@Frummelie , je moet er ook niet mee in de file gaan staan of voor de stoplichten Rijen!quote:Op zondag 22 juni 2025 11:15 schreef Frummelie het volgende:
Maar jij vindt en cabrio niks Dotje.. ik vind het heerlijk dat vrije gevoel als die wind door je haar wappert haha
Alleen voor de stoplichten of file vind ik het niet geinig als het zo warm is.. dan zit je weg te fikken en dan gaat het dak weer even dicht... hi
[..]quote:
Duur wijffie Ice, maar dan heb je ook wat natuurlijkquote:Op zondag 22 juni 2025 12:09 schreef Iceage het volgende:
[..]
[..]
Het koste me wel 39 kamelen en 5 van mijn oliebronnen
Was nog een koopje want ze is onbetaalbaar.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duur wijffie Ice, maar dan heb je ook wat natuurlijk
Rij voorzichtig Ice en voor jou natuurlijk ook een fijne zondagquote:Op zondag 22 juni 2025 12:12 schreef Iceage het volgende:
[..]
Was nog een koopje want ze is onbetaalbaar.
Ik ga zo richting Zwolle,
Fijne zondag verder allemaal.
Wij hebben ook een prive jet en 5 hotels, 2 kastelen en een aantal landgoederenquote:Op zondag 22 juni 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd saampjes dat jullie maar vele mooie ritjes in de cabrio mogen rijden
Valt mij alleen tegen dat je geen helikopters hebtquote:Op zondag 22 juni 2025 12:21 schreef Iceage het volgende:
[..]
Wij hebben ook een prive jet en 5 hotels, 2 kastelen en een aantal landgoederen
Die vergat ik te noemen.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mij alleen tegen dat je geen helikopters hebt
Idd gezellie... jeetje wat lief gezegd, dankjewel...🤗quote:Op zondag 22 juni 2025 12:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
@:Frummelie , je moet er ook niet mee in de file gaan staan of voor de stoplichten Rijen!
En altijd gezellig en waardevol met jou te appen en ik waardeer ook je steun die ik zo af en toe best nodig heb.
Fijne zondag!
En zo is dat Dotje...quote:Op zondag 22 juni 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duur wijffie Ice, maar dan heb je ook wat natuurlijk
quote:Op zondag 22 juni 2025 12:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het koste me wel 39 kamelen en 5 van mijn oliebronnen
Nou zeg ik zit hier helemaal te blozen gekkie... lief dank je..quote:Op zondag 22 juni 2025 12:12 schreef Iceage het volgende:
[..]
Veel plezier, fijne zondag...quote:Op zondag 22 juni 2025 12:12 schreef Iceage het volgende:
[..]
Is goed Frummie, fijn je weer even gesproken te hebben. Tot snelquote:Op zondag 22 juni 2025 12:32 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke, fijne dag... ik ga even met m'n was aan de gang... hopelijk tot snellie...🤗
Ja was gezellie... thnx..quote:Op zondag 22 juni 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is goed Frummie, fijn je weer even gesproken te hebben. Tot snel![]()
Jij ook een hele fijne dag
quote:Op zondag 22 juni 2025 12:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja was gezellie... thnx..![]()
Komt goed hoor... kom misschien morgenvroeg effe een theetje drinken gezellie...
Niet z o schreeuwen, je maakt mij wakkerquote:Op maandag 23 juni 2025 05:33 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke WAKKER WORDEN... EFFE LEKKER ROEPTOETEREN..
Ja ook wat betere temperaturenquote:Op maandag 23 juni 2025 05:35 schreef Frummelie het volgende:
Gelukkig hier een bewolkte dag met af en toe wat regen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |