Ik zit juist met dit weer in huis, ik waag mij niet buiten met deze temperaturenquote:Op zondag 22 juni 2025 11:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat als het straks weer kouder gaat worden dat ik dan ook fok weer opzoek.. omdat je dan toch weer meer in huis zit..
Nee, vind het niets, je haren zitten daarna ook altijd giga in de knoopquote:Op zondag 22 juni 2025 11:15 schreef Frummelie het volgende:
Maar jij vindt en cabrio niks Dotje.. ik vind het heerlijk dat vrije gevoel als die wind door je haar wappert haha
Alleen voor de stoplichten of file vind ik het niet geinig als het zo warm is.. dan zit je weg te fikken en dan gaat het dak weer even dicht... hi
Met deze erge hitte zit ik ook het liefst binnen...🥵quote:Op zondag 22 juni 2025 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit juist met dit weer in huis, ik waag mij niet buiten met deze temperaturen
Ja in de vroege ochtend lekker alles opengooien en de koelte binnen laten om later op de dag weer een hele dag et alles dicht te zitten.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Met deze erge hitte zit ik ook het liefst binnen...🥵
Als ik m'n haar los heb dan heb ik gelijk zo'n jaren 70 kapsel alsof het vreselijk getoupeerd is... hahaquote:Op zondag 22 juni 2025 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, vind het niets, je haren zitten daarna ook altijd giga in de knoop
Ja precies.... het regent nu even... heerlijk..quote:Op zondag 22 juni 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in de vroege ochtend lekker alles opengooien en de koelte binnen laten om later op de dag weer een hele dag et alles dicht te zitten.
Ik heb lang haar dat waait voor je ogen. Ik moet het echt opbinden maar dan heb je de kleine haartjes die er niet tussen kunnen en die slaan dan in je gezicht, heel irriquote:Op zondag 22 juni 2025 11:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als ik m'n haar los heb dan heb ik gelijk zo'n jaren 70 kapsel alsof het vreselijk getoupeerd is... haha
O hier nog nietquote:Op zondag 22 juni 2025 11:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies.... het regent nu even... heerlijk..
Oooh oké, ja dat is niet fijn... ik gooi er altijd een hoge staart in en dat gaat prima.. maar ik heb halflang haar, dat scheelt ook natuurlijk...quote:Op zondag 22 juni 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb lang haar dat waait voor je ogen. Ik moet het echt opbinden maar dan heb je de kleine haartjes die er niet tussen kunnen en die slaan dan in je gezicht, heel irri
Dat schoot niet op dusquote:
We kunnen wel even wat olie op het vuur gooien en een trouwfoto plaatsenquote:Op zondag 22 juni 2025 11:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.. maar je weet hoe de tamtam kan gaan.. hi
Ja gezellie doe maar.... haha gekkie...quote:Op zondag 22 juni 2025 11:32 schreef Iceage het volgende:
[..]
We kunnen wel even wat olie op het vuur gooien en een trouwfoto plaatsen![]()
![]()
Gefeliciteerd saampjes dat jullie maar vele mooie ritjes in de cabrio mogen rijdenquote:Op zondag 22 juni 2025 11:32 schreef Iceage het volgende:
[..]
We kunnen wel even wat olie op het vuur gooien en een trouwfoto plaatsen![]()
![]()
Haha gekkiequote:Op zondag 22 juni 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd saampjes dat jullie maar vele mooie ritjes in de cabrio mogen rijden
Wel jammer dat ik geen bruidsmeisje mocht zijnquote:
Ja joh, het ging allemaal zo snel Ice heeft me gewoon naar het altaar gesleept...quote:Op zondag 22 juni 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik geen bruidsmeisje mocht zijn
Ben jij zo makkelijk over te halen danquote:Op zondag 22 juni 2025 11:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja joh, het ging allemaal zo snel Ice heeft me gewoon naar het altaar gesleept...
Softy 🥰🥰🥰🥰🥰quote:Op zondag 22 juni 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij zo makkelijk over te halen dan
Of................. Ice moet een superlekkerding zijn dat kan ook natuurlijkquote:
Ik heb geen idee, ik heb hem nog nooit gezien hihi...quote:Op zondag 22 juni 2025 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of................. Ice moet een superlekkerding zijn dat kan ook natuurlijk
quote:Op zondag 22 juni 2025 12:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb hem nog nooit gezien hihi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |