Lijkt me sterkquote:Op woensdag 23 april 2025 12:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mogelijk is het ook wel zonder DAB te fixen toch?
SPOILER: 2947-2926Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Uit deze post wordt het leeftijdsverschil duidelijk tussen n00bie en Mexiquote:Op woensdag 23 april 2025 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
-L'Été indien doet me denken aan muziek die zat in films die ze vroegah op zaterdagavond op RTL plus uitzonden (ouwe knakkers weten wel)
-Sweet Freedom een new wave geluid?
Dan heeft Who's Johnny dat ook.
- I've Never Been To Me is ook wel een guilty pleasure, ja. Voelt een beetje als je moeder die je vertroetelde terwijl je ziek in bed lag.
Klinkt als een te vermijden advocatenkantoorquote:
Ik durf fiscaal recht wel aan ze over te laten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klinkt als een te vermijden advocatenkantoor
SPOILER: 2922-2901Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 april 2025 21:02 schreef Chiappucci het volgende:
Wel bijzonder dat je 2906 Top 2000-nummers hebt gevonden die beter zijn dan Angels. Dan moeten er nog een hoop pareltjes voorbij gaan komen.
Zo mag je het wel noemen inderdaad. Toen ik als jonge tiener actief muziek ging luisteren en clipjes kijken, was hij de grote popster en vond ik hem meteen tof, zowel qua muziek als qua uitstraling/persoonlijkheid. Mede daardoor heb ik altijd een zwak voor hem gehouden, ook al is hij de afgelopen 10-15 jaar een stuk minder relevant geworden. Met name zijn eerste 4 (reguliere) albums (tot en met Escapology) draai ik nog regelmatig.quote:Op zondag 27 april 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent groot fan van Robbie, zo te merken?
Als iets niet slecht is, maar niet perse jouw ding, is dit altijd het probleem. Dan gaat het je alsnog tegenstaan na enige tijd. Angels staat wel hoog op dat lijstje, denk ik.quote:Op zondag 27 april 2025 21:27 schreef Chiappucci het volgende:
Al kan ik me ook wel voorstellen dat het karaoke-gehalte het nummer voor sommige mensen niet veel goed gedaan heeft.
Die over aanplakbiljetten van Elvis komt toch nog? Weinig wat daar overheen kan, natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er komt nog genoeg van Robbie wel op een leuke plek. En dan zijn zijn beste nummers niet eens aanwezig in dit lijstje.
Dan ben ik wel benieuwd wat jouw favorieten van Robbie zijn. Me and My Monkey wellicht?quote:Op zondag 27 april 2025 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er komt nog genoeg van Robbie wel op een leuke plek. En dan zijn zijn beste nummers niet eens aanwezig in dit lijstje.
Kids, Me and My Monkey, Bodies, Tripping en de beste 3 a 5 van dit lijstje vind ik wel echt goed. En ik denk dat het karaokegehalte van Angels wel een issue is ja.quote:Op zondag 27 april 2025 21:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat jouw favorieten van Robbie zijn. Me and My Monkey wellicht?
She's Madonna vind ik ook een onderschat nummer van hem.
SPOILER: 2897-2876Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het zouden 2 uurtjes van Cream kunnen zijn. Nouja, buiten de Guano Apesquote:Op maandag 28 april 2025 18:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als dit een blok zou zijn in week 53, zou dit het ultieme moment zijn om te gaan slapen. Misschien wel het meest zouteloze tot nu toe.
SPOILER: 2872-2851Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 30-04-2025 18:42:38 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, daar zit geen verrassing bij.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, hier zitten er een paar die wel een (paar) duizend plekken hoger gemogen hadden.
Helpt het hierbij ook niet mee dat Pia, Jeroen en Guus hier staan?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:58 schreef Fred_B het volgende:
Ja, in dit lijstje gaat uiteraard het één en ander mis. Het is dat het Koninginnedag is, dus ik zal het niet veroordelen.
Deze van Guus vind ik nog wel lollig, en gun ik wel een plekje in de lijst. Pia heeft last van een lichte mate van overacting inderdaad, maar ik was toen vooral blij dat het niet de deur openzette voor allerlei liedjes uit musicals/cabaret e.d. die in die setting prima tot hun recht komen, maar in de Top 2000 nogal de sfeer verpesten. En ik was al Jeroen van Koningsbrugge-moe voor zijn geboorte, en dat is sindsdien niet minder geworden.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helpt het hierbij ook niet mee dat Pia, Jeroen en Guus hier staan?
SPOILER: 2847-2826Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 02-05-2025 13:32:27 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |