Een vrije trap in de hoek van de keeper is altijd houdbaar.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die was echt niet houdbaar geweest zonder dat stapje
Je kunt met keeper en muur nooit het hele doel perfect afschermen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een vrije trap in de hoek van de keeper is altijd houdbaar.
Normaal gesproken is dat wel zo maar deze was wel echt heel hard, veel perfecter kan je hem niet raken.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een vrije trap in de hoek van de keeper is altijd houdbaar.
Nee, maar Courtois is lang en de hoek van de keeper is binnen 1 stap te bereiken. Omdat het van vrij ver weg was denk ik dat ie hem gewoon had kunnen hebben als ie vol gelooft in zn muur.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt met keeper en muur nooit het hele doel perfect afschermen.
1 stap naar rechts was wellicht niet voldoende hier.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, maar Courtois is lang en de hoek van de keeper is binnen 1 stap te bereiken. Omdat het van vrij ver weg was denk ik dat ie hem gewoon had kunnen hebben als ie vol gelooft in zn muur.
Ik heb niet kunnen kijken. Maar overal hebben ze het er over.quote:
Ik vind PSG wel genieten eigenlijk. Jammer van de club.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-0, 3-0
Niet echt zin in deze potjes
Maar we juichen wel voor Aston en Dort.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-0, 3-0
Niet echt zin in deze potjes
Ja maar die gaan toch niet winnen, wel jammerquote:Op woensdag 9 april 2025 15:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar we juichen wel voor Aston en Dort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |