UEFA: 'Hold my beer'quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:41 schreef Zorro het volgende:
Als Real het tot 2 verschil kan terugbrengen redden ze het.
Anders niet.
Zo, dan weten jullie dat vast.
Inter wint dit thuis wel lijkt me.quote:
Is dit familie van DJ Carl Cox?quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:43 schreef Caland het volgende:
Real Madrid tijdens de return
[ afbeelding ]
Nee, hou niet van aardbeien.quote:
Je hebt als enige de cocototo dan goed voor de helft.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, en Inter wint hier ook gewoon. Wel een schijtgoal maar ja
Erg mooi. Fluit maar af.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt als enige de cocototo dan goed voor de helft.
Harvard kansberekeningquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso hadden alleen Klaas en ik Inter op winst zie ik.
Klaasgod.
Op zijn tijd.quote:
Nu Bayern nog even de Bundesliga vergooien en het is weer een mooi Harry Kane seizoenquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, en Inter wint hier ook gewoon. Wel een schijtgoal maar ja
Dat zie ik helaas niet meer gebeuren, jammer van die stat maar ook wel terecht dat hij een keer een prijsje pakt.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nu Bayern nog even de Bundesliga vergooien en het is weer een mooi Harry Kane seizoen
Weer Kane prijs voor Harryquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nu Bayern nog even de Bundesliga vergooien en het is weer een mooi Harry Kane seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |