Ik weet dat m'n oom bij de gemeente eens een hoop gezeik heeft gehad. Jongens die onder hem vielen hadden tijdens opruimen van stormschade wat dikke stukken tak laten liggen, had een bewoner om gevraagd. Die had ze toen tijdens de koffie wat saucijzenbroodjes of gevulde koeken gegeven. "Ja omkoping blablabla"quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij komt het gewoon kopen. En ik weet niet hoe de regels hier zijn, maar mijn wederhelft mocht in nl geschenken tot 25 euro aannemen. Zo duur is mijn brood sowieso niet
Bij ons soms een bloemetje, soms wat baklava en heel vaak een brede glimlach: hand op het hart en een knikquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:23 schreef Blues het volgende:
Op mijn poli blijft t bij merci, gebakjes, drop en lieve kaartjes van patiënten.
Dat laatste doet mij (en jou ongetwijfeld ook) het meest, net als gewoon een beetje een vriendelijk weerwoord.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij ons soms een bloemetje, soms wat baklava en heel vaak een brede glimlach: hand op het hart en een knik
Jazeker, en ook een zwaai “Hi miss VWN” wanneer je ergens fietst, of iemand die een rek aan de kan zet zodat je je fiets neer kan zetten, of 6-7 mannen die zwaaien wanneer je naar huis fietstquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat laatste doet mij (en jou ongetwijfeld ook) het meest, net als gewoon een beetje een vriendelijk weerwoord.
Worteltjestaart is wel heel lekker.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:33 schreef junkiesietze het volgende:
smaakt carrotcake naar wortels?
das toch helemaal niet lekker?
smaakt dat naar wortels?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Worteltjestaart is wel heel lekker.
Beantwoordt dat je vraag?
Niet echt! 🥕🍰quote:
Ook als je niet van wortel houdt smaakt het denk ik prima! Héérlijk, carrotcakequote:Op vrijdag 11 april 2025 16:22 schreef Phaidra het volgende:
Carrot cake met kaneel en een goede laag glazuur. Als je echt niet van wortel houdt, zou ik er niet voor kiezen, maar persoonlijk vind ik het niet naar wortel smaken.
Ik zag net een voorstelling in de Schouwburg over de Efteling. Wilde het je sturen maar toen zag ik dat het voor 7+ was. Nou zijn jullie dat wel maar denk niet dat jullie de doelgroep zijnquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:59 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen naar boek- en bierproeverij in het Star Wars thema. Een van de bieren is een biertje van ons, ben benieuwd hoe iedereen er op reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |