Als ze het wel zouden doen zou het ook niets uitmaken. Vroeger riepen we bij elke dode ook iets wat toch niet ging gebeuren, dus ik wilde de traditie voortzetten.quote:Op maandag 14 april 2025 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof iemand een random ruimtereis van een artiest die al 8 jaar niks relevants heeft uitgebracht onthoudt.
SPOILER: 3072-3051Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, die versie erken ik niet.quote:
Als ik heel eerlijk ben vind ik beide periodes qua kwaliteit niet veel schelen. Er zaten in de Akkerman-tijd ook prima platen tussen (Adrenaline, Just the way I do) en hadden ze in de Veenendaal-tijd de helft ook wel achterwege kunnen laten, vooral omdat de laatste 2 albums 24x hetzelfde liedje bevatten.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat betreft Di-Rect ben ik het toch wel eens met de rest van Nederland dat hun nieuwe werk echt véél beter is dan waar ze begin deze eeuw mee kwamen aankakken, al is Soldier On wel onbenullig hoog terechtgekomen, eerlijk is eerlijk.
Snap ik hoor! Als ik zeg 'de rest van Nederland' doel ik ook vooral op het feit dat (op een enkele uitzondering na) alleen het nieuwere werk van Di-Rect tot de Top 2000 is doorgedrongen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik beide periodes qua kwaliteit niet veel schelen. Er zaten in de Akkerman-tijd ook prima platen tussen (Adrenaline, Just the way I do) en hadden ze in de Veenendaal-tijd de helft ook wel achterwege kunnen laten, vooral omdat de laatste 2 albums 24x hetzelfde liedje bevatten.
Wel vind ik Veenendaal een betere zanger, dat maakt wel verschil. Maar ik kan zelf niet zingen, ze noemen me ook wel Acda, dus of het ook echt waar is, valt te bezien.
SPOILER: 3047-3026Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, voor Guus heb ik de fakkels en hooivorken al gewoon klaargezet, maar ik ben de enige die deze cover op zich wel redelijk geslaagd vind volgens mij. Dat de rest van de wereld die mening niet deelt (behalve wat Guus-stemmers) was me al wel duidelijk ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:51 schreef Fred_B het volgende:
Dit is weer een serie die niet meevalt. Rob die ons poezie serveert is nog wel de leukste. Verder nog een paar aardige dingetjes, maar weer erg veel inwisselbaarheid (en ook nog Guus).
Ik vind het qua stijl wel gewoon (commerciële) glam, maar het was inderdaad na de echte rage.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet niet of ik Silk glamrock zou noemen. Die rage was al wel voorbij toen en zo zien ze er ook niet uit.
Wel opmerkelijk dat Midge Ure binnen een paar jaar van, ok, glamrock via punk naar synthpop ging.
(en tussendoor ook nog even Gary Moore vervangen bij Thin Lizzy).
De man is snel verveeld denk ik
quote:Paul de Leeuw en Acda en de Munnik doen mee aan een nieuw seizoen van Beste zangers. Dat heeft omroep AvroTros donderdagochtend bekendgemaakt.
Ook Jacqueline Govaert, Typhoon, Bente, Snelle en Laetitia Gerards zijn te zien in de nieuwe reeks. Jan Smit presenteert het achttiende seizoen van het zangprogramma. De opnames hebben plaatsgevonden in Sevilla. Het nieuwe seizoen van Beste zangers is in het najaar te zien op NPO 1.
En Snelle. Dit is niet leuk.quote:
Ik quote hem zodat deze opmerking niet ondergewaardeerd blijft.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:33 schreef Cassa95 het volgende:
Acda kan beter zingen dan Paul de Leeuw hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |