Een winnende trainer heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 9 april 2025 07:06 schreef manny het volgende:
Anyway. Willem II uit, met een min of meer fitte selectie. Dat zou toch moeten kunnen.
En about die fitte selectie: Die gast heeft zelfs met zijn roulatiesysteem gelijk gekregen.
Ik ga er wel vanuit dat dit aanstaande zondag weer gaat lukken, dan ben je 1? punt verwijderd van CL deelname, dat had niemand durven dromen in augustus.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een winnende trainer heeft altijd gelijk.
De echte kenners zagen dit natuurlijk al evenals dat de Serie A te hoog gegrepen is voor een oud-spits van Feyenoord.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan ben je 1? punt verwijderd van CL deelname, dat had niemand durven dromen in augustus.
Als je jezelf maar serieus neemt, maar waarom hier over Feyenoord beginnen, laat dat aan hun over, al zijn ze ook wel een stuk makker dan ze in het begin van het seizoen waren.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
De echte kenners zagen dit natuurlijk al evenals dat de Serie A te hoog gegrepen is voor een oud-spits van Feyenoord.
Terechte actie inderdaad al vraag ik me toch altijd wel af of je er iets mee bereikt.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:45 schreef Ramboetan het volgende:
Zag net pas dat Stop social hate filmpje. Heel sterk wel. Als je soms ziet wat er onder bepaalde Instagram posts wordt gezegd dan is het bizar dat die mensen eigenlijk stemrecht hebben.
Beter dan niets doen lijkt mequote:Op woensdag 9 april 2025 19:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Terechte actie inderdaad al vraag ik me toch altijd wel af of je er iets mee bereikt.
Hangt er vanaf. Soms roepen dit soort dingen juist enorme tegenbewegingen op en wordt er uiteindelijk niks bereikt. Al lijkt me dat hier verder sterk. Prima actie.quote:
Ach, 'tegenbewegingen'. Het is gewoon vechten tegen de bierkaai met de digitale werkelijkheid waar we in leven. Dan is empathie de grote verliezer en de onderbuik van your average Duindorper de grote winnaar.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Soms roepen dit soort dingen juist enorme tegenbewegingen op en wordt er uiteindelijk niks bereikt. Al lijkt me dat hier verder sterk. Prima actie.
Het alleen roepen en een keertje op je shirt drukken niet nee. Maar ze zetten ook software in om die reacties onder hun socials eruit te filteren.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Terechte actie inderdaad al vraag ik me toch altijd wel af of je er iets mee bereikt.
Inderdaad. Schelen nog geen drie wekenquote:Op donderdag 10 april 2025 08:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vind het toch wat confronterend dat een Ajax coach maar iets ouder is dan ik.
Farioli God, of paus, wat hij wil.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Farioligod is jarig. Leuk ventje.
Mooi...............quote:
Je probeert het nog een keerquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:32 schreef Solispolar het volgende:
Als Ajax nou écht wil doorpakken dan bellen ze vandaag nog even richting Manchester voor een gesprek met Onana. Die beste man valt daar wekelijks door de mand met zijn gekke fratsen, maar ik denk dat hij voor Ajax nog wel van ontzettend toegevoegde waarde kan zijn. Die kan je voor een appel en een ei halen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |