Ik begon al voor een ban te vrezen, maar mijn posts staan gewoon in het andere topicquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:13 schreef Het_Bokje het volgende:
Jezus wat een kutdubbeltopic zeg
ONZ / In de boeien politie
Meestal Volkswagen of Mercedes.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Ik zal het niet meemaken, maar ben wel benieuwd, hoe strak m'n boeien dan om gaan en waar houden ze me vast met het afvoeren?
Boeien en waar ze je vast houden. is dit een sm fantasie?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Ik zal het niet meemaken, maar ben wel benieuwd, hoe strak m'n boeien dan om gaan en waar houden ze me vast met het afvoeren?
Waarschijnlijk strak genoeg dat je er niet uit kan en los genoeg dat je vingers ook nog wat bloed krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Daar hebben ze vast wel manieren voor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:36 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Ze krijgen me nooit in de boeien
Ik dacht acute dementie opgelopen te hebben nadat ik dacht dat mijn reactie verdwenen was.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik begon al voor een ban te vrezen, maar mijn posts staan gewoon in het andere topic
Jawel, ze krijgen je 100% zeker in de boeien. Je kunt niet winnen van de politie.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:36 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Ze krijgen me nooit in de boeien
Meestal zitten de boeien oncomfortabel strak. Maar ik heb mij een keer flink misdragen in een politiecel, toen ben ik naar een cellencomplex vervoerd. Toen hebben ze de boeien heel strak gezet. Dat deed flink pijn, mijn handen waren opgezwollen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Ze sleuren je wel mee als je niet mee wilt doen. Zo stevig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:11 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Hoe stevig houden ze me dan vast met het lopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |