abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217336255
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
@:Soury
Vind je roma nog leuk ? :D
Nee :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217336279
Jelle: "Peter is wel meer volwassen dan El Che"
Peter:

“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217336299
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Jelle: "Peter is wel meer volwassen dan El Che"
Peter:

[ afbeelding ]
Ik moet wel om hem lachen. :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217336664
Man man, wat een casting weer dit, niets is wat het leek bij de voorstelling, dat is wel duidelijk. Peter is ook een gekkie, het oudere broertje met ultra ADHD van El Che. Roma krijg ik jeuk van maar niet op de goede manier. Praat als een kindje en doet officieel haar bijnaam 'reuzenkleuter' eer aan. Die gaat problemen maken en dreigen met opstappen.
De eerste opdracht hebben ze ook al eens eerder gedaan. De creatieve armoede is nu toch wel toegeslagen dat ze zelfs geen oude EJVJL opdrachten recyclen en nu maar opdrachten van DB zelf gaan recyclen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217336823
Roma begint al op mijn zenuwen te werken.
En knap gedaan van Esther! Ik sneuvelde bij dezelfde vraag over de Achterhoek. :@

Edit. Peter is me er ook wel eentje. Zou ik niet mee kunnen leven. Godskolere hé.

En Jelle is de mannelijke Manon: onsympathiek en negatief.

[ Bericht 26% gewijzigd door Cirilico op 10-04-2025 22:04:47 ]
Hotapnyc
pi_217337023
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 21:23 schreef freaky40 het volgende:
Man man, wat een casting weer dit, niets is wat het leek bij de voorstelling, dat is wel duidelijk. Peter is ook een gekkie, het oudere broertje met ultra ADHD van El Che. Roma krijg ik jeuk van maar niet op de goede manier. Praat als een kindje en doet officieel haar bijnaam 'reuzenkleuter' eer aan. Die gaat problemen maken en dreigen met opstappen.
De eerste opdracht hebben ze ook al eens eerder gedaan. De creatieve armoede is nu toch wel toegeslagen dat ze zelfs geen oude EJVJL opdrachten recyclen en nu maar opdrachten van DB zelf gaan recyclen.
Ik vind dat spel juist wel tof. Ze moeten het allemaal zelf doen.
pi_217337069
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 19:57 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Haha, zag vanmiddag dat een paar oud-bondgenoten (en dat broertje van Floris }:| ) er een parodie op gemaakt hebben _O-

SPOILER: Die Parodie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die mensen een beetje vervelend eigenlijk. :@ Soort van elitair clubje.
Hotapnyc
pi_217337121
Ohja, kan iemand mij uitleggen op welke manier de hint op het scherm een hint was naar uitdagingsduellen? :?
Hotapnyc
pi_217337230
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 22:11 schreef Cirilico het volgende:
Ohja, kan iemand mij uitleggen op welke manier de hint op het scherm een hint was naar uitdagingsduellen? :?
Die zijn verleden maand(en) niet gespeeld. Ik moet je eerlijk bekennen dat het mij niet eens was opgevallen. Dus die keren misschien weer terug. Al kan het ook iets compleets anders zijn, maw je hebt helemaal geen moer aan mijn antwoord. :+
  donderdag 10 april 2025 @ 23:30:01 #135
3542 Gia
User under construction
pi_217337764
Die Perla is best wel een maatje meer. Vincent was 10 kilo afgevallen. Benieuwd of dit bij Perla ook gaat gebeuren.

Geldt ook voor Roma, overigens. Ik wil weleens weten wat haar eetgewoontes zijn, aangezien ze bijna niets lust.
pi_217337804
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 23:30 schreef Gia het volgende:
Die Perla is best wel een maatje meer. Vincent was 10 kilo afgevallen. Benieuwd of dit bij Perla ook gaat gebeuren.

Geldt ook voor Roma, overigens. Ik wil weleens weten wat haar eetgewoontes zijn, aangezien ze bijna niets lust.
Ze vond de havermout wel lekker, zo zie ja maar weer. Vind dat echt zo irritant dat mensen iets van eten afwijzen als ze het nog nooit geprobeerd hebben.
pi_217337985
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jep groep 5
Ze praat ook daadwerkelijk of ze les aan het geven is
Gelukkig groep 5 al. Mijn kleindochter zit ook in groep 5.
Stel je voor dat ze groep 2 les gaf. Al die kindjes lijzig leren praten en niks lusten, want juf...
  vrijdag 11 april 2025 @ 09:29:47 #138
3542 Gia
User under construction
pi_217339197
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 23:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze vond de havermout wel lekker, zo zie ja maar weer. Vind dat echt zo irritant dat mensen iets van eten afwijzen als ze het nog nooit geprobeerd hebben.
Da's een kwestie van opvoeding, of het gebrek daaraan.
pi_217339452
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 22:11 schreef Cirilico het volgende:
De vraag was of ze klaar waren voor de volgende uitdaging. Dat laatste woord was meteen de hint.

Vorige maand met het Zwarte Schaap deden ze 'tweestrijd' dat schapenduel, in plaats van uitdagingsduellen, deze maand heb je geen ZS meer, dus kans dat die weer terug komen is groot :)
pi_217339808
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 2,7 Marktaandeel: 11,9 Kijkcijfer: 451.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18

De lineaire kijkers van gisterenavond 434.000 kijkers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217340127
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 22:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Die zijn verleden maand(en) niet gespeeld. Ik moet je eerlijk bekennen dat het mij niet eens was opgevallen. Dus die keren misschien weer terug. Al kan het ook iets compleets anders zijn, maw je hebt helemaal geen moer aan mijn antwoord. :+
Klopt, vanwege de duels van het zwarte schaap. Maar ik zie nog altijd niks wat hiernaar hint. :N
Hotapnyc
pi_217340230
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
De vraag was of ze klaar waren voor de volgende uitdaging. Dat laatste woord was meteen de hint.

Vorige maand met het Zwarte Schaap deden ze 'tweestrijd' dat schapenduel, in plaats van uitdagingsduellen, deze maand heb je geen ZS meer, dus kans dat die weer terug komen is groot :)
En hoe is dat een hint als "hint" vetgedrukt en onderstreept is? Dat is niet logisch. Eigenlijk zou de gehele tweede zin dan overbodig zijn.
Hotapnyc
pi_217340245
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2025 11:32 schreef Cirilico het volgende:

[..]
En hoe is dat een hint als "hint" vetgedrukt en onderstreept is? Dat is niet logisch. De gehele tweede zin zou dan onnodig zijn eigenlijk.
Geen idee, maar uitdagingsduel was ook het eerste wat in mij op kwam :D

Misschien om duidelijk te maken dat er een hint in de vraag zat? Of om extra commotie te starten voor tv-beelden?
pi_217340257
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 11:35 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Geen idee, maar uitdagingsduel was ook het eerste wat in mij op kwam :D

Misschien om duidelijk te maken dat er een hint in de vraag zat? Of om extra commotie te starten voor tv-beelden?
Ja, maar dan is het dus geen hint naar uitdagingsduellen.
Hotapnyc
pi_217341016
Ja, een beetje simpel dit. Die uitdagingsduellen komen weer terug omdat die er niet waren met het ZS vorige cyclus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217341617
Pffff Roma…. Iedereen kan maar lerares worden blijkbaar. Ze weet niks en dat moet kinderen dingen leren
pi_217341640
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 14:13 schreef Yver73 het volgende:
Pffff Roma…. Iedereen kan maar lerares worden blijkbaar. Ze weet niks en dat moet kinderen dingen leren
Ze is ook geen lerares maar onderwijzeres.
pi_217341732
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 14:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze is ook geen lerares maar onderwijzeres.
Ooo gelukkig, dan is het niet erg dat ze niks weet 😄😄
pi_217341860
El Che wordt ook wel steeds zelfverzekerder. Leuke gast!
pi_217342016
Oké, ik wil eigenlijk niet al direct nieuwelingen afkraken. Alleen de manier van praten en het niks lusten van 'staartje op hoofd'...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')