Hoezo?quote:
quote:
Borderline persoonlijkheidsstoornis.quote:Op woensdag 9 april 2025 07:56 schreef Cockwhale het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wat BPS is?
Ik wist het ook niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 07:56 schreef Cockwhale het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wat BPS is?
Normale mannen zoeken niet wat jij zoekt.quote:Op woensdag 9 april 2025 07:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Is er een datingplatform of locatie voor normale mannen die een vrouw zoeken met BPS? Ik merk dat ik het een steeds aantrekkelijker idee begin te vinden; een vrouw die vrijwel direct verliefd op mij wordt, die mij voor haar gevoel nodig heeft in haar leven, die hyperseksueel is en die mij niet wil verlaten door verlatingsangst.
Vergeleken met het oeuvre van ts is dit nog vrij normaal.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Normale mannen zoeken niet wat jij zoekt.
Sterker nog: het is vrij creepy wat je schrijft. Je zoekt een kwetsbare vrouw die afhankelijk van jou is en waar je kennelijk je lusten op wil botvieren.
Wat jij nodig lijkt te hebben is een psychiater.
Dat zal best. Eens temeer reden dat hij hulp gaat zoeken.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:18 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Vergeleken met het oeuvre van ts is dit nog vrij normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |