Dan slaan ze je net zo lang met een gummiknuppel totdat je niet meer kan bewegen en dan pakken ze je met z'n tweeen op en gooien je in een busjequote:Op woensdag 22 januari 2025 05:31 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Wat zou de politie doen als je mee moet en je wilt niet mee? Hoe zouden ze je dan meenemen?
En al ben je geboeid, wat willen ze doen dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:06 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Hoe willen ze me dan in de boeien zetten? Hoe strak gaan ze? En waar houden ze me vast met het lopen naar het busje??
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:09 schreef leolinedance het volgende:
Dit komt mij bekend voor. Straks dat plaatje weer van die gast in zijn boxer en 'waar zouden jullie mij dan raken??11?'
Ze overmeesteren je, je kunt niet winnen van de politie.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:06 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Hoe willen ze me dan in de boeien zetten? Hoe strak gaan ze? En waar houden ze me vast met het lopen naar het busje??
Was toch een ajax shirt en een te strak wijvenbroekje waar z'n kleine vogeltje in te zien is?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:09 schreef leolinedance het volgende:
Dit komt mij bekend voor. Straks dat plaatje weer van die gast in zijn boxer en 'waar zouden jullie mij dan raken??11?'
Oh ja dat was hetquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Was toch een ajax shirt en een te strak wijvenbroekje waar z'n kleine vogeltje in te zien is?
Nou, ze slaan je gewoon knock-out en vouwen je in het busje. Daarna word je naakt in de koude, donkere en vooral, eenzame, cel geflikkerd om bij te komen. Als je eenmaal bij bent kom je na een aantal dagen van honger lijden er achter dat ze de sleutel kwijt zijn van jouw cel en niet meer weten hoe ze je moeten voeden. Dus krijg je maar eetpapier onder de deur door geschoven. Schijten en pissen kan je wel in de stalen wc-pot die er staat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:06 schreef Gamerboy1997 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |