En wat als ik geen boeien omwil? Hoe strak? En wat als ik ze af wil?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:43 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hetzelfde zeepje waar je voorganger ook zijn reet mee heeft gewassen
Als je geen boeien om wil moet je je gewoon normaal gedragen.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:56 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
En wat als ik geen boeien omwil? Hoe strak? En wat als ik ze af wil?
Vraag eerst naar een/je advocaat die heeft alle antwoorden beroep je tot die tijd op je zwijgrecht.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:56 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
En wat als ik geen boeien omwil? Hoe strak? En wat als ik ze af wil?
Hoe strak zetten ze dan mijn boeien en waar houden ze me vast als ze me naar hen dienstauto afvoeren?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als je geen boeien om wil moet je je gewoon normaal gedragen.
Strak.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:00 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Hoe strak zetten ze dan mijn boeien en waar houden ze me vast als ze me naar hen dienstauto afvoeren?
En moet ik dan armen spreiden of handen op het hoofd met het boeien?quote:
Probeer het uit zou ik zeggen, dan krijg je antwoord op al je vragenquote:Op donderdag 10 april 2025 20:03 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
En moet ik dan armen spreiden of handen op het hoofd met het boeien?
Hoe veel man gaan ze dat doen, en hoe?
Tja ik vraag het aan u.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:06 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen, dan krijg je antwoord op al je vragen
Dan heb je vrij weinig te vertellen. Die lui zijn getraind op mensen die niet meewerken.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:08 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Tja ik vraag het aan u.
Tja en wat als ik niet mee wil met ze?
Wat als er geen zin in heb en ik ben al gearresteerd?
Dat vind je geil? Is dit nou je fetisj? In de boeien worden geslagen enzo?quote:Op donderdag 10 april 2025 20:03 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
En moet ik dan armen spreiden of handen op het hoofd met het boeien?
Hoe veel man gaan ze dat doen, en hoe?
In deze context vind ik de vraag met hoeveel man ze dat gaan doen wel heel mooiquote:Op donderdag 10 april 2025 20:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat vind je geil? Is dit nou je fetisj? In de boeien worden geslagen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |