Neequote:
Ik moet wel om hem lachen.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Jelle: "Peter is wel meer volwassen dan El Che"
Peter:
[ afbeelding ]
Ik vind dat spel juist wel tof. Ze moeten het allemaal zelf doen.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:23 schreef freaky40 het volgende:
Man man, wat een casting weer dit, niets is wat het leek bij de voorstelling, dat is wel duidelijk. Peter is ook een gekkie, het oudere broertje met ultra ADHD van El Che. Roma krijg ik jeuk van maar niet op de goede manier. Praat als een kindje en doet officieel haar bijnaam 'reuzenkleuter' eer aan. Die gaat problemen maken en dreigen met opstappen.
De eerste opdracht hebben ze ook al eens eerder gedaan. De creatieve armoede is nu toch wel toegeslagen dat ze zelfs geen oude EJVJL opdrachten recyclen en nu maar opdrachten van DB zelf gaan recyclen.
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, zag vanmiddag dat een paar oud-bondgenoten (en dat broertje van Floris) er een parodie op gemaakt hebben
Ik vind die mensen een beetje vervelend eigenlijk.SPOILER: Die ParodieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soort van elitair clubje.
Hotapnyc
Die zijn verleden maand(en) niet gespeeld. Ik moet je eerlijk bekennen dat het mij niet eens was opgevallen. Dus die keren misschien weer terug. Al kan het ook iets compleets anders zijn, maw je hebt helemaal geen moer aan mijn antwoord.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:11 schreef Cirilico het volgende:
Ohja, kan iemand mij uitleggen op welke manier de hint op het scherm een hint was naar uitdagingsduellen?
Ze vond de havermout wel lekker, zo zie ja maar weer. Vind dat echt zo irritant dat mensen iets van eten afwijzen als ze het nog nooit geprobeerd hebben.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:30 schreef Gia het volgende:
Die Perla is best wel een maatje meer. Vincent was 10 kilo afgevallen. Benieuwd of dit bij Perla ook gaat gebeuren.
Geldt ook voor Roma, overigens. Ik wil weleens weten wat haar eetgewoontes zijn, aangezien ze bijna niets lust.
Gelukkig groep 5 al. Mijn kleindochter zit ook in groep 5.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep groep 5
Ze praat ook daadwerkelijk of ze les aan het geven is
Da's een kwestie van opvoeding, of het gebrek daaraan.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze vond de havermout wel lekker, zo zie ja maar weer. Vind dat echt zo irritant dat mensen iets van eten afwijzen als ze het nog nooit geprobeerd hebben.
De vraag was of ze klaar waren voor de volgende uitdaging. Dat laatste woord was meteen de hint.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:11 schreef Cirilico het volgende:
Ohja, kan iemand mij uitleggen op welke manier de hint op het scherm een hint was naar uitdagingsduellen?
Klopt, vanwege de duels van het zwarte schaap. Maar ik zie nog altijd niks wat hiernaar hint.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn verleden maand(en) niet gespeeld. Ik moet je eerlijk bekennen dat het mij niet eens was opgevallen. Dus die keren misschien weer terug. Al kan het ook iets compleets anders zijn, maw je hebt helemaal geen moer aan mijn antwoord.
En hoe is dat een hint als "hint" vetgedrukt en onderstreept is? Dat is niet logisch. Eigenlijk zou de gehele tweede zin dan overbodig zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De vraag was of ze klaar waren voor de volgende uitdaging. Dat laatste woord was meteen de hint.
Vorige maand met het Zwarte Schaap deden ze 'tweestrijd' dat schapenduel, in plaats van uitdagingsduellen, deze maand heb je geen ZS meer, dus kans dat die weer terug komen is groot
Geen idee, maar uitdagingsduel was ook het eerste wat in mij op kwamquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:32 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En hoe is dat een hint als "hint" vetgedrukt en onderstreept is? Dat is niet logisch. De gehele tweede zin zou dan onnodig zijn eigenlijk.
Ja, maar dan is het dus geen hint naar uitdagingsduellen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, maar uitdagingsduel was ook het eerste wat in mij op kwam
Misschien om duidelijk te maken dat er een hint in de vraag zat? Of om extra commotie te starten voor tv-beelden?
Ze is ook geen lerares maar onderwijzeres.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:13 schreef Yver73 het volgende:
Pffff Roma…. Iedereen kan maar lerares worden blijkbaar. Ze weet niks en dat moet kinderen dingen leren
Ooo gelukkig, dan is het niet erg dat ze niks weet 😄😄quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is ook geen lerares maar onderwijzeres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |