Gaat toch gewoon via het maag/darmkanaal weer eruitquote:Op woensdag 9 april 2025 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wil geen stroopresten in de zak.
Nee die blijven in de zak.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gaat toch gewoon via het maag/darmkanaal weer eruit
nee koop je een pak wafels met uitgelopen stroop in de verpakking of wil je een perfect pak?quote:Op woensdag 9 april 2025 11:12 schreef kitano het volgende:
De goedkoopste met margarine ipv roomboter, want dan kan ik er meer kopen 🤪
#viesdik
Dat laatste want ik eet altijd een heel pak tegelijk, dus geen probleem als ze aan elkaar geplakt zitten 😋quote:Op woensdag 9 april 2025 11:16 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nee koop je een pak wafels met uitgelopen stroop in de verpakking of wil je een perfect pak?
Oh dezequote:Op woensdag 9 april 2025 13:55 schreef marc0871 het volgende:
Ik had altijd liever Adeko wafels. Maar die kan je al heel lang niet meer kopen.
[ afbeelding ]
Stroopkoeken (niet te verwarren met stroopwafels) zijn maar een slap aftreksel.
Ja!!!!!quote:Op woensdag 9 april 2025 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja, stroopkoeken
Eten jullie die ook vierkantje voor vierkantje?
Ik eet ze als biscuitjes, dus per vier of zoquote:Op woensdag 9 april 2025 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja, stroopkoeken
Die Adekowafels at ik in een ruit.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja, stroopkoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |