quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:54 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A disposizione: 12 Di Gennaro, 13 J. Martinez, 6 De Vrij, 8 Arnautovic, 16 Frattesi, 31 Bisseck, 32 Dimarco, 49 De Pieri, 52 Berenbruch, 54 Zanchetta, 56 Re Cecconi, 59 Zalewski.
Akkoord.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou voor het toernooi leuk zijn als Inter en Azzenal doorgaan denk ik
Gelukkig heb je je humor nog ben ik blij om. Je hebt het ook maar zwaar dit seizoen.quote:
Eindhoven is een toplevel stadquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je humor nog ben ik blij om. Je hebt het ook maar zwaar dit seizoen.
Is ook niet leuk natuurlijk en dan ook nog in Eindhoven wonen.
Finale in Eindhoven?quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgend jaar wint PSV wel weer de Champions League, het kan niet elk jaar dezelfde zijn.
Ahquote:
Ohoe-oehoerend hardquote:
Nee hoor, Real Madrid was het lijdend voorwerpquote:
uefa maffiaquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, Real Madrid was het lijdend voorwerp
en van spainquote:
Was toch buitenspel geweestquote:
Oh ik dacht dat ze van hout warenquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:25 schreef PSVCL het volgende:
de gebroeders timber zijn mannen van glas , hebben geen voetbalbouw (lichaam)
Wat zou je ze aanraden dan, honkbal?quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:25 schreef PSVCL het volgende:
de gebroeders timber zijn mannen van glas , hebben geen voetbalbouw (lichaam)
@RobinvPersiequote:Op dinsdag 8 april 2025 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar mist Arsenal een spits die hem intikt.
Scheelt niet veel hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen PSV had Arsenal er al een paar in liggen.
Ik denk dat we kunnen concluderen dat Real defensief net wat beter is dan PSV.
Hoezo dat? Lopen ze altijd met een pet op rond?quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:46 schreef PSVCL het volgende:
Inter is een machine
[..]
Bijvoorbeeld ja, ze lijken ook meer op honkballers
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo dat? Lopen ze altijd met een pet op rond?
Succesquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:01 schreef Wotte het volgende:
Als ik LinkedIn moet geloven zit er trouwens markt in als zelfbenoemde AI expert de werking van ChatGPT uitleggen aan Boomers.
Maar PSV ook eentje.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen PSV had Arsenal er al een paar in liggen.
Ik denk dat we kunnen concluderen dat Real defensief net wat beter is dan PSV.
Ik beloof jou 100 NIEUWE klantenquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:01 schreef Wotte het volgende:
Als ik LinkedIn moet geloven zit er trouwens markt in als zelfbenoemde AI expert de werking van ChatGPT uitleggen aan Boomers.
Ik heb niks tegen Real, maar een keer iets anders zou goed zijn voor het voetbal.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:21 schreef Wotte het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb heel weinig sympathie voor Real Madrid.
UEFA bepaalt het uiteindelijk tochquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:21 schreef Wotte het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb heel weinig sympathie voor Real Madrid.
Dat heb ik met Arsenalquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:21 schreef Wotte het volgende:
Vind het wel een mooi voorbeeld van een club met over het algemeen fatsoenlijk beleid. Die Arteta had er elders al niet meer gezeten.quote:
wowquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:32 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat teringlijer Koertwa deze om zn oren krijgt
Mag nooit van de UEFAquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh geen lijntjes trekken zelfs, jeetje
Waarom zit je zo te schelden Gast ? ?!!!quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:32 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat teringlijer Koertwa deze om zn oren krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |