Maar waarom doen ze het vaak wel?quote:
ligt er aan hoe hard je tegen stribbeltquote:Op zondag 2 maart 2025 14:27 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Hoe stevig houden ze mij dan vast aan m'n arm en waar houden ze hen hand precies?
Gewoon niet mee willen lopen en proberen m'n handen uit de boeien te krijgenquote:Op zondag 2 maart 2025 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe hard je tegen stribbelt
Was me nog niet opgevallen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:13 schreef gianni61 het volgende:
Topics van deze TS hebben wel een terugkerend thema
En als je nou eens gewoon WEL zou meelopen? Dan hoef je niet eens geboeid..quote:Op zondag 2 maart 2025 14:57 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Gewoon niet mee willen lopen en proberen m'n handen uit de boeien te krijgen
Als je gearresteerd bent, heb jij even niks te willen.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:47 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Maar hen willen me mee hebben, als ik daar geen zin in heb
Hoe krijgen ze mij dan mee?
Hoezo heb ik dan niks te willen?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Als je gearresteerd bent, heb jij even niks te willen.
Wees blij dat ze niet ook nog een zak over je kop trekken.
Omdat je gearresteerd bent. Daarom.quote:
quote:
Als het nodig is (4 man sterk) bij kop en kont.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:16 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Waar houden ze mij dan vast als ze mij naar de auto brengen?
Niet gewoon aan beide bovenarmen?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Als het nodig is (4 man sterk) bij kop en kont.
Stevig genoeg om te zorgen dat je veilig en wel in die auto aan komtquote:Op zondag 2 maart 2025 16:23 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Niet gewoon aan beide bovenarmen?
En wel aan bovenarmen, hoe stevig is de greep dan?
Als ze mij vast hebben, wat kan ik dan nog?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Stevig genoeg om te zorgen dat je veilig en wel in die auto aan komt
Nee. In jouw geval niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:23 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Niet gewoon aan beide bovenarmen?
En wel aan bovenarmen, hoe stevig is de greep dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |