Zolang ze dan maar dood blijvenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eindelijk een logische verklaring voor de dode muggen op mijn vensterbank
Ik zet altijd de afzuiger aan zodat er continu frissere lucht van buiten wordt aangezogen. Mijn slaapkamerraam is het enige raam dat niet helemaal dicht zit, dus daar is wel een behoorlijke luchtstroom.
Die muggen zijn gewoon te dicht bij de opening gekomen en zijn als het ware opgezogen door het raam, iets waar ze niet zo goed tegen kunnen
ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangen. Die verwacht ik uiteraard wel met je vrije weekend.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eindelijk een logische verklaring voor de dode muggen op mijn vensterbank
Ik zet altijd de afzuiger aan zodat er continu frissere lucht van buiten wordt aangezogen. Mijn slaapkamerraam is het enige raam dat niet helemaal dicht zit, dus daar is wel een behoorlijke luchtstroom.
Die muggen zijn gewoon te dicht bij de opening gekomen en zijn als het ware opgezogen door het raam, iets waar ze niet zo goed tegen kunnen
quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangen. Die verwacht ik uiteraard wel met je vrije weekend.
quote:
Daar zorg ik wel voorquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang ze dan maar dood blijven
Ik wist wel dat je een excuus zou hebben.quote:
Loopt altijd uit.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:27 schreef mschol het volgende:
slechte zet geweest deze prikpost, 3 wachtende voor me en om 10:30 is mijn afspraak
Ik voelde me aangetrokken door het duinrollen, dat was het verkooppunt.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een excuus zou hebben.
Maar ik ben er ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voelde me aangetrokken door het duinrollen, dat was het verkooppunt.
Maar ik ga nog heel even denken of ik het wel durf en of het dat teringeind rijden een paar dagen voor ik een teringeind moet reizen waard vind
Ik ben helaas verhinderdquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangen. Die verwacht ik uiteraard wel met je vrije weekend.
Gaat meestal toch heel snel?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:27 schreef mschol het volgende:
slechte zet geweest deze prikpost, 3 wachtende voor me en om 10:30 is mijn afspraak
Waar in de stad ergens?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op de eventuele nieuwe woonplek geweest. 9 hoogniet heel groot, maar groot genoeg voor 1 persoon
Ik heb 2 weken bedenktijd
Mooi uitzicht dusquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op de eventuele nieuwe woonplek geweest. 9 hoogniet heel groot, maar groot genoeg voor 1 persoon
Hoe is je gevoel?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Teams heeft wel heel vaak kuren.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh mijn Teams heeft zichzelf afgesloten en wil nu niet meer opstarten.
Het heeft eindelijk door wat een troep het eigenlijk is en heeft zichzelf uit z'n lijden verlost.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh mijn Teams heeft zichzelf afgesloten en wil nu niet meer opstarten.
Zie het teringeind rijden als een oefening voor het teringeind reizenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voelde me aangetrokken door het duinrollen, dat was het verkooppunt.
Maar ik ga nog heel even denken of ik het wel durf en of het dat teringeind rijden een paar dagen voor ik een teringeind moet reizen waard vind
9 hoogquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Helaas staat daar tegenwoordig wel alles opgeslagen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Teams heeft wel heel vaak kuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |