Wauwquote:Op woensdag 30 april 2025 19:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het is nog erger, want er heeft een reverse stocksplit plaatsgevonden. Op het hoogtepunt heeft het aandeel op ¤150,- gestaan.
ja ik denk als het remote werken blijft of humanoid productie op gang komt dan gaat men toch echt ergens anders wonen, zo pretje is het niet in de stad wonen in zo een klein rothokkie,quote:Op donderdag 24 april 2025 19:06 schreef Drass het volgende:
Zag wat staatjes voorbij komen dat prijzen van appartementen in de us ( 30 grote steden ) al behoorlijk aan het zakken zijn.
En zijn afscheid aangekondigdquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:32 schreef eenjongen... het volgende:
https://www.cnbc.com/brklive/
Livestream van aandeelhouders vergadering Berkshire. Die ouwe doet het toch nog maar, kan je alleen maar respect voor hebben. Heeft zojuist Trump nog wat advies gegeven, zonder hem bij naam te noemen
Helaas, maar logisch. Was toen inmiddels wel gestopt met kijken overigensquote:
Het spreken leek hem veel energie te kosten. Ik kon het eerlijk gezegd niet aanhoren en heb de stream uitgezet. Cognitief leek hij nog voldoende scherp. Mogelijk kan hij als chairman of the board verder of als adviseur. Berkshire moet misschien wel oppassen dat Buffett de nieuwe CEO niet overschaduwt in welke rol dan ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:50 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Helaas, maar logisch. Was toen inmiddels wel gestopt met kijken overigens![]()
Maar ik vond hem ook wel echt ouder/slechter overkomen dan normaal.
Echt een black swan is het nu niet bepaald te noemen, dus ik verwacht niet veel. Maar ik verwacht(te) wel meer andere dingen van Amerikanen en Amerikaanse beurzen.quote:Op zondag 4 mei 2025 08:31 schreef jaco het volgende:
[..]
Het spreken leek hem veel energie te kosten. Ik kon het eerlijk gezegd niet aanhoren en heb de stream uitgezet. Cognitief leek hij nog voldoende scherp. Mogelijk kan hij als chairman of the board verder of als adviseur. Berkshire moet misschien wel oppassen dat Buffett de nieuwe CEO niet overschaduwt in welke rol dan ook.
Ik ben benieuwd in hoeverre de beurskoers hier op gaat reageren morgen.
-6, aardig bijkoop momentje.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Echt een black swan is het nu niet bepaald te noemen, dus ik verwacht niet veel. Maar ik verwacht(te) wel meer andere dingen van Amerikanen en Amerikaanse beurzen.
Ja, maar ik had bijna het idee dat het soms aan die snoepjes lag. Leek wel een soort toffees dat ie aan het eten was.quote:Op zondag 4 mei 2025 08:31 schreef jaco het volgende:
[..]
Het spreken leek hem veel energie te kosten. Ik kon het eerlijk gezegd niet aanhoren en heb de stream uitgezet. Cognitief leek hij nog voldoende scherp. Mogelijk kan hij als chairman of the board verder of als adviseur. Berkshire moet misschien wel oppassen dat Buffett de nieuwe CEO niet overschaduwt in welke rol dan ook.
Ik ben benieuwd in hoeverre de beurskoers hier op gaat reageren morgen.
Uitgeschoten met de Kukident misschien.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, maar ik had bijna het idee dat het soms aan die snoepjes lag. Leek wel een soort toffees dat ie aan het eten was.
Shell is dan wel één van de weinige Nederlandse, nou ja: nu Britse, bedrijven die grote overnames succesvol hebben uitgevoerd. Maar goed, of olie staat weer onder de 40 binnenkort, ik heb echt geen idee van wat er te gebeuren staat, dus ik doe maar niets. Ik heb nog één aandeel (Newriver, REIT) en daar houd ik het voorlopig bij in de aandelenmarkt.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:12 schreef JimmyJames het volgende:
BP weer in het vizier van Shell voor een overname. Doen jullie daar iets mee? Mocht het er niet van komen, wil je dan BP in bezit hebben ? Op het eerste oog lijkt het nog goedkoper dan shell?
Heb je er een turbo short op? Was je niet geneigd deels winst te nemen toen ze op -40% stonden YTD?quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:10 schreef LXIV het volgende:
Tesla krijgt echt het ene slechte nieuwsbericht na het andere. Het houd niet op. Maar de koers trekt zich er niks van aan en stijgt vrolijk verder. Hoe irritant als je short zit!!
Het loopt wel in de pas met bitcoin. Ook zo’n asset die zich niks van fundamentals aantrekt en doet wat het zelf zin in heeft.
Paar keer winst genomen en doorgerold naar hogere leveragequote:Op zondag 11 mei 2025 08:55 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Heb je er een turbo short op? Was je niet geneigd deels winst te nemen toen ze op -40% stonden YTD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |