Ruwweg dezelfde periode, maar Texaans ipv Brits.quote:
Na Beth Gibbonsquote:
Billy Coxquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:17 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Wie was dan de tweede gitarist in Jimmy James and the Blue Flames, naast Jimi Hendrix?
Helaas, dat was de bassist, in een andere band.quote:
Dat zal Spirit - Taurus zijn..., geen idee van zijn naam.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:51 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Helaas, dat was de bassist, in een andere band.
De gitarist speelde later in een andere band in het voorprogramma van Led Zepppelin, die vervolgens een nummer van hem "leenden" als intro voor een van hun nummers.
Inderdaad. Er zaten twee mensen met dezelfde voornaam in de band, daarom werd hij door Jimi aangeduid met de naam van de staat waar hij vandaan kwam achter zijn voornaam. Die naam hield hij als artiestennaam.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:24 schreef Burnett het volgende:
[..]
Dat zal Spirit - Taurus zijn..., geen idee van zijn naam.
Discografie van welke band?quote:U (2000)
A (2004)
I N B L T (2006)
W A P (2009)
B! (2013)
T A (2017)
A Z (2022)
quote:
quote:Time is running out and the illusion fades away
Time is running out another day is on it's way
quote:On the fast lane of the street I'm driving
Sometimes, somewhere, I'm arriving
Every day and every night
Klinkt als Yello - The Race?quote:Op woensdag 16 april 2025 15:13 schreef iggyinthehouse het volgende:
On the fast lane of the street I'm driving
Sometimes, somewhere, I'm arriving
Every day and every night
Ach ja, nu ik de eerste opnieuw lees: dat is hem zeker!quote:
G'Race met Gerda…quote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef Blogman het volgende:
Welke band had een hitje in de jaren '80 met Manhattan?
Zeker!quote:
Die had je inderdaad helemaal goedquote:Op woensdag 16 april 2025 20:09 schreef Blogman het volgende:
[..]
Ach ja, nu ik de eerste opnieuw lees: dat is hem zeker!
Klinkt als een nummer van RHCPquote:Op donderdag 17 april 2025 08:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Grmbl, ken wel gitarist van Spirit, op bijna dezelfde manier overleden als Kirsty MacColl, maar hoe heet 'ie ook weer
quote:Op donderdag 17 april 2025 08:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahja, Randy California
-edit: had die hint over de staat nog niet eens gelezen, maar weet ook niet of ik er dan eerder opgekomen was dan met deze hint
Sorry, dacht dat dit basiskennis wasquote:Op donderdag 17 april 2025 08:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahja, Randy California
-edit: had die hint over de staat nog niet eens gelezen, maar weet ook niet of ik er dan eerder opgekomen was dan met deze hint
En dit lijkt me Manhattan Transfer?quote:
Sjanson Damoe-hoer, ratatatata...quote:Op donderdag 17 april 2025 11:11 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
En dit lijkt me Manhattan Transfer?
Wat van wie?quote:You need a Yen to make a Mark
quote:
Welke band isquote:Richard G. "Dik" Evans (born 1957) is a British-Irish musician. He is a co-founder and guitarist of the band, and a co-founder and early guitarist of the band that later became U2. He is the older brother of U2 guitarist the Edge.
Die zocht ik.quote:
Ik uiteraard ook, maar ik had de vraag verkeerd gelezen en dacht naar de voorlopers van U2 gevraagd werd…quote:
Opgezocht en volgen mij is dat correct. Dus wat mij betreft mag je je zelf het punt toekennen en de volgende vraag stellen.quote:
Stand:quote:
quote:The naked backpacker onhad her arse slapped with a black sticker on what few later pressings there were; as awful in its extra-sexist way as Scorpions' horrible Virgin Killer, it helped flat-line
's career for a good few years.
Zekers.quote:Op zaterdag 19 april 2025 02:06 schreef Burnett het volgende:
Roger Waters - The Pros And Cons Of Hitchhiking 5:01 AM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |