Die zit lekker aan z'n literflessen coca cola te slurpen á 1 euro de fles. Jumbogoden.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
@:KingRoland laat de fipo aan een ander vandaag
Jumbo is meestal prijzig, Dirkgodenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Die zit lekker aan z'n literflessen coca cola te slurpen á 1 euro de fles. Jumbogoden.
Hopelijk een vinale Azzenal - Inter dan maarquote:Op woensdag 9 april 2025 22:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Verontrustende ontwikkelingen. Alleen de goden van Inter kunnen ons voor de absolute hel behoeden.
Het treurige is dat er best wel een kans is dat ze een treble kunnen pakken.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jammer dat het frauduleuze FC Barcelona weer een CL-ronde gaat overleven.
Een finale tussen PSG en FC Barcelona zou de hel zijn. Sportswashing, juichaapjes en nul kritische noten.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het treurige is dat er best wel een kans is dat ze een treble kunnen pakken.
De natte droom van de UEFA.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een finale tussen PSG en FC Barcelona zou de hel zijn. Sportswashing, juichaapjes en nul kritische noten.
Kunnen we mooi overslaan. Tegen die tijd kun je beter 's avonds op een terras gaan zitten.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een finale tussen PSG en FC Barcelona zou de hel zijn. Sportswashing, juichaapjes en nul kritische noten.
De hoge heren met geld hebben even nodig gehad om erachter te komen dat sportswashing alleen werkt als je werkelijk een coherent geheel bouwt. Maar dan heb je ook wat. Zo min mogelijk frictie voor de cola-en-chips-hooligans die hangen in de leunstoel.quote:
En toch weer een vrije zaterdagavondquote:Op woensdag 9 april 2025 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2025 22:40 schreef hhh38 het volgende:
Mensen kunnen Barça haten wat ze willen, ik geniet van het heerlijke voetbal wat ze spelen.Leuk maar voor de wedstrijd volgende week zal het leuk zijn als bvb scoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen kunnen Barça haten wat ze willen, ik geniet van het heerlijke voetbal wat ze spelen.Ik gun het de clubleiding echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zal het doorgeven.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:53 schreef Coco het volgende:
Wij felicteren @:Tarado met de juiste voorspelling van PSG - Villa.
Mensen kunnen Barça haten wat ze willen, ik geniet van het heerlijke voetbal wat ze spelen.Als voetballiefhebber kun je alleen maar genieten van dit PSG en Barcelona. Prachtige spelers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl als Guirassy zijn kansen benut het zomaar 4-3 had kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
Het Nederlandse volk zal en moet genieten van het altijd vervelende kut Barca.
quote:Op donderdag 10 april 2025 13:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Terwijl als Guirassy zijn kansen benut het zomaar 4-3 had kunnen zijn.
Mensen kunnen Barça haten wat ze willen, ik geniet van het heerlijke voetbal wat ze spelen.Ik heb het precies andersom (lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Dit is ongeveer hetzelfde als Van Gaal met oa Rivaldo , Riquelme , Ribery en het hele NL eftal rond 2001 . Hilarisch ook dat die Jordan als voorbeeld moet gebruiken .quote:
Nu Real Madrid afscheid heeft genomen van Kroos, en straks ook Modric moet laten gaan, denk ik dat een pragmatisch Galactico-elftal wel definitief uitgestorven is. Middenvelders die zelf een wedstrijd konden lezen en sturen. Die mist Real Madrid nu wel heel erg. Dan kom je er zoals Mbappé niet mee weg om 0 defensieve acties te doen.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit is ongeveer hetzelfde als Van Gaal met oa Rivaldo , Riquelme , Ribery en het hele NL eftal rond 2001 . Hilarisch ook dat die Jordan als voorbeeld moet gebruiken .
Dat ligt niet aan Mbappé maar aan een voorzitter die gewoon in dezelfde obsessie vervalt . Als er maar shirtjes verkocht worden dus verder verzamelen van spelers die shirtjes verkopen, ongeacht of het past of helemaal niet . Je kon in hun eerste serieuze pot tegen Atalanta al zien dat ze het moeilijk gingen hebben in het bedienen van voorwaartsen en dan kom je nog later tot de conclusie dat als Vini niet meedoet , ze weer makkelijk winnen en Mbappe ze er met bosjes inschiet.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nu Real Madrid afscheid heeft genomen van Kroos, en straks ook Modric moet laten gaan, denk ik dat een pragmatisch Galactico-elftal wel definitief uitgestorven is. Middenvelders die zelf een wedstrijd konden lezen en sturen. Die mist Real Madrid nu wel heel erg. Dan kom je er zoals Mbappé niet mee weg om 0 defensieve acties te doen.
https://www.uefa.com/uefa(...)ston-villa-vs-paris/quote:Referee
José María Sánchez ESP
Assistant referees
Raúl Cabañero ESP
Iñigo Prieto ESP
Fourth official
Alejandro Muñiz Ruiz ESP
Video Assistant Referee
Carlos del Cerro Grande ESP
Assistant Video Assistant Referee
Cesar Soto Grado ESP
https://www.uefa.com/uefa(...)rtmund-vs-barcelona/quote:Referee
Maurizio Mariani ITA
Assistant referees
Daniele Bindoni ITA
Alberto Tegoni ITA
Fourth official
Simone Sozza ITA
Video Assistant Referee
Marco Di Bello ITA
Daniele Doveri ITA
https://www.uefa.com/uefa(...)r-vs-bayern-munchen/quote:Referee
Slavko Vincic SVN
Assistant referees
Toma¸ Klancnik SVN
Andra¸ Kovacic SVN
Fourth official
Matej Jug SVN
Video Assistant Referee
Alen Boro¨ak SVN
Dennis Higler NED
https://www.uefa.com/uefa(...)l-madrid-vs-arsenal/quote:Referee
François Letexier FRA
Assistant referees
Cyril Mugnier FRA
Mehdi Rahmouni FRA
Fourth official
Stéphanie Frappart FRA
Video Assistant Referee
Jérôme Brisard FRA
Bastien Dechepy FRA
Prettige wedstrijd....................quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Borussia Dortmund - Barcelona (0-4) 2-2
21:00 Aston Villa - Paris Saint-Germain (1-3) 0-1
21:00 Borussia Dortmund - Barcelona 0-2quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Borussia Dortmund - Barcelona (0-4) | Ziggo Sport
21:00 Aston Villa - Paris Saint-Germain (1-3) | Ziggo Sport 2
@:maxi-mus
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
2-0quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
We blijven hopen.quote:
Dortmund - Barcelona 1-2quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Grote flopshowquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:FC Barcelona to Wear White Shorts vs Borussia Dortmund in Champions League
quote:Kit Change: FC Barcelona will wear white shorts instead of their usual navy blue shorts in their Champions League match against Borussia Dortmund to avoid a color clash.
UEFA Approval: The blue shirt and white shorts combination is an approved alternative kit option for Barcelona by UEFA.
Historical Significance: The white shorts are a nod to the club's early kits and were worn to celebrate the club's 125th anniversary.
0-2quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-3quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 1-2, 1-2
@:onlogisch 0-2, 0-2
@:Mexicanobakker 1-1, 1-2
@:Tarado 1-2, 1-2
@:klaasweetalles 2-0, 1-1
@:DombohetOlifantje1 0-0, 0-0
@:R-woud93 0-2, 1-0
@:tong80 2-2, 0-1
@:Pisces29 2-1, 1-3
@:WheeledWarrior 1-2, 1-3
Brobbey leidde met zijn hopeloze gedweil ook de 1-0 voor Willem II in, zondag. Dat ben ik zeker niet vergeten.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn god. Deze goal moeten ze eigenlijk afkeuren vanwege dit schmiechterige gedrag van Hakimi. Afvoeren zo'n simulerende engnek. Spelers die meer bezig zijn met naaien en klieren moet je met een dwangbuis afvoeren en met tomaten bekogelen op een schavot in het centrum van de stad.
Omdat je anders denkt dat er 22 van dezelfde club op het veld staan zoals in december.quote:
quote:The Spanish journal claims the Catalans will be wearing white shorts instead of their normal navy blue shorts with the Blaugrana jersey for this match. The reason for this change is to avoid any confusion as Dortmund players will be wearing black shorts.
Hansi Flick’s team wore its regular blue shorts when BVB faced them wearing their black and yellow kits with black shorts back in December.
https://barcanewsnetwork.(...)sia-dortmund-report/
Geldt dat dan nog steeds voor de zwart/wit kijkers?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat je anders denkt dat er 22 van dezelfde club op het veld staan zoals in december.
[..]
Jeetje.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn god. Deze goal moeten ze eigenlijk afkeuren vanwege dit schmiechterige gedrag van Hakimi. Afvoeren zo'n simulerende engnek. Spelers die meer bezig zijn met naaien en klieren moet je met een dwangbuis afvoeren en met tomaten bekogelen op een schavot in het centrum van de stad.
Toen ik net opzocht hoe het zat met die witte broeken las ik dat dat de vorige keer niet goed af liep voor ze.quote:
Het kan nog!quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Toen ik net opzocht hoe het zat met die witte broeken las ik dat dat de vorige keer niet goed af liep voor ze.
1-2 verloren van Las Palmas
Je geeft het antwoord zelf al, applaus!quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:29 schreef Scrummie het volgende:
Waarom kan ik deze wedstrijden niet kijken zonder Ziggo abonnee te zijn?
Omdat je geen auto's wilt stelen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:29 schreef Scrummie het volgende:
'De vraag stellen, is ze beantwoorden.'quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al, applaus!
1-2quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gretig delen de contentdiertjes de 0-2 van PSG. Alsof ze niet na 15 jaar éíndelijk iets van effect sorteren met miljarden over de toonbank smijten. We zitten als voetballiefhebbers met de gebakken peren, jongens en meisjes.
@GGMM heeft hier tips & tricks voorquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:29 schreef Scrummie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Coco babel.gifquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:48 schreef chufi het volgende:
Wat zijn het toch een grote aanstellers die Barca spelers .. alles om de tegenstander te naaien
Die miep met zachte g?quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een boerin is Helene naast die andere vrouw in de studio
Ja is ook minstens tien jaar jonger.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja wie is zij, die praat niet zo lomp en ziet er verfijnder vrouwelijk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@RamboDirk
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja is ook minstens tien jaar jonger.
Zo ken ik je niet. Wat drink je hier bij?quote:
quote:
Typisch half Nederlands.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:47 schreef Szura het volgende:
Dit is wel klaar, Asensio had het moeten doen
Toni Kroos on Real Madrid's 2nd leg vs Arsenal...quote:
Maar dan wil ik juist geen cumbekquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jammer dat de likeylikeycontentshare-elftallen aan het langste eind trekken.
Als de as van het kwaad maar wordt uitgeroeid in de halve finale.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:51 schreef Szura het volgende:
Hup Arsenal en Bayern dan maar, die andere twee motten we niet
Wat heeft Internazionale gedaan?quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:51 schreef Szura het volgende:
Hup Arsenal en Bayern dan maar, die andere twee motten we niet
?quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:51 schreef RipCity het volgende:
Veel van die eiffeltoren sleutelhanger verkopertjes tussen dat Franse publiek
Als Arsenal ook op 30 procent het veld op gaat kan het nog leuk worden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:38 schreef Shreyas het volgende:
Het is altijd zo jammer als Barcelona in de heenwedstrijd een goed resultaat neerzet, dan wordt de return altijd op 30% afgewerkt en zakt iedereen ineens door de ondergrens zodat het spel niet om aan te gluren is.
https://www.voetbalstats.nl/opstelec.php?wid=1036quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Toni Kroos on Real Madrid's 2nd leg vs Arsenal...
"Real Madrid has to decide it in the first 15 minutes. That’s how it should go ideally."
Je moet ook aangeven wie doorgaat.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:18 schreef GGMM het volgende:
Real Madrid - Arsenal 3-0
Internationale - Bayern München 1-2
We krijgen een knotsgekke avond mensen!
1-0quote:Op woensdag 16 april 2025 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Real Madrid - Arsenal (0-3) | Ziggo Sport
21:00 Internazionale - Bayern München (2-1) | Ziggo Sport 2
2-1quote:Op woensdag 16 april 2025 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-0quote:Op woensdag 16 april 2025 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Real - Arsenal 4-2quote:Op woensdag 16 april 2025 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Real Madrid - Arsenal (0-3) | 4-0quote:Op woensdag 16 april 2025 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-0quote:Op woensdag 16 april 2025 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 2-1, 1-1
@:GGMM 3-0 real, 1-2 bay
@:onlogisch 4-0, 0-2
@:Mexicanobakker 2-1, 1-1
@:Tarado 3-1, 2-1
@:klaasweetalles 4-0, 1-1
@:Caland 2-1, 1-0
@:WheeledWarrior 4-2, 1-2
@:Immerdebestebob 1-0, 1-4
2-1quote:Op woensdag 16 april 2025 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 2-1, 1-1
@:GGMM 3-0 real, 1-2 bay
@:onlogisch 4-0, 0-2
@:Mexicanobakker 2-1, 1-1
@:Tarado 3-1, 2-1
@:klaasweetalles 4-0, 1-1
@:Caland 2-1, 1-0
@:WheeledWarrior 4-2, 1-2
@:Immerdebestebob 1-0, 1-4
Voor wie juich jij?quote:Op woensdag 16 april 2025 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Present. Maar beginnen bij Real en kijken of ze daar vroeg een goal kunnen scoren en dan wellicht wisselen naar Inter - Bayern.
Voor de spanning, het maakt mij niet zoveel uit eigenlijk al heb ik liever eens een andere club dan Real. Dus Arsenal na verlenging zou top zijn. Inter/Bayern geen voorkeur.quote:
1-2quote:Op woensdag 16 april 2025 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:03 schreef Nober het volgende:
Zet die kutmuziek af voor de minuut stilte
Leuk, maar niet hier.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:05 schreef T3hTommay het volgende:
Bom op dat stadion. Dode Engelsen neem ik maar voor lief.
Arne?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slot van once upon a time in the west.
Dit is een Nederlands forum @Cocoquote:Op woensdag 16 april 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het staat al 1-1 wat betreft simulerende voetballers die snel opstaan als ze doorhebben dat de ref niet fluit.
Zin in een bastogne koek.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bastoni is een geweldige verdediger.
Viesdik.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lang niet gehad. Ik had een kennis die vrijwel de hele doos opat als hij op bezoek kwam.
Dan is het, zoals men doorgaans zegt, boeken toe.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit is gespeeld (Als die erin gaat)
saka scoort nietquote:Op woensdag 16 april 2025 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Saka is echt een gevaarlijke speler
ik ken hem niet zo goed
maar ik zie dat deze man topkwaliteiten heeft.....
Ik zit er ook wel eens naast.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Penalty voor Real en rood Arsenal in het eerste kwartier volgende week.
Groet, UEFA
Het is vooral heel raar om zo'n soort pingel half in de hoek te doen. Dan moet je hem door het midden doen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:16 schreef Red_85 het volgende:
Holy shit.
Zo neem je toch geen pingel op zo'n moment?
Man man man
Persona non grata en los Países Bajos verstaat ie vast wel.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dom van halve Nederlander Asensio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |