Vorig jaar in de winter heb ik ook al gezegd dat het beleid nergens op slaat dat je Vertessen laat gaan zonder vervanger bijvoorbeeld. Dat is uiteindelijk nog goed afgelopen. Dus jouw post slaat, zoals gewoonlijk, weer eens nergens op.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit een heel belangrijk ding voor je, maar waar wil je dan precies gelijk in hebben? In het feit dat je 1 jaar in een hol leeft om vervolgens naar buiten te komen en te schreeuwen 'ik zei het toch'?
En dan loop je te zeuren op het huidige beleid maar ondertussen word je ook een beetje zenuwachtig bij de gedachte dat er dan toch een aantal spelers vertrekken? Wat is nou je standpunt precies? Moeten er spelers weg of juist niet?
Mwah, niet alles inderdaad, maar wel een hoop. Uiteindelijk zijn ook Bosz en de speler debet aan hoe dit seizoen verloopt, maar er zaten gewoon teveel gaten en (wellicht) ontevreden spelers in deze selectie waardoor de selectie niet klopt. Je kunt Bosz ook niet verwijten dat Earnie en co met koekenbakkers als Karsdorp, Perez, Malacia etc. aan komen zetten waardoor hij weer op jeugdspelers of spelers uit positie terug moet vallen imo. Hij had best meer kunnen doen tactisch gezien, dat wel.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan Earnie en Marcel niet alles verwijten, maar zoveel aflopende contracten en het aantrekken van geblesseerde spelers of spelers die net uit een blessure komen wel, dat is iets teveel gokken.
Ja je kunt wel heel hard met je vinger wijzen maar het leggen van verbanden gaat je nog niet zo goed af hé. Vertessen ging weg, jij zei dat ze daar iets hebben laten liggen om vervolgens te concluderen dat 'dat uiteindelijk wel goed ging'. En nu gebruik je dat als punt om aan te tonen dat mijn stelling nergens op slaatquote:Op donderdag 10 april 2025 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vorig jaar in de winter heb ik ook al gezegd dat het beleid nergens op slaat dat je Vertessen laat gaan zonder vervanger bijvoorbeeld. Dat is uiteindelijk nog goed afgelopen. Dus jouw post slaat, zoals gewoonlijk, weer eens nergens op.
Er moeten spelers weg, maar niet alle spelers die een transferverzoek, aflopend contract of kort contract hebben. Het lijkt mij allemaal geen hogere wiskunde, maar wellicht is een cursus begrijpend lezen iets voor je.
Wederom quatsch. Perez was natuurlijk een noodgreep, die geef ik je. Maar Karsdorp en Malacia waren op voorhand gewoon prima logische keuzes, dat het niet uitpakt is wat anders. Maar noem mij is een club waar wél alle transfers goed uitpakken? Ajax heeft er vorig seizoen nog 14 gedaan die niet geslaagd zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, niet alles inderdaad, maar wel een hoop. Uiteindelijk zijn ook Bosz en de speler debet aan hoe dit seizoen verloopt, maar er zaten gewoon teveel gaten en (wellicht) ontevreden spelers in deze selectie waardoor de selectie niet klopt. Je kunt Bosz ook niet verwijten dat Earnie en co met koekenbakkers als Karsdorp, Perez, Malacia etc. aan komen zetten waardoor hij weer op jeugdspelers of spelers uit positie terug moet vallen imo. Hij had best meer kunnen doen tactisch gezien, dat wel.
Natuurlijk heb je hier gelijk in. Maar wat moet een technische staf dan doen voordat ze hier als incompetent beschouwd worden? In anderhalf jaar hebben ze geen 1 goede transfer weten te realiseren buiten Perisic die zichzelf aanbood, is er kneiterveel toekomstig transfergeld geld verdampt en hebben we een, aan het begin van het seizoen, nagenoeg zeker kampioenschap weten te verspelen omdat er geen vervangers waren voor meerdere posities.quote:Op vrijdag 11 april 2025 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Conclusie: Soms slaat het positieve iets te hard door en soms slaat het negatieve iets te hard door en als het goed gaat wordt het positieve meer in het gelijk gesteld en als het minder gaat het negatieve.
De noodgreep Perez moet gedaan worden omdat Ernie z'n zaakjes niet op orde had. Pepi valt weg. Dan moet je weten wie je kunt halen. En niet weken nadat het toch niet lukte om een reserve van FCU te huren, een bejaarde Spaanse spits, die eerst eigenlijk niet wilde, halen, omdat er verder niemand beschikbaar is, die fit is en niet verwikkeld is in een of andere strafzaak.quote:Op vrijdag 11 april 2025 08:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wederom quatsch. Perez was natuurlijk een noodgreep, die geef ik je. Maar Karsdorp en Malacia waren op voorhand gewoon prima logische keuzes, dat het niet uitpakt is wat anders. Maar noem mij is een club waar wél alle transfers goed uitpakken? Ajax heeft er vorig seizoen nog 14 gedaan die niet geslaagd zijn.
Deels mee eens. Je hebt ook nog een Uneken die je in kunt laten vallen (als de Jong niet fit zou zijn) en je kunt natuurlijk ook prima (tijdelijk) spelen met Til of Saibari in de spits. Dat ze daar geen grote aankopen voor doen snap ik wel, aangezien die aankoop toch niet of nauwelijks speelt. Laat staan als Pepi weer terug is.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
De noodgreep Perez moet gedaan worden omdat Ernie z'n zaakjes niet op orde had. Pepi valt weg. Dan moet je weten wie je kunt halen. En niet weken nadat het toch niet lukte om een reserve van FCU te huren, een bejaarde Spaanse spits, die eerst eigenlijk niet wilde, halen, omdat er verder niemand beschikbaar is, die fit is en niet verwikkeld is in een of andere strafzaak.
Je belicht uiteraard weer de negatieve kantquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je hier gelijk in. Maar wat moet een technische staf dan doen voordat ze hier als incompetent beschouwd worden? In anderhalf jaar hebben ze geen 1 goede transfer weten te realiseren buiten Perisic die zichzelf aanbood, is er kneiterveel toekomstig transfergeld geld verdampt en hebben we een, aan het begin van het seizoen, nagenoeg zeker kampioenschap weten te verspelen omdat er geen vervangers waren voor meerdere posities.
Ik vind dit geen goede score, als jij als Jan Modaal zo presteert op je werk flikker je er ook gewoon uit.
Edit: en ja, sommige transfers waren op papier wellicht prima. Maar van mensen die dit werk doen, en jaren in de voetballerij meelopen, moet je beter mogen verwachten.
Uneken vind ik niet echt PSV-niveau. Verschil tussen de Jong / Pepi en Uneken is wel heel groot. Je gaat geen Pepi vinden zo snel, zeker niet als je er niet de hoofdprijs voor wilt betalen (wat terecht is)....quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Deels mee eens. Je hebt ook nog een Uneken die je in kunt laten vallen (als de Jong niet fit zou zijn) en je kunt natuurlijk ook prima (tijdelijk) spelen met Til of Saibari in de spits. Dat ze daar geen grote aankopen voor doen snap ik wel, aangezien die aankoop toch niet of nauwelijks speelt. Laat staan als Pepi weer terug is.
Is dit het account van Earnie zelf of wat?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je belicht uiteraard weer de negatieve kantJe zou ook kunnen zeggen: vorig jaar een topseizoen gedraaid. Op 1 wedstrijd na ongeslagen gebleven in de Eredvisie; Europees een mooie campagne gedraaid en veel geld verdiend. Qua entertainment waarde ook het beste PSV van de afgelopen 10 (misschien wel 15) jaar.
Dit jaar na de winterstop een slechte fase, maar we worden (denk ik) alsnog wel 2de en Europees alsnog goed gedaan.
Probeer het eens 1x in je leven zonnestraaltje van me, je kunt het!
Nee maar weinig clubs hebben op elke positie een waardige vervanger; dat geldt net zo goed voor Feyenoord en Ajax. Als je de Jong hebt met daarachter Pepi en in andere gevallen nog Til, Saibari/Uneken dan ben je alsnog aardig goed voorzien vind ik. Dus nogmaals: ik snap die keuze wel. Pepi is binnenkort weer terug en dan zit je dus met 3 spitsen die allemaal 1ste spits willen zijn (als je er 1 had gekocht).quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uneken vind ik niet echt PSV-niveau. Verschil tussen de Jong / Pepi en Uneken is wel heel groot. Je gaat geen Pepi vinden zo snel, zeker niet als je er niet de hoofdprijs voor wilt betalen (wat terecht is)....
Heeft Earnie je ook al beticht van negativisme ja?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is dit het account van Earnie zelf of wat?
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. 1 goede transferperiode uit de 4 die hij tot nu heeft gedaanquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee maar weinig clubs hebben op elke positie een waardige vervanger; dat geldt net zo goed voor Feyenoord en Ajax. Als je de Jong hebt met daarachter Pepi en in andere gevallen nog Til, Saibari/Uneken dan ben je alsnog aardig goed voorzien vind ik. Dus nogmaals: ik snap die keuze wel. Pepi is binnenkort weer terug en dan zit je dus met 3 spitsen die allemaal 1ste spits willen zijn (als je er 1 had gekocht).
[..]
Heeft Earnie je ook al beticht van negativisme ja?Je mag best kritisch zijn hoor, maar zeiken om het zeiken is zo vermoeiend. Werkelijk 0,0 credits voor alle moois wat je het afgelopen jaar hebt gezien, maar meteen vooraan staan te schreeuwen (kijk maar, ik heb toch gelijk!) als het minder gaat. Dan ben je ook geen echte hoor.
Dat klopt, maar dan moet je dus iemand halen of huren.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee maar weinig clubs hebben op elke positie een waardige vervanger; dat geldt net zo goed voor Feyenoord en Ajax. Als je de Jong hebt met daarachter Pepi en in andere gevallen nog Til, Saibari/Uneken dan ben je alsnog aardig goed voorzien vind ik. Dus nogmaals: ik snap die keuze wel. Pepi is binnenkort weer terug en dan zit je dus met 3 spitsen die allemaal 1ste spits willen zijn (als je er 1 had gekocht).
[..]
Die 1 uit 4 bepaal jij gelukkig niet; ik vind dat het een stuk beter gaat dan datquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. 1 goede transferperiode uit de 4 die hij tot nu heeft gedaanIk hoop van harte dat de echte fans een stuk kritischer zijn.
Maar wie moet je dan halen of huren? Hoeveel spitsen van het niveau top Eredivisie/onderkant Europa denk jij dat er op huurbasis 6 maanden naar Eindhoven willen komen om 2de viool te spelen achter de Jong? Ik snap de keuze wel om het op deze manier te doen hoor. Over 2 maanden is Pepi er weer bij en heb je voldoende bezetting.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan moet je dus iemand halen of huren.
Malaise is uiteraard niet op te hangen aan de blessure van Pepi.
Geen idee. Dat moet Ernie natuurlijk weten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die 1 uit 4 bepaal jij gelukkig niet; ik vind dat het een stuk beter gaat dan datWél mogen ze vanaf nu eens serieus de knip gaan trekken voor verdedigers; dat is (i.t.t. andere posities) al jaren een ondergeschoven kindje.
[..]
Maar wie moet je dan halen of huren? Hoeveel spitsen van het niveau top Eredivisie/onderkant Europa denk jij dat er op huurbasis 6 maanden naar Eindhoven willen komen om 2de viool te spelen achter de Jong? Ik snap de keuze wel om het op deze manier te doen hoor. Over 2 maanden is Pepi er weer bij en heb je voldoende bezetting.
Als er geen Amerikaan of mislukte (Nederlandse) ex-Eredivisie speler op te halen valt ergens heeft Earnie geen flauw idee meer joh.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee. Dat moet Ernie natuurlijk weten.
Ja dat jij in de aars van Ernie zit dat is wel duidelijk ja.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
[..]
Ik snap de keuze wel om het op deze manier te doen hoor. Over 2 maanden is Pepi er weer bij en heb je voldoende bezetting.
Dat is wel waar, ja.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als er geen Amerikaan of mislukte (Nederlandse) ex-Eredivisie speler op te halen valt ergens heeft Earnie geen flauw idee meer joh.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Als PSV nou écht wil doorpakken dan bellen ze vandaag nog even richting Girona voor een gesprek met Donny van de Beek. Die beste man valt daar wekelijks door de mand met zijn gekke fratsen, maar ik denk dat hij voor PSV nog wel van ontzettend toegevoegde waarde kan zijn. Die kan je voor een appel en een ei halen denk ik.
Ik vind dat hij doorgaans prima werk levertquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja dat jij in de aars van Ernie zit dat is wel duidelijk ja.
Nare Tillman inderdaad. Matige spelerquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als er geen Amerikaan of mislukte (Nederlandse) ex-Eredivisie speler op te halen valt ergens heeft Earnie geen flauw idee meer joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |