025 @ 10:04:12 #144
63722 z80
I fink you freaky
pi_217354671
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2025 08:55 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen deze zondagmorgen. Na de topdag van gisteren vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het heeft hier vannacht wat gedruppeld en ik heb 3 dagen geleden toch de tuin gesproeid dus ik denk dat alles gaat ontploffen buiten.

Ik ben vandaag vrij maar het wordt een rustige dag. Heb een blessure die er nu een week zit en waar niet echt verbetering in zit. Ain't nobody got time fo' that.
Hier is de stoep nat. En de perenboom is in 1 nacht van kalle takken met wat bloesem naar groen gegaan, de andere peer was al een paar dagen compleet wit. En de appelboom is ineens roze. Alleen het onkruid en gras zal ook wel een sprint gaan trekken.
  zondag 13 april 2025 @ 10:40:43 #145
217702 Lonaa
Honger!
pi_217354871
Ik heb gisteren 2 emmers onkruid uit de tuin getrokken dus die kan al niet meer ontploffen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_217354950
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 09:57 schreef z80 het volgende:

[..]
Voor een foto, zonder metadata, op een openbaar forum maakt het niets uit waar deze op een server staat.
Alles en iedereen kan er al bij. De mogelijkheid om de foto automatisch na x tijd te laten verdwijnen, of zelf te kunnen verwijderen zou een plus punt kunnen zijn. Maar waarom? alle zoek machines van de wereld hebben al een copy. En AI heeft de foto ook al in bezit genomen.

Voor privé foto's is het wel opletten waar deze terecht komen. En wie of wat er bij kan. In de USA zeer waarschijnlijk alle opsporingsdiensten.
Dat vermoedde ik al als simpele gebruiker. Tis maar goed dat ik never nooit meer in de US beland.
En anders een ‘schone’ tel meeneem.

Onlangs geleerd, dat de iPhone een zg. privé functie heeft om te googlen.
Als ik dan imgbb daarin open en c/p naar fok bijv. ook in de privé modus…

Haha dream on. Werkt vast ook niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door AnneX op 13-04-2025 11:05:35 ]
  zondag 13 april 2025 @ 11:04:12 #147
63722 z80
I fink you freaky
pi_217355018
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 10:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat vermoedde ik al als simpele gebruiker. Tis maar goed dat ik never nooit meer in de US beland.
Dat altijd doen die kant op.
border control USA mag tot 100 airmiles, 115 miles, je gegevensdragers doorzoeken alsof je het land net binnenkomt. Dus zonder gerechtelijk bevel en enige vorm van privacy.
Iets dat aan de andere kant van de wereld, waar de USA zo op tegen is, niet mag.
Oogkleppen op en doorlopen graag.
pi_217355021
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 10:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Was al niet van plan, maar las dit vanochtend bij Kirsten Verdel
“– Een man die al zeven jaar in de VS woont, wordt na een twee dagen durend bezoek aan Australië voor een herdenkingsmoment van zijn overleden zus 30 uur vastgehouden zonder toegang tot een telefoon. Zijn visum wordt geannuleerd en hij wordt gedeporteerd met een vijfjarig inreisverbod. De verklaring die hij naar eigen zeggen van officials krijgt is: “Trump is back in town, we doen het nu zoals we het altijd hadden moeten doen.’”
We have far more in common than that which devides us..
pi_217355053
Oh dat was dag 81, dacht ik.
Inmiddels dag 84 met een bak ellende voor de US, en de wereldeconomie.
Dit duurt nog 100 jaar om recht te breien.
  zondag 13 april 2025 @ 11:13:59 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217355098
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 09:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Het gaat mij er niet om dat iedereen erbij kan. Het gaat me er om dat al die data belastend is voor het milieu als alles maar eeuwig bewaard wordt.

En inderdaad, de opsporingsdiensten kunnen altijd bij de data die in de VS gestald is. Daar wens ik niet direct aan mee te werken. Wij zijn hier al een paar jaar bezig om zo veel mogelijk te verplaatsen maar dat is lastig als partner van Microsoft :')
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')