SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo, gezicht extra dikke laag creme
Dacht dat ik niet hoefde te smeren vandaag want het was bewolktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wel een zielig beestje. Wordt nooit serieus genomen omdat het altijd lijkt te lachen.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ah dat is wel zieligquote:Op woensdag 9 april 2025 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel een zielig beestje. Wordt nooit serieus genomen omdat het altijd lijkt te lachen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Door wat?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt.
En al die uren heb ik dat niet gedaan.
Was afgeleod denk ik![]()
Wel schattige foto's tho.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:13 schreef Lovely het volgende:
When i'm kakking on the plee i will be tevree![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ik hem hé..quote:
Maar hij mag hier ook wel een keer zuigen
@mario390quote:Op woensdag 9 april 2025 21:13 schreef Lovely het volgende:
When i'm kakking on the plee i will be tevreeUw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hem hé..
Maar hij mag hier ook wel een keer zuigen![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hem hé..
Maar hij mag hier ook wel een keer zuigen![]()
Ik ga hem niet zuigenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of wil jij dat doen? Of een andere taak?
Neeehee hier zuigenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hij ligt alweer op de grondquote:
Even hallo zeggen
En dan gaat hij op de grondThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hallo bankquote:Op woensdag 9 april 2025 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij ligt alweer op de grond
Even hallo zeggen
En dan gaat hij op de grond![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Oeh jaquote:Op woensdag 9 april 2025 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan ze lekkere arretjescake voor je maken![]()
![]()
Ken ik nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Soms dramaquote:Op woensdag 9 april 2025 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hier is het toch ook een komedie![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Neeehee hier zuigenNou vooruit dan. Hoe laat verwacht je me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Is geen komediequote:Op woensdag 9 april 2025 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hier is het toch ook een komedie
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2084 / +201 / +172 / 4327 / 4767
2. Dr.Mikey / 506 / +153 / +120 / 287 / 420
3. KillemWieft / 326 / +0 / +0 / 159 / 255
4. Moeraskat / 308 / +15 / +49 / 631 / 776
5. _UserName_ / 235 / +9 / +53 / 223 / 307
6. gebrokenglas / 200 / +21 / +40 / 753 / 934
7. Lovely / 188 / +15 / +5 / 1318 / 1535
8. hemarookworst / 175 / +21 / +5 / 406 / 517
9. Fogel / 172 / +7 / +1 / 315 / 440
10. HappyCharly / 143 / +17 / +1 / 462 / 564
11. loveyoulongtime / 137 / +17 / +0 / 382 / 468
12. Pinnenmutske / 131 / +49 / +24 / 127 / 180
13. Bally-b / 127 / +0 / +0 / 88 / 127
14. greysbones / 121 / +8 / +7 / 752 / 825
15. StevenHyde / 120 / +14 / +6 / 538 / 689
16. Soury / 118 / +27 / +2 / 118 / 172
17. mario390 / 102 / +41 / +0 / 11 / 30
18. sp3c / 101 / +0 / +7 / 79 / 119
19. Sally / 97 / +20 / +3 / 75 / 105
20. ieniminimuis / 82 / +5 / +7 / 266 / 327SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dus geen komediequote:Op woensdag 9 april 2025 21:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Amerikaanse procedurele komische dramatelevisieserie
Vrijdag om 10 uurquote:Op woensdag 9 april 2025 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Hoe laat verwacht je me?![]()
He shit, toevallig al een afspraak staan dan.quote:
Dan heb ik pechquote:Op woensdag 9 april 2025 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
He shit, toevallig al een afspraak staan dan.
Das pech, stof niet weg.quote:
BMHquote:Op woensdag 9 april 2025 22:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja precies
Maak wel even een boterham![]()
![]()
Boterham met huzarensalade?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Flikkert er toch af zonder boter jonguhquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die boter hoef je toch niet apart te benoemen jonguhquote:Op woensdag 9 april 2025 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Flikkert er toch af zonder boter jonguh![]()
Extra veel boter hagelslag puur erop en broodje een beetje pletten
Ik zal jou eens...quote:Op woensdag 9 april 2025 22:16 schreef Lovely het volgende:
Extra veel boter hagelslag puur erop en broodje een beetje plettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 22:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens...Morgen ochtend met een kop theeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen niet bij mensen die standaard boter op hun brood doen.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die boter hoef je toch niet apart te benoemen jonguh
Of bij mensen met boter op hun hoofdquote:Op woensdag 9 april 2025 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen niet bij mensen die standaard boter op hun brood doen.![]()
![]()
Zo. Terug van de sportschool
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan wordt het een HMHquote:Op woensdag 9 april 2025 22:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of bij mensen met boter op hun hoofd
Hoofd Met Hagelslag![]()
Ik glim gewoon van mijzelfquote:Op woensdag 9 april 2025 22:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of bij mensen met boter op hun hoofd
Mja. Die rot knie trainenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niks mis meequote:Op woensdag 9 april 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan wordt het een HMH
Hoofd Met Hagelslag![]()
Zo, 100 squats lekker kontje hoor!quote:
Dat hoor ik nu steeds op de radio dat zoiets niet done is tegenwoordig. Al zou ik zoiets niet snel zeggen, maar zijn we niet een beetje aan overdrijven met zijn allen over wat er wel of niet gezegd mag worden?
En hoi allemaal ook
Lach met een schone bips![]()
Waarom is het not done om 100 squats te doen?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo, 100 squats lekker kontje hoor!
Dat hoor ik nu steeds op de radio dat zoiets niet done is tegenwoordig. Al zou ik zoiets niet snel zeggen, maar zijn we niet een beetje aan overdrijven met zijn allen over wat er wel of niet gezegd mag worden?
En hoi allemaal ook![]()
Die voorbeelden die je hoort op de radio kunnen toch ook echt niet. Ligt er natuurlijk aan tegen wie je het zegt, maar tegen een willekeurig iemand op de sportschool of een collega...quote:Op woensdag 9 april 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En hoi allemaal ook![]()
![]()
Als een vreemde in de sportschool zegt ‘zo lekker kontje hoor’ dan ben ik daar niet per se van gediend.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En hoi allemaal ookWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja. Helaas welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als jouw knie fit is wel.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op woensdag 9 april 2025 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zit daar boter op of alleen hagelslag?![]()
Oké dan wil ik dat wel. Rechts pleasequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ok, heb jij nog iets in de aanbieding?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dan wil ik dat wel. Rechts please![]()
Sanp ik, maar wat Jussie ook al aangaf. De voorbeelden op de radio zijn ook wel echt ruk! Maar juist daardoor lijkt er ook weer een vertrutting bij te komen. Mensen die bang zijn dingen te zeggen. Ik zou dat inderdaad nooit zeggen, maar als je met iemand gewoon aan praten bent zeggen "zo! maar je ziet er minder stoffig uit dan ik dacht toen ik je leerde kennen" Klinkt dat dan beter?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als een vreemde in de sportschool zegt ‘zo lekker kontje hoor’ dan ben ik daar niet per se van gediend.Grapje
Maar bedoel wel dat ik van sommige jonge collega's soms al hoor dat ze wachten tot een vrouw op hun af komt omdat ze bang zijn voor gezeik.
Dat bedoel ik dus met vertrutting, een beetje mens snapt zelf ook wel wat je wel of niet kan zeggen.Lach met een schone bips![]()
Veel toch ook nietquote:Op woensdag 9 april 2025 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met vertrutting, een beetje mens snapt zelf ook wel wat je wel of niet kan zeggen.![]()
Nou. Ik vind dat die jonkies tegenwoordig denken dat ze alles maar kunnen zeggen. Mega amicaal zijn ze. ( werk ). Ik hou daar helemaal niet van.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sanp ik, maar wat Jussie ook al aangaf. De voorbeelden op de radio zijn ook wel echt ruk! Maar juist daardoor lijkt er ook weer een vertrutting bij te komen. Mensen die bang zijn dingen te zeggen. Ik zou dat inderdaad nooit zeggen, maar als je met iemand gewoon aan praten bent zeggen "zo! maar je ziet er minder stoffig uit dan ik dacht toen ik je leerde kennen" Klinkt dat dan beter?Grapje
Maar bedoel wel dat ik van sommige jonge collega's soms al hoor dat ze wachten tot een vrouw op hun af komt omdat ze bang zijn voor gezeik.
Dat bedoel ik dus met vertrutting, een beetje mens snapt zelf ook wel wat je wel of niet kan zeggen.
En ik vind eigenlijk dat de gene waar je mee praat zelf grenzen zou moeten aangeven. Een gesprek voer je samen. Elk mens en elk gesprek is anders, dus de grenzen ook.
Maar bepaalde jeugdigen mogen best eens wat dimmen hoor.
En bepaalde ouderen overigens ook.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waar zou t door komen?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sanp ik, maar wat Jussie ook al aangaf. De voorbeelden op de radio zijn ook wel echt ruk! Maar juist daardoor lijkt er ook weer een vertrutting bij te komen. Mensen die bang zijn dingen te zeggen. Ik zou dat inderdaad nooit zeggen, maar als je met iemand gewoon aan praten bent zeggen "zo! maar je ziet er minder stoffig uit dan ik dacht toen ik je leerde kennen" Klinkt dat dan beter?Grapje
Dat bedoel ik dus met vertrutting, een beetje mens snapt zelf ook wel wat je wel of niet kan zeggen.Trust nobody![]()
Wat zeggen ze op werk dan?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou. Ik vind dat die jonkies tegenwoordig denken dat ze alles maar kunnen zeggen. Mega amicaal zijn ze. ( werk ). Ik hou daar helemaal niet van.
En ik vind eigenlijk dat de gene waar je mee praat zelf grenzen zou moeten aangeven. Een gesprek voer je samen. Elk mens en elk gesprek is anders, dus de grenzen ook.
En bepaalde ouderen overigens ook.Trust nobody![]()
Als je kijkt naar de tv van vroeger en nu, en het taalgebruik…. Dan is een rem hier en daar echt niet erg.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van alles.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kaas![]()
Maar niet nu.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Misschien leef ik dan wel in een omgeving waar ik het niet zo zeer zie, kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2025 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou. Ik vind dat die jonkies tegenwoordig denken dat ze alles maar kunnen zeggen. Mega amicaal zijn ze. ( werk ). Ik hou daar helemaal niet van.
En bepaalde ouderen overigens ook.Mij lijken gewoon normale omgangsvormen niet meer dan normaal. Ook wanneer ik vroeger uitging als jonge hond LYLT. Maar misschien is het nu anders. Moet zeggen de jonge mannen die bij ons beginnen zijn op de werkvloer beleefder dan de vrouwen
En ik vind het allemaal mooi om te zien.
Ja, ik heb geen hele lijst met voorbeelden.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of je referentiekader is anders.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Misschien leef ik dan wel in een omgeving waar ik het niet zo zeer zie, kan ook natuurlijkMij lijken gewoon normale omgangsvormen niet meer dan normaal. Ook wanneer ik vroeger uitging als jonge hond LYLT. Maar misschien is het nu anders. Moet zeggen de jonge mannen die bij ons beginnen zijn op de werkvloer beleefder dan de vrouwen
Ik zeg lekker wel dat je mooie knieën hebtquote:Op woensdag 9 april 2025 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen hele lijst met voorbeelden.![]()
![]()
Ik zou jou wel nafluiten hoor.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Misschien leef ik dan wel in een omgeving waar ik het niet zo zeer zie, kan ook natuurlijkMij lijken gewoon normale omgangsvormen niet meer dan normaal. Ook wanneer ik vroeger uitging als jonge hond LYLT. Maar misschien is het nu anders. Moet zeggen de jonge mannen die bij ons beginnen zijn op de werkvloer beleefder dan de vrouwen
Denk ik niet, respect hoor je over en weer te hebben. Daarom zeg ik ook dat ik het in mijn omgeving niet zie.quote:Lach met een schone bips![]()
Volgens mij is dat een opmerking die je niet per se gauw in de sportschool zal horen.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zeg lekker wel dat je mooie knieën hebt
Daar kom ik dan ook nooitquote:Op woensdag 9 april 2025 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een opmerking die je niet per se gauw in de sportschool zal horen.![]()
![]()
Dan heb je geluk. Die 18-25 jarige die mogen wat mij betreft soms echt nog wel een lesje fatsoenlijk communiceren nemen.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk ik niet, respect hoor je over en weer te hebben. Daarom zeg ik ook dat ik het in mijn omgeving niet zie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Was wel benieuwdquote:Op woensdag 9 april 2025 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen hele lijst met voorbeelden.Trust nobody![]()
Trustenquote:Op woensdag 9 april 2025 22:42 schreef JustinK het volgende:
Hey maar lieverds, ik ga lekker slapie slapie doen
Trust nobody![]()
Lekker sliepe ouwe!quote:Op woensdag 9 april 2025 22:42 schreef JustinK het volgende:
Hey maar lieverds, ik ga lekker slapie slapie doen
de instelling van deze personen is soms ook al niet goed. Ik ben niet hun vriendin, maar een collega of leidinggevende. En ze zijn amicaal. Hele hordes.quote:het is bizar.
Ja ok, ik doelde meer op de 25 tot 35 jaar waar ik dan mee werk. Dat noem ik dus al jonkies. Kut wat gaat de tijd snelquote:Op woensdag 9 april 2025 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. Die 18-25 jarige die mogen wat mij betreft soms echt nog wel een lesje fatsoenlijk communiceren nemen.
Wij hebben echt hele ladingen schoolverlaters en stagiaires. Dat is echt wel een ding soms hoor.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ok, ik doelde meer op de 25 tot 35 jaar waar ik dan mee werk. Dat noem ik dus al jonkies. Kut wat gaat de tijd snel
quote:Op woensdag 9 april 2025 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ok, ik doelde meer op de 25 tot 35 jaar waar ik dan mee werk. Dat noem ik dus al jonkies. Kut wat gaat de tijd snel
Trust nobody![]()
kan er wel overheenquote:Op woensdag 9 april 2025 22:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen kaas.
30+’ers heb ik het minst last van ja.
Behalve een paar uitzonderingen. Lekker stads+ straattaal.
Slaap lekker justiequote:Op woensdag 9 april 2025 22:42 schreef JustinK het volgende:
Hey maar lieverds, ik ga lekker slapie slapie doen![]()
![]()
Ook stagiaires gehad die echt met n intens chagrijnig gezicht rondliepen. Of elke taak *beneath them* vondenquote:Op woensdag 9 april 2025 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij hebben echt hele ladingen schoolverlaters en stagiaires. Dat is echt wel een ding soms hoor.
Trust nobody![]()
Ook als ik vervolgens naakt achter ja aan ren?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk dat ik me dan best wel gevleid zou voelen
Oke wie houd ik voor de gek: achter je aan waggel.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Sorry hequote:Op woensdag 9 april 2025 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
30+’ers heb ik het minst last van ja.
Behalve een paar uitzonderingen. Lekker stads+ straattaal.
Dan praten we ook wel over heel andere groepen "jongeren"quote:Op woensdag 9 april 2025 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij hebben echt hele ladingen schoolverlaters en stagiaires. Dat is echt wel een ding soms hoor.Maar dat snap ik wel ja wat je zegt dan. Mijn collega die magazijn runt is een Duitser die perfect Nederlands praat, die man is de 50 voorbij. En komen er kleuters uit Nederland die hem "JIJ" of "JE" noemen dan is ie meteen over de zeik
Geen respect die Nederlandse kinderen! Ik lach me rot erom.
Dat. Ze zijn zo geweldig, weten alles, worden standaard onderbetaald en spreken je aan alsof ik hun vriendin ben en op het schoolplein sta.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook stagiaires gehad die echt met n intens chagrijnig gezicht rondliepen. Of elke taak *beneath them* vonden![]()
Nou, dan kunnen ze ‘de blik’ krijgen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze krijgen juist veel betaald en kunnen ook veel eisen stellen ivm tekorten overal.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat. Ze zijn zo geweldig, weten alles, worden standaard onderbetaald en spreken je aan alsof ik hun vriendin ben en op het schoolplein sta.![]()
Nou, dan kunnen ze ‘de blik’ krijgen.
Trust nobody![]()
En mooie is, ik hielp een vriend van een vriend aan een baan bij ons in magazijn. Ervoor bouwde hij stellages voor magazijnen. Staat ie Tof te doen tegen de big boss die ook regelmatig in magazijn mee loopt om het gevoel te krijgen wat er daar leeft zegt ie "Ja dit is wel erg onder mijn niveau hier". Dus baas zegt, als je dat zo voelt demotiveer je de rest ook hier dus je kan wel gaan! En nu werkt ie ergens in Ede of omstreken aan de lopende band bij een smeerkaasfabriek. Niks mis mee met dat werk, maar hij schoot zich zo hard in de voet op dat moment. Is er een probleem, big chief fixt het. Persoonlijke problemen? Chief helpt zoveel hij kan. Met alles staat ie klaar voor personeel. Maar ja.... Soms heb je ze erbij.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat. Ze zijn zo geweldig, weten alles, worden standaard onderbetaald en spreken je aan alsof ik hun vriendin ben en op het schoolplein sta.![]()
Nou, dan kunnen ze ‘de blik’ krijgen.Lach met een schone bips![]()
Iddquote:Op woensdag 9 april 2025 22:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze krijgen juist veel betaald en kunnen ook veel eisen stellen ivm tekorten overal.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Poging om vroeg in bed te liggen en lekker eens 8u slaap te pakken ook gefaald. Ben er maar uitgegaan ff om oa te gamen. Hopelijk over uurtje wel moe.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik pak vaak net voor ik wil slapen een glas chocomel, wel de enige echte. En als ik echt niet moe ben neem ik een warme. Dat helpt mij vaak wel gelijk in slaap te vallen.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:58 schreef StevenHyde het volgende:
Poging om vroeg in bed te liggen en lekker eens 8u slaap te pakken ook gefaald. Ben er maar uitgegaan ff om oa te gamen. Hopelijk over uurtje wel moe.Lach met een schone bips![]()
Samequote:Op woensdag 9 april 2025 22:58 schreef StevenHyde het volgende:
Poging om vroeg in bed te liggen en lekker eens 8u slaap te pakken ook gefaald. Ben er maar uitgegaan ff om oa te gamen. Hopelijk over uurtje wel moe.Trust nobody![]()
Oehhhzin inquote:Op woensdag 9 april 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik pak vaak net voor ik wil slapen een glas chocomel, wel de enige echte. En als ik echt niet moe ben neem ik een warme. Dat helpt mij vaak wel gelijk in slaap te vallen.Trust nobody![]()
Ahh dat is wel lekker chocomelk. Misschien dat ik dat maar eens een keer koop. Los vh in slaap willen kunnen vallenquote:Op woensdag 9 april 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik pak vaak net voor ik wil slapen een glas chocomel, wel de enige echte. En als ik echt niet moe ben neem ik een warme. Dat helpt mij vaak wel gelijk in slaap te vallen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hebben jullie heel soms ook dat je ineens een erg agressieve kpn reclame krijgt in dit topic?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niet dat ik word bedreigd door kpn. Maar meer dat het best brutaal en prominent is.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dit!quote:Op woensdag 9 april 2025 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, maar ik heb ook een abonnement.Lach met een schone bips![]()
Hoe gaat het GG?quote:Op woensdag 9 april 2025 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, maar ik heb ook een abonnement.Lach met een schone bips![]()
Persoonlijk wel goed hoor, maar stuggles?quote:Op woensdag 9 april 2025 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moah, het houdt niet over. Met jou?Lach met een schone bips![]()
Ook nee maar ik heb Firefox met adblockers.quote:Op woensdag 9 april 2025 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, maar ik heb ook een abonnement.
Ja, ik heb er dus geen last van dus kan niet bevestigen dat ik ook opdringerige kutreclame van KPN krijg.quote:Op woensdag 9 april 2025 23:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook nee maar ik heb Firefox met adblockers.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, maar ik heb ook een abonnement.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lieve mede DTS mede lievelingen hier. Ik heb de afgelopen dagen contact gehad met Mascara-Klodder en zoals velen weten waren ze erg close. Klodder is niet meer actief op het forum maar wilde jullie wel het volgende laten weten omtrent Kapoentje: Ik plaats dit niet in een spoiler omdat ik hoop dat iedereen het leest.
23:25 (4 minuten geleden)
aan mij
Lieve allemaal,
blijf het moeilijk vinden dat Klaas er nooit meer zal zijn hier.
Aan alle lieve reacties die ik eigenlijk vandaag pas had gelezen want eerder had ik de moed niet ben ik zo erg blij dat hij jullie allemaal aan steun had.
Zal hem zo erg missen.
Berichten via bellen/whatsapp waren zo erg lief en veel ook.
Lieve kusjes en knuffels van de haarbal en mij 😘Lach met een schone bips![]()
Jaquote:Op woensdag 9 april 2025 23:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik dacht een puntje te kunnen scoren
This is the momenttttt (denk ik)
Ga ook zo wel weer richting bedBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lief en mooiquote:Op woensdag 9 april 2025 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Lieve mede DTS mede lievelingen hier. Ik heb de afgelopen dagen contact gehad met Mascara-Klodder en zoals velen weten waren ze erg close. Klodder is niet meer actief op het forum maar wilde jullie wel het volgende laten weten omtrent Kapoentje: Ik plaats dit niet in een spoiler omdat ik hoop dat iedereen het leest.
aan mij
Lieve allemaal,
Aan alle lieve reacties die ik eigenlijk vandaag pas had gelezen want eerder had ik de moed niet ben ik zo erg blij dat hij jullie allemaal aan steun had.
Zal hem zo erg missen.
Lieve kusjes en knuffels van de haarbal en mij 😘Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Top dat je dit deelt en goed te horen dat ze gesteund wordt en ook steun eraan heeft. Heftig voor der..quote:Op woensdag 9 april 2025 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
aan mij
Lieve allemaal,
Zal hem zo erg missen.
Lieve kusjes en knuffels van de haarbal en mij 😘
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Waarom ongepast?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Owja Moeraskat nu weet ik nog dat je zei dat steam sale is (met die lab game). Eens ff neuzen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 23:40 schreef StevenHyde het volgende:
Kussendvogeltje en een koning in het huissssSteven !
![]()
R.I.P DTS.![]()
Goh ze is bewust van FOK! verdwenen, en om in haar woorden te spreken. "Dan ben je af".quote:Op woensdag 9 april 2025 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
aan mij
Lieve allemaal,
Zal hem zo erg missen.
Lieve kusjes en knuffels van de haarbal en mij 😘Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik heb mijn reactie net maar al weggehaald om gezeik hier te voorkomen maar vind dat bericht( van lylt) super ongepast!quote:Op woensdag 9 april 2025 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Goh ze bewust van FOK! verdwenen, en om in haar woorden te spreken. "Dan ben je af".Smile, it's free therapy.![]()
Is het al over?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nou ja als je anoniem gaat hoef ik via via ook geen berichtjes meer te lezen, fuck datquote:Op woensdag 9 april 2025 23:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb mijn reactie net maar al weggehaald om gezeik hier te voorkomen maar vind dat bericht( van lylt) super ongepast!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja als je anoniem gaat hoef ik via via ook geen berichtjes meer te lezen, fuck dat
ja, die dus.quote:maar heb niks gekocht.
Dat en top relatie was het ook al niet ,dus pleur lekker op dan.quote:Op woensdag 9 april 2025 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja als je anoniem gaat hoef ik via via ook geen berichtjes meer te lezen, fuck dat
idd how can i make it about me..Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: